برندینگ رستوران

برندینگ رستوران: 

برندینگ رستوران یکی از سود ده ترین کسب و کارهای شناخته شده در جهان است. این کسب و کار در چند سال گذشته در کشور ما رشد فزاینده‌ای داشته است. و تبدیل به یکی از مقاصد محبوب سرمایه گذاری برای ایرانیان- علیرغم نرخ بالای ریسک سرمایه گذاری در آن شده است.

رقابت بالای بین رستوران ها برای کسب سهم بیشتری از بازار و نتیجتا سودآوری برای مالکان آنها، موجب سرمایه گذاری صاحبان رستوران ها روی برندینگ و هویت سازی برای رستوران خود شده است که امکان تبلیغات و جذب موثر مشتری را برای مجموعه رستوران فراهم می آورد.

متاسفانه اخیرا شاهد افزایش پروژه های شکست خورده و یا ناقص برندینگ رستوران هستیم که ضمن اتلاف هزینه های هنگفتی که از طرف مالکان رستوران برای تبلیغات مجموعه شان شده، به کسب و کار فعلی رستوران نیز لطمه هایی وارد می کند. از طرفی برندینگ رستوران با شیوه هایی غیر علمی و نتیجتا شکست پروژه برندینگ رستوران، ذهنیت غلطی از ماهیت برندینگ رستوران به جامعه و علی الخصوص سرمایه گذاران این بخش تزریق می کند .که امکان انجام هرگونه پروژه برندینگ رستوران با نتیجه مثبت را نیز از این قشر سلب می کند.

استودیو معماری بوم تبریز، با سابقه ای نسبتا مفصل و طولانی در زمینه راه اندازی رستوران در تبریز ، در همکاری با متخصصین مدیریت استراتژیک و کسب و کار، در انجام پروژه های برندینگ رستوران، راه اندازی رستوران و برنامه ریزی استراتژیک و اقتصادی برای رستوران ها نیز آماده همکاری با سرمایه گذاران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری با استودیو معماری بوم می توانید با ما تماس بگیرید.

تبریز، ولیعصر، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۱۰، واحد ۱۶

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

 

ارزش های خود را بشناسید.

اگر درک واضحی از اینکه به عنوان یک شرکت چه کسی هستید داشته باشید، شناسایی مشتری ایده آل شما و نیاز آنها در برندینگ رستوران برای شما آسان تر است.

آیا شما یک ساندویچی هستید که فقط از محصولات محلی و طبیعی استفاده میکند؟

چرا که به تازگی مواد غذایی اش ارزش میدهد و از اقتصاد محلی اش پشتیبانی میکند؟

یا آیا شما یک رستوران عالی افتتاح کرده اید که آشپزی منطقه ای را با دست پخت فرانسه ای بر می انگیزد، چون طرفدار نوآوری هستید؟

اساس ارزشهای شما هر چیزی که باشد به تلاش های شما برای برندینگ رستوران شکل خواهد داد و بطور موثر به شما کمک میکند که مشتریان درستی را در بازه ی زمانی کوتاهی مورد هدف قرار دهید. ارزش های تعیین شده در شرکت جهت برندینگ رستوران بر هر تصمیمی تاثیر خواهد گذاشت، از ظاهر رستوران شما گرفته تا صدای آگهی تبلیغاتی شما.

اگر میخواهید رستوران شما برند موفق و شناخته شده‌ای داشته باشد، قبل از شروع برندینگ رستوران، باید مزیت ارزش گذاری خود را بشناسید و یا یک مزیت ویژه برای خود ایجاد کنید تا به واسطه آن مزیت، برندینگ رستوران شما با هدفی مشخص و سرعت بالا انجام پذیرد.

استودیو معماری بوم همواره به کارفرمایان پروژه های طراحی رستوران در تبریز پیشنهاد می دهد که تمامی فرآیند برندینگ رستوران، طراحی رستوران و راه اندازی رستوران با شناخت کامل مزیت های نسبی و ارزش های رستوران انجام شود تا پروژه طراحی رستوران با موفقیت طی شود. همچنین برندینگ رستوران روند موفقیت آمیزی را طی کند. همواره طراحی رستوران و برندینگ رستوران را باید پروژه ای یکسان در نظر گرفت.

 

برندینگ رستوران، رستوران برکه
برندینگ رستوران، رستوران برکه

این مطلب را از دست ندهید: رستوران برکه

 

مخاطبان خود را بشناسید.

یکی از مهمترین مؤلفه ها برای موفقیت در برندینگ رستوران ، درک و شناخت مخاطبان شما و رفتار و اخلاق آنهاست.

مشتریان معمول شما چه کسانی هستند؟

به چه چیز ارزش میدهند؟

چرا رستوران شما را از بین رقیبان انتخاب کرده اند؟

 

علاوه بر درک بهتر مخاطبان ، تحقیقات بازاریابی را به سمت شناخت و آمار گیری جمعیت هدایت کنید. اگر شما مشکل بودجه دارید، میتواند روی بررسی مشتریان بالقوه، شناخت سلیقه ها، مزیت نسبی موجود، برای ایجاد یک برنامه ساده و کم هزینه موثر برای برندینگ رستوران باشد.

تحقیق تخصصی بازار میتواند به شما کمک کند تا مشخصات دقیق مشتریان بالقوه را به طور موثر تری با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت خودتان ارزیابی کرده و توسعه دهید.

پس از همه ی اینها، همه شاخصه های رستوران شما از مکان یابی تا منوی غذایی، عمیقا تحت تاثیر شناسایی و خدمت به مشتریان بالقوه خواهد بود. تنها در این صورت برندینگ رستوران و طراحی رستوران روال موفقیت آمیزی را طی خواهد کرد.

از زمانی که بواسطه پیشرفت های تکنولوژیک، توسعه بازاریابی بیشتر قابل دسترسی شد، رستوران ها این فرصت را یافته اند که اطلاعات مشتری مربوط به خود را هم بوسیله ی نرم افزار فروش جمع آوری کنند. داده های مشتری به پایه و اساس استراتژی بازاریابی شما شکل خواهد داد، به شما نیز اجازه میدهد که توسعه و برتری بخشیدن به رستوران خود را بر اساس مشتری وفادار، شخصی سازی کنید و نتیجتا برندینگ رستوران خود را کاملا هدفمند انجام دهید.

به یاد داشته باشید : ایده های برندینگ رستوران با یک گمان آغاز میشود ولی آنها باید بوسیله داده های قابل استناد مشتری، پشتیبانی شوند. برنامه ای برای داده هایی که جمع آوری کرده اید داشته باشید و از آن برای سورپرایز و دل شاد کردن مشتری هایتان استفاده کنید ، پس آنها دوباره و دوباره به شما سر خواهند زد.

طراحی رستوران در تبریز و طراحی رستوران در ارومیه از جهت میزان شناخت از مشتریان روند پیچیده ای طی میکند. از طرفی مردم این شهرها ذائقه سختگیرانه ای نسبت به رستوران ها دارند و از طرفی تعداد زیادی از پروژه های با هدف گذاری نامناسب ذهنیت مسموم و غلطی از طراحی رستوران در تبریز و طراحی رستوران در ارومیه در ذهن مردم ایجاد کرده اند.

نام درست را انتخاب کنید

چه چیزی در یک اسم است؟ معمولا مرز بین تلاش موفق برای برندینگ رستوران و نوع ناموفق آن است. ولی در تلاش برای رقابت، از خط مشی های دیگران که کار مشابهی با کار شما دارند، پیروی نکنید. این هشداری است که یک متخصص بازاریابی نان برشته به نام Julia Beebe میدهد.

” فقط به این دلیل که همه ی رقبای یونانی از یک جناس در اسم هایشان انتخاب میکنند، رستوران هایشان را با ISI های یونانی در ذهنشان طراحی میکنند و اینکه از رنگ آبی استفاده می کنند، به معنی این نیست که آن چیزی است که شنوندگان شان راجع به آن دقت و توجه دارند. اینکه بیشتر رقبای شما چیزی مشابه را انجام میدهند به معنی درست بودن آن نیست. ” توضیحاتی از Beebe در بلا گ نان برشته.

بهتر اینست که از تجارب غذاخوری آنها دریابید که مشتری های شما چه میخواهند و به چه چیز نیازمند هستند و چرا شما را انتخاب کرده اند. آسان تر هم اینکه نوعی از هویت بصری برای برندینگ رستوران پایه ریزی شود که به جمعیت شناسی هدف شما مجذوب باشد، در غیر این صورت، برندینگ رستوران شما لنگ خواهد زد.

فرایند را بطور کامل انجام دهید.

مشارکت، خرید های زیادتری را در ماموریتی که تیم رهبری شما در آن است، ایجاد میکند و به احتمال زیاد شما به صورت مداوم به اهداف خود برسید. کارکنان شما پرقدرت ترین قسمت برند شما هستند. اینکه تا چه حدی با برندینگ رستوران آشنایی دارند و خود را نماینده برند میدانند وقتی در حال کار هستند و چگونه راجع به آن حرف میزنند وقتی مشغول کار نیستند، به درک و شناسایی و همینطور انتظارات دیگران از برندینگ رستوران شکل خواهد داد.

اگر شما کاملا نمیدانید که چگونه خود را تعریف کنید، به آنچه که برخی از شرکتهای مورد علاقه شما به کار میگیرند نگاه کنید. الگو قراردادن سازمانهای بزرگ که بخشی از منابع را به این موضوع اختصاص داده اند، بهترین روش برای یافتن راه هایی الهام بخش است. در برندینگ رستوران باید در نظر داشت که تجارب رستوران های بزرگ و موفق در منطقه شما و برندهای جهانی کسب و کار رستوران از بهترین سرمشق های شما خواهد بود. البته باید در نظر داشت که آفت این امر، تقلید صرف می تواند باشد که نیاز به ارتباط با یک متخصص امر برندینگ – به ویژه برندینگ رستوران- بسیار ضروری به نظر می رسد.

در پروژه های طراحی رستوران و برندینگ رستوران اصولا تیم طراحی باید توسط معماران و راه اندازان رستوران هدایت و هماهنگ شوند تا طراحی رستوران در تمامی جزئیات از طراحی لوگو و نام رستوران گرفته تا طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و طراحی لباس کارکنان هویت مستحکم و استواری را در خود داشته باشند.

استودیو معماری بوم تبریز با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی رستوران در تبریز، ساخت و اجرای رستوران و بعد از آن راه‌اندازی رستوران و برندینگ رستوران در شهر تبریز؛ به تدریج در راستای گسترش حوزه فعالیت خود، به تازگی چند پروژه طراحی رستوران در ارومیه در دست طراحی و اجرا دارد و در تلاش است فرآیند راه‌اندازی رستوران و برندینگ رستوران را نیز در شهر ارومیه به چرخه اجرا بیاندازد.

استوار و ثابت قدم باشید

همه چیز مهم است. عنصری که کمترین توجه به آن میشود، دقیقا مانند برند شما قوی است و برای ساختن یک پیام تبلیغاتی داخلی و خارجی واضح و پر محتوا، باید روی تمام جزییات وسواس داشته باشید. هر تصمیمی که میگیرید باید به آنچه که انجام میدهید، کسی که هستید و چرا آن کار را انجام میدهید ، مربوط شود. بعضی از برجسته ترین موارد قابل لمس از برند شما عبارتند از:

نام و لوگو

نام رستوران شما و اینکه چگونه آن را گرافیکی نشان دهید باید با تجربه ای که برای شما در برندینگ رستوران تفهیم شده است، هم قدم باشد. عناصری مانند طول نام راحتی تلفظ و حالت نوشتار همگی بر دیدگاه مهمانان از اینکه رستوران شما چقدر غیر جدی، معمول، مد روز یا سنتی است اثر میگذارند. وقتی این انتخاب ها را میکنید با حساب و کتاب و هدفمند باشید. نام ها باید همیشه قادر به بیان یک داستان باشند و همه ی افراد تیم باید از آن داستان آگاه باشند تا آن را در هر زمانی بطور موثر بیان کنند.

فرایند نام گذاری رستورانSpoon & Stable خاص و منحصربفرد بود چون برای ثبات برند اولویت بزرگ و قابل توجهی بود. تا سه هفته قبل از افتتاح این رستوران قرار بود که Merchant نام گذاری شود ولی بعد از بحث های بسیار در مورد چشم انداز بلند مدت که Gavin راجع به آن حساس بود تصمیم به تغییر نام گرفت.

منو

منوی شما یک عنصر از برندینگ رستوران شماست که مشتری شما جستجو میکند و بیشتر از هر عنصر دیگری مورد بحث قرار میگیرد. فرمت منو، لیست مواد غذایی و قیمت باید همگی بصورت هماهنگ در کار بیان شوند. همه ما در بیشتر رستوران ها شاهد منو هایی با مواد غذایی شبیه به هم و گیج کننده بوده ایم. اکثر مردم برای این منوی گیج کننده بیشتر از یکبار پول نمی پردازند. طراحی و قیمت گذاری منو رستوران شما یکی از اساسی ترین فرآیندهای برندینگ رستوران شما می باشد و به روز رسانی مداوم منو رستوران شما و انتشار مرتب آن یکی از ضروریات برندینگ موفق یک رستوران می باشد.

لباس فرم کارکنان شما نشانه ای از برندینگ رستوران شما هستند و چیزی که آنها میپوشند در درجه ی بالایی قابل رویت و تاثیرگذار در هویت رستوران شما است. جهت برندینگ رستوران، تلاش برای خرید لباسهای گران قیمت کمکی برای رسیدن به هدف شما نمیکند. سرویس دهی با لباس های ضعیف طراحی شده هم در برندینگ رستوران به کار نمیاید. اگر سبک سرویس شما کارکنان را تشویق میکند تا شخصیت شان را پشت میز نشان دهند برخی خط مشی ها را تنظیم کنید و به آنها اجازه دهید تا لباس خود را بپوشند.

دیزاین داخلی و میز
همه آن چیزی که مهمان شما در داخل رستوران شما میبیند نشانه سبک برندینگ رستوران و ارزش های برند شماست. لوازم آشپزخانه، بشقابها، ظروف شیشه ای ، پارچه کتانی ، کیفیت مبلمان و تجهیزات، باید با قیمت های موجود در منوی شما و باقی مانده قسمت ها و اقلام رستوران هماهنگ باشد.

Spoon & stable به خاطر استفاده از رومیزی در اتاق های ناهار خوری خصوصی اش مورد بحث قرار گرفت ولی سرانجام بر خلاف آنها تصمیم گرفت. در برندینگ رستوران، هدفمندی در تصمیم گیری و مشارکت تیمی را به یاد داشته باشید.

صدای خود را پیدا کنید.

وقتی که شما برای برندینگ رستورانتان تصویر واضحی از هویت برند خود ارایه کردید، صدای خود را تعیین کنید و آن را به گوش همه برسانید. وب سایت شما، کارکنان شما و حضور شما در رسانه های اجتماعی بیشترین کشش را در برندینگ رستوران و ارتباط برند شما آماده میسازد.

وب سایت
معمولا وب سایت شما اولین تاثیر را در مهمان شما خواهد داشت و این تاثیر هم، در برندینگ رستوران شما جایگاه ویژه ای دارد. احساسی که کسی از نگاه کردن به وب سایت شما دارد، باید وقتی از پشت در رستوران شما رد میشود هم داشته باشد. شما با وب سایتتان مشتری دایمی برای خود پیدا نمیکنید ولی ممکن است یکی از مشتری هایتان را از دست دهید. جزییات را در طراحی وب سایت رستوران حذف نکنید و زمانی که احساس نیاز کردید از کمک متخصصان استفاده کنید.

ارتباط داخلی
هیچ کس برای برندینگ رستوران شما مباشر بهتری از کارکنان شما نمیتواند باشد. اگر آن ها درک عمیقی از برند رستوران داشته باشند و اینکه چه کسی چه چیزی و چرا آنها را به کار گرفته است، مالکیت بزرگتری در برندینگ رستوران در دست خواهند گرفت. چیزهایی مثل برندینگ، امضای ایمیل صحیح، نوع زبانی که تیم استفاده میکند و اینکه مدیران و کارکنان با دیگران چگونه صحبت میکنند فرصت هایی برای تقویت برندینگ رستوران شما از طریق ارتباطات است.

رسانه های اجتماعی
مورد رسانه های اجتماعی باید دقیقا در نظر گرفته شود و همان صدای شناخته شده برای برندینگ رستوران به عنوان وب سایت و یا دیگر مشخصه های برند شده به اشتراک گذاشته شود.

اهمیت تسلط روی شبکه های اجتماعی، امروزه از مهمترین مزایای نسبی مجموعه های غذایی است. میزان بالای فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی، عکس محور بودن برخی از شبکه های اجتماعی و ارتباط سریع و مستقیم با مخاطبان، اهمیت بالایی به شبکه های اجتماعی داده است. در پروژه های برندینگ رستوران، اهمیت بسیار بالایی برای ایجاد بسترهای قوی در شبکه های اجتماعی داده می شود.

در بازار برای خود موقعیت سازی کنید.

برای برندینگ رستوران خود، از اطلاعات بازار، مبنی بر اساس نیازهای مشتری های بالقوه تان، برای موقعیت سازی موفقیت آمیز خود در بازار استفاده کنید. چگونه چیزی جدید به فضای رستوران ایتالیایی می افزایید؟ چه چیزی شما را با دیگر کافه رستوران ها متمایز میکند؟

روشن سازی اینکه چه چیزی رستوران شما را متمایز میسازد، به توسعه بازاریابی و برندینگ رستوران و ایده هایی که مشتری هایتان را از موانع عبور میدهد، کمک میکند. پس شما به رستورانی به یاد ماندنی و تجربه ای خوب در زندگی روزمره آنها تبدیل میشوید.

شما برای برندینگ رستوران به سرنخ های بصری و نوشتاری و هرگونه علایمی که به مشتریان کمک کند که تفاوت غذاخوری در رستوران شما را نسبت به رقیبان درک کنند، نیاز دارید و فقط زمانی میتوانید این کار را انجام دهید که برای خودتان موقعیت سازی کرده باشید.

در طراحی خود ثابت قدم باشید.

وقتی به برندینگ رستوران فکر میکنیم، اینکه سرنخ های بصری طراحی شده از جمله لوگوی شما، وب سایت، منو، و طراحی داخلی فضای شما ثابت و بدون تغییر باشد راحت تر است. اما طراحی باید بازتاب کاری که شما برای موقعیت سازی و توسعه استراتژی برندینگ رستوران انجام داده اید، باشد. بدون اینکه ارزش های شرکتتان یا نیازهای مشتری هایتان را بشناسید، برندینگ رستوران درخشان نخواهد بود.

جدا از توسعه هویت بصری قوی برای برندینگ رستوران توسط یک طراح گرافیکی یا یک تیم برندینگ ، جهت استفاده با ثبات از هویت در هر یک از سکوهای کاری خود، برنامه ریزی و هماهنگ سازی کنید. برای مثال اگر لوگوی شما در منو با لوگوی موجود در وب سایتتان متفاوت است ، ممکن است که باعث سردرگمی مشتریانتان شود که آیا شما همان کسب و کاری هستید که آنها بصورت آنلاین دیده بودند؟

ثابت قدم بودن به تنهایی کلیدی برای برندینگ رستوران است !

در استراتژی سرویس دهی مشتری و آموزش سرمایه گذاری کنید.

رستوران ها یک مرکز سرویس دهی و خدمات هستند ، به این معنی که هویت برند شما وابسته به این است که شما تا چه حدی خدمت به مشتری را با ارزش های شرکتتان تراز میکنید. هر چیزی از سفارش آنلاین تا تجربه غذا خوری حضوری باید بازتاب این باشد که شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید. این به برندینگ رستوران معنا میدهد.

بر فرض مثال، اگر که شیوه ی برندینگ رستوران شما توجه زیادی به تازگی مواد غذایی دارد، شما هریک از خدمت گذارانتان را متقاعد خواهید کرد که میتوانند سوالاتی را درباره ی جایی که مواد غذایی شما آماده شده و اینکه تحویل و بسته بندی بیرون بر شما به چه شکلی است، پاسخگو باشند. این جزییات درباره ی اینکه شما به عنوان برند چه کسی هستید، شرح میدهند و وفاداری مشتریانتان را نسبت به رستورانتان پرورش میدهند.

بطور وسیعی برندینگ رستوران شما توسط تجارب مشتریانتان شکل میگیرد. برنامه ای بریزید تا تجارب مشتری ها را نسبت به همه نقاط قابل لمس برند تان ماندگار و ثابت بسازید. آیا مشتری که سفارش آنلاینی را ثبت میکند، خدمات رسانی و سرویس دهی عالی را هم به عنوان کسی که در آن جا غذا میخورد تجربه خواهد کرد؟ درباره ی مشتری که به رستوران شما زنگ میزند چه؟ یا کسی که سوالی در صفحه ی اینستاگرام رستوران میپرسد چه؟ همه ی پلتفرم ها باید خدمات ادعا شده توسط برند و صدا را به مشتریانتان تحویل دهند.

برای تجزیه و تحلیل داده هایتان زمان بگذارید و آنها را مستحکم سازید.

هویت برندینگ رستوران شما، شمع راه تمامی تصمیمات شما است که ارزشهای شرکت شما و مشتری ایده آل شما را پررنگ میکند. ولی این به آن معنی نیست که جزییات کسب و کار شما ساکن و بی اثر خواهد ماند. برای مثال، ممکن است شما به یک تحلیل آماری از مشتریان خود برسید که در ابتدای برنامه ریزی استراتژیک برای برندتان، به نحو دیگری تحلیل کرده بودید. حال شما چه برنامه ای برای این جمعیت تازه شناسایی شده دارید؟ چگونه شما آنها را در تلاش های تبلیغاتی آینده مورد هدف قرار خواهید داد؟ چگونه باعث آن خواهید شد که در فضای شما احساس خوشایندی داشته باشند، خصوصا اگر که برای بازده شغلی شما تاثیر بسزایی دارند؟

سرانجام ، برندینگ رستوران از همان ایده ها آغاز میشوند. کار واقعی و برخی مواقع هیجانی ترین کار در واقع توجه به اینست که مشتریان چگونه به تلاش بازاریابی شما پاسخگو هستند و ریسک های حساب شده میکنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

از خودتان بپرسید :

آیا مشتریان شما از برند شما و نحوه ی برندینگ رستورانتان اطمینان دارند؟

آیا هر زمان که نیاز داشته باشند به سمت شما بر میگردند و شما را بهترین مکان تهیه غذا میدانند؟

چگونه میتوانید از اطلاعاتی جمع آوری کرده اید برای توسعه تجارب مشتریان استفاده کنید؟

چگونه میتوانید از اطلاعات برای پر کردن میزهای بیشتر با مشتریان بیشتر در حداقل زمان استفاده کنید؟

چگونه بازخورد بیشتری از مشتریان دستگیرتان میشود به طوریکه با ترویج درستی و اعتماد و وفاداری همگام باشد؟

وقتی که برندینگ رستوران و استراتژی، بوسیله ایده هایی برای بازاریابی مستقیم مشتری ایده آل، شما را آماده سازی میکنند، به این معنی نیست که استراتژی ها دایمی اند. وقتی شما برای هر چیزی اطلاعات جمع آوری میکنید ، از مشتریان گرفته تا بهترین خوراک در منوی غذایی تان ، برای تغییر استراتژی بازاریابی با هدف رفع نیازها و نگرانی های مشتریانتان ، آماده باشید.

در حال حاضر رستوران داری، پررونق و پر رقابت است همانگونه که همیشه بوده. این نکات که برای برندینگ رستوران به اشتراک گذاشته شد راههایی هستند که میتوانید خودتان و رستورانتان را بصورت جداگانه بر پا سازید و از موفقیت پایدار مطمئن شوید.

از پروژه‌های موفق طراحی رستوران در تبریز و برندینگ رستوران استودیو معماری بوم، می‌توان به طراحی رستوران برکه اشاره نمود که به جرات می‌توان ادعا کرد که موفق‌ترین پروژه رستورانی در سطح شمال غرب کشور می‌باشد که توانسته است به یکی از مقاصد ثابت خانواده‌ها برای صرف غذا تبدیل شود، این در حالی است که علاوه برآن تمرکز خاصی بر جذب توریست‌ها داشته است.

طراحی رستوران ساحل نیز یکی دیگر از پروژه‌های طراحی رستوران در تبریز دفتر معماری بوم است با وجود نظر کارفرما مبنی بر کاهش حداکثری هزینه‌ها توانسته به موفقیتی متناسب با شرایط خاص خود دست یابد.

استودیو معماری بوم با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی رستوران در تبریز ، برندینگ رستوران و راه‌اندازی رستوران توانسته است به اولین و تنها دفتر طراحی معماری در تبریز تبدیل شود که توانایی ارائه خدمات در تمامی مراحل پروژه‌های رستورانی (از صفر تا صد درصد) را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *