برندینگ شخصی

برندینگ شخصی

استودیو بوم تبریز، با سابقه فعالیت بیش از 16 سال در تمامی زمینه‌های طراحی رستوران در تبریز، طراحی داخلی در تبریز، طراحی کافی شاپ در تبریز، طراحی کافی شاپ در تبریز، طراحی فروشگاه در تبریز ، برندینگ رستوران، برندینگ کافی شاپ، برند سازی، برندسازی شخصی، پرسنال برندینگ، اصول برندینگ شخصی و... در تمامی زمینه های ساختمانی، اعم از طراحی، ساخت، برندسازی ،اجرای برندینگ ، پرسنال برندینگ یا برندینگ شخصی در پروژه های مربوط فعالیت مستمر داشته است.

با ما تماس بگیرید.

041-3332930

09223654069

آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اوحدی، نرسیده به تقاطع کریمخان، پلاک 1/6

 

در این مقاله ما به بررسی پدیده برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ میپردازیم که امروزه یک روند مداوم در حال توسعه و حفظ  اعتبار و تصور فرد، گروه یا سازمان است. این اصطلاح از مقاله ای است که توسط تام پترز در سال 1997 نوشته شده است.

همانطور که همه ی ما میدانیم، همه ی مردم در زندگی خود هدفی را در پیش گرفته اند و با تلاش و تمرکز میتوانند به آرزوی خود برسند. تشخیص اینکه شما به چه چیز علاقه دارید و تبدیل شدنتان به یک متخصص، کار چندان آسانی نیست. اگر واقعاً میخواهید تفاوت ایجاد کنید و برندینگ شخصی خود را ارتقا دهید و به شخصیت شناخته شده ای تبدیل شوید، این سوال ها را برای خود مطرح کنید.

چه چیزی شمارا به ایستادگی و مقاومت بر می انگیزد؟

چگونه میتوانید متفاوت از دیگران باشید؟

چه چیزی باعث میشود که شما ترجیح دهید که تخصص خود را با دیگران در اشتراک بگذارید؟

برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ این روز ها بسیار قابل بحث است و برنامه ریزی این مبحث در حوزه مدیریت برند انجام میشود. برندینگ شخصی به فرایند تحلیل، درک و ساخت تصویر ذهنی جهان بیرونی از شماست.

اگر پاسخی برای اینگونه سوالات دارید، تعهدی برای خود، جهت برندینگ شخصی یا همان پرسنال برندینگ ایجاد کنید. این دقیقا زمانی است که شما باید برای خود برند سازی  شخصی کنید. برندی برای شخص شما.

رهبری یک سازمان بزرگ و عالی عموما به شما می آموزد که ارزش برند سازی شخصی را درک کنید، اما اینکه یک برند شخصی قوی را برای خود انتخاب کنید، خود به تنهایی نکته ی بسیار مهمی در موفقیت شما در انتخاب و رهبری موفقیت آمیز تان به شمار میرود. استودیو بوم با سابقه بیش از 16 سال، در خدمت شماست تا پیچیدگی کار برندینگ شخصی  شما را برایتان آسان سازد. استودیو بوم با رویکردی دقیق شمارا برای بهینه سازی موقعیتهایتان حاکم میسازد در هر زمینه ممکن، تجارب خود را با در نظر گرفتن تمامی چشم انداز ها در اختیار شما میگذارد. استودیو بوم با طراحی یک طرح بازاریابی شخصی کارآمد و با ارزش از بهترین برندها و برند سازی ها، شما را در رسیدن به موفقیت تان و افزایش اعتبار برند شخصی تان همراهی میکند.

 

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

 

برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ چیست؟

فردی که بطور مداوم در حال کار برای برند سازی شخصی است، در واقع در حال کار بر روی یک استراتژی به نام خود پرستی است. یک مدیر برندینگ حرفه ای در برندینگ شخصی برای مدیریت برندینگ میتواند نقش موثری داشته باشد. مدیریت برندینگ  تابعی از بازار یابی است که از روش ها و تکنیک های افزایش ارزش درک شده یک برند در یک بازه ی زمانی معیت استفاده میکند. اگر مدیریت برندینگ  جهت برندینگ شخصی و برند سازی شخصی  بصورت موثر انجام گیرد، سر انجام باعث افزایش قیمت محصولات میگردد و مشتریان وفادار شما که همیشه هوادارتان بوده اند، همچنان به خرید شان از شما و راهنمایی خواستن از شما ادامه میدهند. توسعه یک برنامه استراتژیک برای حفظ ارزش سهام برند یا بدست آوردن ارزش برند شخصی و برند سازی  شخصی با ارزش، نیاز به درک کلی از برند، بازار هدف، برندینگ  شخصی و اصول برند سازی و اصول برند سازی شخصی و برند سازی شخصی و دید کلی از آنها دارد.

مدیریت برند چگونه کار میکند؟ این سوالی است که اگر متقاضی استفاده از برندینگ شخصی ( پرسنال برندینگ ) و برند سازی شخصی هستید باید مسلط به پاسخگویی به آن باشید. برند ها تاثیر مثبت ناباورانه ای روی مشتریان و مخاطبان هدف و رقابت در بازار ها و مدیریت یک شرکت دارند. حضور یک برند قوی در بازار، باعث برند سازی قوی و مدیریت برندینگ بهتر و برندینگ شخصی قویتر شده و محصول شرکت را متمایز از محصولات متعلق به دیگر شرکتها میکند. نام تجاری ایجاد شده به طور مداوم ، برند را از طریق مدیریت برند حفظ میکند. مدیریت برندینگ شخصی موثر، آگاهی از برند را افزایش می دهد، اقدامات و مدیریت ارزش های برند را به انجام میرساند، ابتکاراتی  را ارائه می دهد که از یک پیام برند سازگار پشتیبانی می کند، محصولات برند جدید را شناسایی و جایگزین می کند، برند تجاری را در بازار مستقر میکند. مدیریت برندینگ مسئولیت مدیریت خاصیت های ملموس و نا محسوس یک برند را در راستای برندینگ شخصی و برند سازی شخصی بر عهده دارد. جنبه های ملموس نام تجاری شرکت عبارتند از محصولات، قیمت، بسته بندی، لوگو، رنگ های مرتبط و قالب نامه.

نقش یک مدیر برند این است که چگونگی جلب توجه یک برند تجاری در بازار را با در نظر گرفتن عناصر نامشهود یک نام تجاری تجزیه و تحلیل کند. عوامل نا مشهود شامل تجربه ای است که مصرف کنندگان با برند و ارتباط عاطفی خود با محصول یا خدمات داشته اند.

این در حقیقت یک فرایند موقعیت سازی برای برندینگ شخصی است که برای یک سازمان یا هر شخص حقیقی و حقوقی، در زمینه خاص، مهارت ،ثبات، اعتبار، اعتماد جلب میکند.

البته این فقط در مورد مهارتهای شما نیست بلکه در مورد اینست که شما آن را چگونه با جهان به اشتراک میگذارید و باعث میشوید جهان بداند که شما دقیقا چه مقامی دارید. به همین جهت، ارتقا خود، مهمترین جنبه ایست که در مورد نام تجاری یا برندینگ شخصی به کار میرود.

 

اهمیت برندینگ شخصی ( پرسنال برندینگ )

مهم نیست که شما در چه صنعتی هستید، همیشه باید تلاش کنید که به مهارتهای خود و آنچه انجام میدهید شناخته شوید. این دقیقا برندینگ شخصی یا همان پرسنال برندینگ است. بسیاری از افرادی که برند شخصی برای خود دارند معنی و مفهوم آن را نمیدانند و درکی از کار و مهارتی که باید داشته باشند ندارند. در مقابل نیز برخی از سازندگان اولیه از موفقیت شیرین به دلیل نام تجاری که برای خودشان ایجاد کرده اند تا برند سازی شخصی موفق و برندینگ شخصی موفق داشته باشند، لذت می برند.

گری وینچوک یکی از افرادی است که می توان در مورد برند تجاری به آن اطمینان داد. گری مخاطبانش را می فهمد. او میداند که بسیاری از ایده ها را برای تبدیل شدن به برند شخصی به کار برده است.

پرسنال برندینگ  یا برندینگ شخصی فرآیندی است که فرد طی آن برندی شناخته و پر اعتبار برای خود نزد مخاطبانش کسب میکند و خود را از دیگران متمایز کرده و برجسته تر و پررنگ تر میسازد. زمانی که پایه و اعتبار خود را با استفاده از برند سازی شخصی پایه ریزی کنید، در برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ تان میتوانید به عنوان یک رهبر صنعت عمل کنید و در آن قدرت نفوذ هزاران نفر را از طریق محتوای خود داشته باشید.

این اطلاعات مربوط به بخش تئوری برندینگ شخصی بود که به اندازه کافی راجع به آن بحث شد. برند سازی شخصی، اصول برندینگ شخصی مباحثی است که طی استراتژی برندینگ شخصی به آن اشاره میشود. حال زمان آن است که نگاهی به برخی از رشد باور نکردنی و نمونه های خاص از چگونگی پیشرفت  دیگران در برندینگ شخصی شان داشته باشیم.

 

شما نیاز به یک وبسایت شخصی با یک صفحه اصلی منحصر بفرد دارید.

در برندینگ شخصی در زمینه برند سازی شخصی نیز باید دانش کافی داشته باشید. اگر می خواهید یک برند شخصی را دارا باشید، برای ایجاد پلت فرم مجازی، شما یک وبسایت خواهید داشت. وب سایت شما باید نام شما باشد. شما همچنین نیاز به حساب های رسانه های اجتماعی دارید که نشان تجاری شما را نشان می دهند. شما از این سیستم عامل ها برای به اشتراک گذاشتن صدای خود استفاده می کنید.

برند سازی شخصی حس عجیبی به شما میدهد. در حالی که می دانید این کار به شما کمک می کند که در زندگی حرفه ای خود پیشرفت کنید، شاید کاملا مطمئن نیستید که کجا و چگونه شروع به مدیریت خود کنید. خب، خبر خوبی است: هیچ راه خاصی برای پیروزی موجود نیست. شما مجبور نیستید از یک روش خاص برای رشد برند سازی شخصی تان استفاده کنید. مطمئنا استراتژی های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید آنها را تشخیص داده و به برند سازی شخصی خود بپردازید. دقیقا مثل گوگل که باید آنچه میخواهید را تشخیص دهد تا بتواند نسبت به احتیاجات شما پاسخ درستی دهد.

جهت برند سازی شخصی در برندینگ شخصی ( پرسنال برندینگ ) باید ارزش های خود را بشناسید. مهم نیست که برای چه کسی کار میکنید و ارزشی ندارد که مخاطب هدفتان چه کسی است. بلکه با ارزش کاریست که شما میتوانید انجام دهید تا تمایز خود را نسبت به دیگر برند ها نشان دهید.

همچنین در برند سازی بیشتر نیاز به عمل دارید تا اینکه صحبت کنید و عملی به گفته هایتان وجود نداشته باشد. برای برند سازی شخصی خود باید در یابید که ارزش شما در نزد دیگران به چه اندازه است. همینطور ارزش خود را در برندینگ شخصی تان با دانش و اطلاعات و بصورت منطقی ارتقا دهید، نه اینکه بی پایه و بدون اساس.

وبسایت شخصی  که لازمه ی برندینگ شخصی است، مانند خانه شماست. متعلق به شخص شماست و شما باید خوب بلد باشید که از تمام جوانب آن نگه داری کنید. همیشه بهتر است در برند سازی شخصی خود دامنه داشته باشید. صفحه اصلی شما باید در مورد داستان زندگی خود صحبت کند. برای وبسایت خود قابلیت هایی به کار بگیرید که امکان مقایسه آن از سوی مخاطبان و ترجیح شما به دیگران وجود داشته باشد. برندینگ شخصی و برند سازی شخصی شما کماکان در حال شکل گیری است.

جذابیت حرفه ای عکس و اقدام صریح به عمل در نهایت به نفوذ حرفه ای بیشتری به صفحه اصلی شما کمک میکند. بسیاری از افراد این مبحث را جدی نمیگیرند. همینطور لازم است که  مطمئن شوید که وبسایت شما عاری از هرگونه جریمه یا اشتباهات عجیب و غریب است.

بر فرض مثال لئونارد کیم که یک متخصص بازاریابی و برند سازی است، وبسایت عالی از برند شخصی خود ساخته است.

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

 

شما باید در رسانه های اجتماعی هوشمند و سازگار باشید.

حتما باید در برندینگ شخصی و برند سازی شخصی از رسانه های اجتماعی در راه های مختلف و خاص استفاده کنید تا بهترین کارکرد مختص خود را بیابید. مشتریان خود را بشناسید و سعی کنید که به روز رسانی هایتان را با تغییر فرمت، به اشتراک بگذارید. گاهی یک تصویر و گاهی یک پست وبلاگ به بهترین شکل کار خواهد کرد. شما باید سعی در به روز رسانی رسانه های اجتماعی تان داشته باشید. این گزینه کمک کارتان در برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ خواهند بود.

برای اجتناب از کپی یا سرقت ادبی نام تجاری خود را به شکل امضا یا علامت روی تصویر خود قرار دهید. این میتواند همان تمایزی باشد که در برندینگ شخصی خود باید داشته باشید. مطمئن شوید که از نام یا چیزهایی که به طور منظم در به روز رسانی های مهم شما نمایان می شود استفاده کنید. فراموش نکنید که تصویر یا کلیپ جذاب و توضیحات پروفایل قوی را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود در کار برندینگ شخصی تان قرار دهید.

براون دیو ایوانز، کارآفرین  و یک تأثیرگذار بر بازاریابی است. او از رسانه های اجتماعی به طور مداوم و کارآمد استفاده می کند. فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، از فرمت های مختلف برای اشتراک گذاری با طرفدارانش استفاده می کند.

شما باید رویکرد داستان نویسی را اتخاذ کنید.

داستان گویی هنری است که بازاریابان از آن برای ترویج ایده ها و محصولات خود استفاده میکنند و به برندینگ شخصی میپردازند. داستان نویسی استراتژی رشد مهمی برای نام تجاری کوچک محسوب میشود. از آنجایی که داستانها جذابند و به ایجاد ارتباط احساسی با خوانندگان میپردازند، نقش مهمی در ایجاد برند شخصی دارند. داستان های بزرگ الهام بخش مردم برای تغییر است، و واقعاً به شما کمک میکند که خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید بتوانید برندینگ شخصی ( پرسنال برندینگ ) و برند سازی شخصی تان را بطور موفق  به انجام رسانید. در این راستا اپل به بهترین نحو ممکن از رویکرد داستان نویسی استفاده میکند.

شما نیاز به وبلاگ مهمان در وبسایت های محبوب دارید.

وبلاگ نویسی مهمان هنوز بهترین راه برای ایجاد برند شخصی  و به انجام رساندن برندینگ شخصی است. شما ممکن است فهمیده باشید که متخصصان بسیاری از موضوع ها، فقط در وب سایت خود وبلاگ نویسی ندارند و همیشه به دنبال راهی برای به اشتراک گذاشتن دانش و افکار خود از طریق وب سایت ها و سیستم عامل های دیگر هستند. وبلاگ نویسی مهمان به اعتماد شما  در برندینگ شخصی کمک می کند. هنگامی که شما اعتماد به نفس و موفقیت ایجاد می کنید، به نشریات بزرگتر میتوانید حرکت کنید و آنها را به پست های مهمان برسانید.

گزینه های مختلف زیر را برای یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان امتحان کنید.

کلید واژه + برای ما نوشتید

کلمه کلیدی + مشارکت شما

کلید واژه + ارسال پست

 

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

 

 شما باید جوامعی برای مکالمه ایجاد کنید.

از نظر ساخت صدا در جامعه، یکی از بهترین مکانها برای مشاهده، پلت فرم پرسش و پاسخ بر اساس کیورا است که یک پلت فرم از قبل آماده شده میباشد تا مشاهدات شما را به اشتراک بگذارد و مخاطبی بر اساس تخصص و دانش شما ایجاد کند. همچنین شما در برندینگ شخصی و برند سازی شخصی تان باید به گروه های فیس بوکی و انجمن های مربوط که مرتبط با تجارب و آموخته های شما باشند، بپیوندید تا بتوانید در کنار کسی که از شما راهنمایی میخواهد تا مشکلاتش را حل کند، حضور داشته باشید.

سعی کنید به سوالاتی که در حوزه ی فعالیتی و دانش شماست، در رسانه اجتماعی خود پاسخگو باشید و به هنگام خدمت به دیگران برای حل مشکلاتشان، سخاوتمند و صبور باشید. این باعث افزایش اعتبار برندینگ شخصی شما خواهد شد.

در این حالت بطور کلی، در راستای برندینگ شخصی با پاسخگویی شما به مشکلات آنها در حوزه هایی که اطلاعات دارید، به مخاطبان خود معرفی میشوید و تبدیل به منبع اطلاعاتی در مورد موضوعاتی میشوید که به شما تعلق دارد.

نیکولاس کول بنیان گذار مطبوعات دیجیتال، یکی از نویسندگان برتر در کیورا (Quora) است. نام وی به عنوان یک برند معرفی شده است. پاسخ های نیکولا با علامت است و ارزش زیادی برای هر کسی که در حال خواندن آنهاست، دارد.

شناخت خود واقعی شما، کلیدی برای برندینگ شخصی موثر است. زمانی که شما میدانید چه کسی هستید و واقعاً به چه چیزی علاقه دارید و چگونه میخواهید در میان مخاطبانتان ایستادگی کنید، آماده ساختن یک برند شخصی  برای خود خواهید بود. سرمایه گذاری در برند شخصی تان بهترین سرمایه گذاری است و با تفهیم شما از این مبحث آغاز میگردد.

برندینگ شخصی عموما با ایجاد فهرستی از مزایای رقابتی اصلی، تخصص و دانش و توانایی ها، قدرت درک و شناخت و تحقیقات از بازار یا عکس العمل از محیط تعریف میشود. سوالاتی مثل اینکه چه کسی نیاز به شناختن شما دارد، یا اینکه چرا شما بهترین گزینه هستید، یا چه چیزی موجب تمایز شما میشود از مهمترین سوالاتی است که باید بتوانید برای برندینگ شخصی خود پاسخ دهید.

استودیو بوم به عنوان همراه شما، بر سه عنصر اساسی برنامه برندینگ شخصی تاکید میکند:

ارزش پیشنهادی: چرا هستی؟

تمایز: چرا بهتری؟

بازاریابی: چرا رقابت داری؟

اگر که به دنبال ساخت برند شخصی تان هستید، باید پاسخ به سوالات فوق، در برنامه برندینگ شخصی شما وجود داشته باشد.

 

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

طراحی رستوران در تبریز

 

استودیو بوم تبریز، با سابقه فعالیت بیش از 16 سال در تمامی زمینه‌های طراحی رستوران در تبریز، طراحی داخلی در تبریز، طراحی کافی شاپ در تبریز، طراحی کافی شاپ در تبریز، طراحی فروشگاه در تبریز ، برندینگ رستوران، برندینگ کافی شاپ، برند سازی، برندسازی شخصی، پرسنال برندینگ، اصول برندینگ شخصی و... در تمامی زمینه های ساختمانی، اعم از طراحی، ساخت، برندسازی ،اجرای برندینگ ، پرسنال برندینگ یا برندینگ شخصی در پروژه های مربوط فعالیت مستمر داشته است.

با ما تماس بگیرید.

041-3332930

09223654069

آدرس: تبریز، ولیعصر، خیابان اوحدی، نرسیده به تقاطع کریمخان، پلاک 1/6

دوشنبه ۰۵-۱۲-۱۳۹۸
برچسب ها: