راه اندازی رستوران در تبریز

راه اندازی رستوران در تبریز:

 

راه اندازی رستوران در تبریز اگر درست انجام شود، می تواند تغییرات بزرگی به سمت موفقیت داشته باشد.

استودیو معماری بوم با کادری مجرب و سابقه ای تخصصی و نسبتا طولانی در زمینه طراحی رستوران در تبریز، برندینگ رستوران در تبریز، طراحی دکوراسیون داخلی رستوران، طراحی و اجرای کافی شاپ در تبریز، طراحی و اجرای رستوران در تبریز، به ارائه خدمات همسو با جزئی ترین خواسته های کارفرما می پردازد.

میخواهید یک رستوران موفق و سودده راه اندازی کنید؟ مثل تجارت های زیاد دیگر، احتمال شکست برای شما هم زیاد است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری با استودیو معماری بوم می توانید با ما تماس بگیرید.

تبریز، ولیعصر، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۱۰، واحد ۱۶

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

طراحی رستوران در تبریز:

رستوران سنتی برکه از پروژه های اجرایی موفق و خاص راه اندازی رستوران در تبریز از نظر طراحی جزئی ترین خواسته های کارفرما، با وجود تمامی دشواری ها بوده است.

راه اندازی رستوران در تبریز از جمله کارهای پیچیده ایست که با توجه به ذائقه مشکل پسند مردم تبریز، دشوارتر نیز میگردد. استودیو معماری بوم در  زمینه راه اندازی رستوران در تبریز ، با کادری مجرب ، تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین شکل خدمات، میکند.

برای اینکه شما بتوانید کسب و کاری موفق راه اندازی کنید چند ایده بازار یابی و استراتژی برندینگ رستوران برای افتتاح رستوران مطرح میکنیم.

راه اندازی رستوران در تبریز پیچ و خم های مخصوص بخود و دشواری هایی دارد.  اگر بخواهید کسب و کارتان موفق باشد و با شکست مواجه نشود، باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

راه اندازی رستوران در تبریز، رستوران سنتی برکه، تبریز
راه اندازی رستوران در تبریز، رستوران سنتی برکه، تبریز

در این زمینه مسائل زیر مطرح است:

یک بیانیه ماموریت بنویسید.

هر رستوران جدیدی سرش شلوغ است. با این حال پر نگه داشتن نشیمن ها کل شش ماه ، یک سال یا پنج سال چالشی است که باید بلد باشید. قبل از اینکه در های خود را باز کنید، رقابت با رقیبان را آغاز کنید. یک بیانیه ماموریت تعریف میکند که چه کاری انجام میدهید، چه کسی هستید، و چرا اینکار را انجام میدهید. در عین حال مبنایی را برای تصمیم گیری هماهنگ و کارآمد در برندینگ رستوران میسازد، که به تجربه ماندگار مهمان می انجامد.

Alison Art کار با Gavin Kaysen و تیم Spoon and Stable را برای ایجاد سازمان ستاره شمال نزدیک شش ماه قبل از افتتاح رستوران شروع کرد. هدف او اطمینان حاصل کردن از این بود که رهبرانشان درک جامعی از هدف ها و اینکه چگونه موفقیت را تعریف میکنند دارند یا نه. در این نوشته برخی کارهای انجام شده و برخی دیگر که میتوان انجام داد تا بیانیه ماموریت تاثیر گذار شود بیان شده است .

کسی را بیابید که فرایند را رهبری کند.

اگر شما تابحال در توسعه برندینگ رستوران کار نکرده اید ، استخدام یک فرد حرفه ای که در بیانیه های ماموریت و مدیریت فرایند تجربه دارد، روشی ایده آل است. اگر تصمیم بگیرید که صد درصد در خانه بمانید، یک عضو از تیم را انتخاب کنید که تجارب رهبری و سازمانی قوی دارد و میتواند در مقابل نگهداری متمرکز و موظف تیم پاسخگو باشد.

 

عکسهای غذایی بگیرید.

از نکات مهم راه اندازی رستوران در تبریز، گرفتن عکس هایی است که با روح و روان مشتریان بازی کند. عکسهای خوش آب و رنگ غذا ها باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان برای راه اندازی رستوران در تبریز میگردد.اگر شما قصد دارید پول هایتان را برای بازاریابی رستوران صرف کنید، عکسهای تخصصی و جذاب از غذاهایتان بگیرید که دهان را آب بیندازد و دلیلی برای جذب مشتری به رستوران شما باشد. اگر استخدام عکاس حرفه ای را در نظر ندارید، به وبلاگ Udemy ، مشاوره ای راجع به عکاسی غذاها توسط خودتان، نگاهی بیندازید. نکات عکاسی غذا : چگونه از غذا ها عکس های جذاب و هوس انگیز بگیریم.

هر کدام را که انتخاب کردید فراموش نکنید که عکسهایی را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید. با هر پست ، مطمئن باشید هدف اول پست شما، نشان دادن عکسهایی است که با آنها میتوان حتی طعم آن را هم چشید.

 

مشتریان خود را برای شرکت در برنامه های وفاداری موبایل تشویق کنید.

برنامه های وفاداری به مدت طولانی از دلایل موفقیت رستوران های زیادی بوده اند. عضویت در این برنامه ها، یافتن رستوران دلخواه و مورد علاقه آنها را، آسان میکند.

از پرطرفدار ترین برنامه ها شامل برنامه های زیر هستند :

• changal

• snap food

• rest line

• last second

این برنامه های وفاداری موبایل کسب و کار شما را توسعه خواهد داد.

 

Yelp را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود فراموش نکنید.

از هنگام راه اندازی آن در سال 2004، Yelp به عنوان اولین بازدید خورد و رتبه بندی اینترنتی، اعتبار بدست آورده است. این به معنی اینست که شما برای بازدید خوردن حتی در صورت ایجاد نکردن حساب کاربری ، تضمین شده اید.

اطمینان حاصل کنید که شما در حال پاسخگویی به همه ی بررسی ها هستید، هم به مثبت و هم به منفی.

اگر شما نیاز به کمک دارید تا دریابید چگونه بررسی های بیشتر Yelp را دریافت کنید ، پیشنهادات Wordstream را جستجو کنید.

شما همینطور باید از کامل بودن مشخصاتتان اطمینان یابید. این به معنی افزودن اطلاعاتی مانند زیر است :

تصاویر

ساعات فروشگاه

مکان

فهرست

حدود قیمت

امکانات مانند: اینترنت، نشیمن در فضای باز ، پارکینگ و …

پاسخگویی به هر دو نگرش مثبت و منفی

لحظه ای که شما نظرات را دریافت میکنید ، بلافاصله شما باید آن را با پیروان خود در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر میتوانید دست روی یک کپی فیزیکی بگذارید، این میتواند ایده ی بزرگی باشد که باید در رستورانتان قاب کنید.

نگرش های منفی آنلاین به دنبال پاسخ های منطقی، مهربانانه وعمومی اند. همواره از مشتریان برای عکس العمل آنها تشکر کنید و اگر مشکلی بود، تلاش کنید که کسب و کارتان را با یک کارت هدیه یا غذای رایگان دوباره بدست آورید .

مشتری خود را با به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر تشویق کنید.

اگر واقعاً میخواهید مشتری هایتان حس خاصی داشته باشند، عکس هایی را که آنها از غذا گرفته اند را به اشتراک بگذارید و بپسندید. با این کار، نشان داده اید که چقدر از مشتریانتان تقدیر میکنید و همچنین یک دیدگاه شایسته را برای برندینگ رستوران شما می افزاید. فقط اگر شما تصمیم به اشتراک گرفتید، از اعتبار دادن به آنها مطمئن شوید.

درمورد هویت برندینگ رستورانتان واضح باشید.

همه ی استراتژی های تاثیر گذار برندینگ با یک چیز آغاز و پایان مییابند: شنوندگان هدف شما که در واقع همان مشتریان شما هستند.

وقتی شما آن ها را شناسایی کردید ، برند رستورانتان را با ذهن مردمی بسازید. هر پستی که منتشر میکنید باید هم بازتاب کسانی باشد که ناراضی بوده اند و هم هیجان خانواده هایی که هفته به هفته در غذا خوری تان، غذا میخورند.

از اینکه به روز ترین منوی غذایی شما آنلاین است ، اطمینان حاصل کنید.

وقتی که به تصمیم گیری میرسیم، اکثریت خانواده ها با استفاده از منو برای انتخاب مکان غذا خوری شان، تصمیم میگیرند.

این بسیار مهم است که منو، در وب سایت شما یا هر سکوی آنلاین دیگری یافت شود. فراموش نکنید که گزینه های اجرا در تلفن همراه، با کیفیت بالا و مناسب در سایت قرار دهید.

از به روز کردن منو های فصلی تان اطمینان حاصل کنید و از ابزار هایی مانند Open Menu ، اگر که برای طراحی و ارتقا اجتماعی به کمک نیاز دارید ، استفاده کنید.

با سرویس های تحویل دهی شریک شوید.

در جامعه ی مبتنی بر فوریت ، تحویل غیر قابل بحث است. اما به کارکنان متخصص تحویل دهی نیاز ندارید تا سفارشات را به انجام برسانید.

مشارکت با برخی سرویس های تحویل دهی محبوب مانند موارد زیر، کار شما را حل میکند.

• zood food

• wyby

• Qarinpa

• chilivery

کارمندان خود را نشان دهید.

کارکنان خود را در داخل آشپزخانه یا پشت فضای اصلی مستقر نکنید. به مشتریان اجازه دهید تا با سر آشپز ومشخصات آن ها، برای داشتن حس خوب نسبت به فرهنگ و برند شرکت شما ، ملاقات کنند. این میتواند برای اعتبار شما شگفتی هایی ایجاد کند و زمینه را برای تجربه غذاخوری دوستانه تنظیم کند.

همچنین وصل کردن کارکنان به رسانه اجتماعی تان ، یک عنصر انسانی به برندینگ رستورانتان می افزاید.

کنترل کیفیت را انجام دهید تا مشتریان از صحت اطلاعات آنلاین خود اطمینان یابید.

جای هیچ تعجبی نیست که 89 درصد از مصرف کنندگان ، رستوران را ، قبل از صرف غذا بررسی میکنند. الان زمان آن است که از درستی اطلاعاتی که جمع آوری کرده اند اطمینان یابند.

اطلاعات مخاطب خود را دوبار کنترل کنید و یک کنترل کیفیت ازدیگر اطلاعات ضروری مانند آدرس ، شماره تلفن ، ساعات کاری ، منوی فعلی ، و … به عمل آورید.

اگر میخواهید یک رستوران موفق و سودده راه اندازی کنید، مثل تجارت های زیاد دیگر، احتمال شکست برای شما هم زیاد است . با این حال اگر درست انجام شود میتواند تغییرات بزرگی به سمت موفقیت داشته باشد.استودیو معماری بوم با کادری مجرب و سابقه ای تخصصی و نسبتا طولانی در زمینه راه اندازی رستوران در تبریز، برندینگ رستوران در تبریز، طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز، طراحی و اجرای کافی شاپ در تبریز، طراحی و اجرای رستوران در تبریز، حاضر به ارائه خدمات همسو با جزئی ترین خواسته های کارفرما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *