ساخت ویلای اروپایی با طرح دلخواه شما

ساخت ویلای اروپایی با طرح شما

باید به اطلاع شما برسانیم که ساخت ویلا اروپایی با طرح دلخواه شما تخصص تیم ماست . ممکن است در حال گشت و گذار در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام باشید و ناگهان تصویر یا ویدیویی از یک ویلای لوکس اروپایی مشاهده کنید یا که مشغول تماشای فیلم ها و سریال های خارجی باشید و طرح ویلای اروپایی آن فیلم ، آنچنان نظر شما را به خود جلب کند ، که جویای یک تیم طراحی و پیمانکاری مجرب برای ساخت ویلا با طرح شما شوید  . بوم استدیو مفتحر است با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی انواع ویلا های شخصی و مسکونی ، می‌تواند تمامی طرح ها و نقشه های معماری که شما برای ویلا در نظر دارید را پیاده سازی کند .

ویژگی و مشخصات ساخت ویلای اروپایی

پیشرفت معماری در اروپا که در قرن اخیر با گسترش تکنولوژی نیز همراه گردیده ، باعث ظهور سبک و سیاق بسیار زیبا و لوکسی در ساخت و ساز ها شده است که نمونه بارز آن را میتوان در ویلا های ساخته شده در اروپا مشاهده کرد . مدرنیسم به سرعت در این قاره در حال پیشروی و گسترش است . به طوری که اثر آن در کشور های آسیایی نیز قابل مشاهده است . اخیرا در کشور ما نیز نماهای اروپایی همچون رومی ، ایتالیایی و فرانسوی برای ساخت و ساز آپارتمان ها و منازل مسکونی از محبوبیت قابل توجهی بهره مند شده اند .

اگرچه شهرداری در باطن با این نوع سبک ها مخالف است اما در عمل مشاهده می کنیم که مردم علاقه بسیاری به ساخت ویلا با طرح دلخواه اروپایی نشان می دهند و شاهد گسترش این سبک ها در ساخت و ساز کشور هستیم . در ادامه می خواهیم تعدادی از ویژگی های این سبک از ساخت ویلا را به شما معرفی کنیم .

سادگی به تمام معنا !

هنگامی که سخن از سبک و سیاق اروپایی می شود ، اولین و مهمترین فاکتور را می توان به ساده بودن این نوع طرح ها اختصاص داد . اگرچه ممکن است مدرنیسم ذهن شما را به سمت هیاهوی تکنولوژی و مفاهیم ضد آرامش ببرد ، اما حقیقت این است که ویلا های اروپایی عموما دارای یک سادگی باطنی و ظاهری هستند . این نوع سادگی را میتوان در مراحل ساخت ویلا اروپایی و همچنین طراحی دکوراسیون ویلا اروپایی مشاهده کرد . برای مثال در این نوع ویلاها ، ما کمتر شاهد پدیدار شدن گچ بری و پرده های والون دار پر زرق و برق هستیم .

در نظر گرفتن فضای کاری برای باغ و محوطه

اروپا که به قاره سبز نیز معروف است ، مملو از درختان و فضاهای سبزیست که این امر در ویلاهای ساخته شده به وضوح قابل مشاهده است . قطعا اگر در فضای مجازی و یا سریال ها نیز مشاهده کرده باشید ، فضای بیرونی این ویلا ها با درختکاری و محوطه سازی دلنوازی همراه شده است . وجود رایحه مطبوع گیاهان میتواند حس و حال دلنشینی را برای صاحب خانه به ارمغان آورد . بوم استدیو مفتخر است که با استخدام کادر مجرب و حرفه ای ، میتواند در ساخت ویلا از روی طرح شما ، همراه و خدمتگزار شما عزیزان باشد .

نور و اشکال هندسی در ویلای اروپایی

در هنگام ساخت ویلا به سبک اروپایی و مدرن ، باید به خطوط و اشکال هندسی نیز توجه داشت . این ویلاها عموما از خطوط ساده افقی و عمودی و اشکال مستطیلی استفاده می کنند . پنجره های این نوع ویلا ها عموما کشیده و بزرگ هستند و گاها شما شاهد شیشه های بسیار بزرگی در نما هستید ، که در معماری ایرانی کمتر مشاهده می شود .  استفاده از نور های ملایم و رنگ های روشن و زنده از دیگر مواردی است که میتوان در این‌باره بیان کرد .

بکارگیری تکنولوژی در ویلا اروپایی

استفاده اروپایی ها از تکنولوژی مثال زدنیست . آنها با استفاده از تکنولوژی توانسته اند زندگی جالبی را خلق کنند . نمونه این موضوع را میتوان در ساخت ویلا اروپایی مشاهده کرد . کنترل هوشمند درب ها ، سیستم صوتی فرمانپذیر ، دزدگیر هوشمند و استفاده از دوربین های بر بستر شبکه ، ویلاهای اروپایی را با ویلاهای آسیایی و ایرانی متمایز می کند . اگرچه استفاده کامل از این نوع سیستم ها در کشورما باب نیست ، اما بوم استدیو آماده ساخت و طراحی ویلا رویایی با سبک و سیاق دلخواه شماست .

استاندارد های خاص اروپا

به عنوان آخرین نکته باید به استاندارد های خاص اروپا اشاره کرد . طراحی ویلا به سبک اروپا ، مستلزم رعایت مسائل خاصی در استاندارد هاست . فاصله ها ، میزان شدت نور و تناژ رنگ ها از جمله مواردی هستند که بوم استدیو در هنگام طراحی به طور دقیق از آن ها پیروی می کنند . متاسفانه سازنده هایی هستند که درحالی که شکل ظاهری ویلا را درنظر میگیرند ، به این جزئیات مهم دقتی ندارند و در نهایت ویلا ساخته شده با طرح دلخواه شما تفاوت بسیاری دارد  .

طراحی ویلای اروپایی در شیراز

شیراز از جمله شهرهای 4 فصل و زیبا در ایران است که پتانسیل بالایی برای ساخت ویلای اروپایی در این شهر وجود دارد کافی است با کارشناسان ما تماس در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند که تا چه اندازه ویلای خیالی و فانتزی که در ذهن دارید قابل طراحی و پیاده سازی است.

طراحی ویلا های ترکیه در تبریز

طراحی ویلای اروپایی در تبریز به دلیل اقلیم و فرهنگ مشترک با کشور ترکیه می‌تواند تا حد زیادی شبیه این کشور پیشرفته اروپایی باشد. سریال‌های ترکی پر از نمایش ویلای های لوکس و لاکچری است. بهترین مناطقی که شما می‌توانید همچین ویلاهایی را در آن پیاده سازی کنید شمال غرب کشور به ویژه تبریز است.

طراحی ویلا نقلی در ارومیه

ارومیه از جمله شهرهای سرسبز و زیباست که اقلیم منحصر به فردی دارد شما شاید برای نوروز به این شهر بارها سفر کرده باشید آیا نمی‌خواهید یک ویلای دنج و نقلی در این شهر داشته باشید ؟

طراحی ویلا اروپایی در اردبیل

اردبیل از جمله شهرهای متفاوت از نظر فرهنگ و آب و هواست داشتن یک ویلای اروپایی در این شهر می‌تواند حس یک زندگی رویایی را به شما بدهد کارشناسان ما آماده مشاوره به شما در این زمینه هستند.

طرح از شما ، ساخت از ما !

ممکن است پس از مطالعه این مطلب ، به دنبال یک تیم طراحی و ساخت ویلا برای طرح و پلانی باشید که در فضای مجازی و یا فیلم و سریال ها مشاهده کرده اید . کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا پس از مشاوره رایگان و برآورد هزینه و زمان پروژه ، استارت یک پروژه دلنشین را با تیم بوم استدیو تجربه کنید . همچنین اگر طرح خاصی مدنظر شما نیست و یا به طور دقیق آن را به خاطر ندارید ، کارشناسان ما می توانند طرح دلخواه شما را در قالب یک کاتالوگ و پلان مجازی به شما تقدیم کنند تا در صورت تمایل و مورد پسند بودن ، خدمات ساخت و ساز و طراحی دکوراسیون داخلی آن را برای شما اجرا کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *