بازسازی رستوران و کافی شاپ در تبریز

بازسازی رستوران در تبریز

بازسازی رستوران و کافی شاپ در تبریز با بهترین و قدمیی ترین تیم طراحی رستوران و کافی شاپ در تبریز بوم استودیو با قیمت مناسب و نتایج خارق العاده در بهبود کسب و کار شما موضوع این مقاله است.

بازسازی رستوران در تبریز

بازسازی رستوران در تبریز با بوم استودیو از آنجا که بوم بزرگترین تیم طراحی و ساخت رستوران در تبریز است و همچنین طراح کافی شاپ های لاکچری بسیاری در تبریز بوده یک انتخاب هوشنمدانه است. بازسازی رستوران در تبریز چه در بحث دکوراسیون داخلی و چه نما و یا اضافه کردن قسمت ها مختلف به رستوران شما یا زیبای محوطه و فضای سبز همه و همه توسط بوم استودیو انجام می شود.

بازسازی کافی شاپ در تبریز

بازسازی کافی شاپ و کافه در تبریز به صورت مدرن یا سنتی نیاز به یک طراح دکوراسیون خبره دارد. ما یک طراح را به شما پیشنهاد نمیدهیم بلکه تیم بوم استودیو شامل بهترین معماران کشور و تیم اجرای قوی و هماهنگ آماده هستند یک کافه یا کافی شاپ خاص را به شما تحوبل و با هم به شهر تبریز اضافه کنیم.

بازسازی کافی شاپ در تبریز

بازسازی دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران در تبریز

بازساری دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ در تبریز شامل ارزیبابی ، طراحی و انتخاب بهترین طرح با کمک شما و سپس اجرا است، بوم برای تک به تک پروژه های خود توجه ویژه ای دارد چرا که نتیجه و رضایت شما به ما اعتبار میبخشد. در ادامه به بخش های کلی از بازسازی دکوراسیون رستوران و کافه در تبریز خواهیم پرداخت اما شما هر بخش دیگری که مد نظر دارید قابل انجام است کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

بازسازی نمای رستوران و کافه در تبریز

نما اولین قسمتی است که مردم از بیرون کسب و کار شما را با توجه به آن ارزش گذاری میکنند. بوم استودیو آماده بازسازی نمای رستوران و کافی شاپ شما با بهترین تیم طراحی و متریال مناسب است. به بوم استودیو کار را بسپارید و همه در خیابان محو تماشای رستوران یا کافی شاپ شما خواهند شد این یک تضمین است.

نوسازی رستوران در تبریز

بازسازی محوطه رستوران در تبریز

بازسازی محوطه رستوران در تبریز به خصوص کافه رستوران های سرباز و دارای فضای سبز تخصص اصلی بوم استودیو است. بوم استودیو سابقه طولانی در طراحی محوطه و فضای سبز چه برای رستوران و چه برای ویلا و امکان تجاری دارد. بازسازی محوطه رستوران شما هر اندازه که حتی به نظرتان کوچک یا بلا استفاده است را به بوم بسپارید تا از نتیجه خارق العاده شگفت زده شوید.

نورپردازی در بازسازی رستوران در تبریز

نورپردازی در بازسازی دکوراسیون رستوران در تبریز به قدری اهمیت دارد که یک قسمت جدا برای آن در نظر گرفتیم. فارق از قسمت زیبایی انتخاب نورپردازی مناسب برای هر قسمت رستوران ، تفکیک فضا و هویت ویژه ای به محوطه کافی شاپ یا رستورانتان می بخشد. اگر یک تیم حرفه ای دکوراسیون و معماری وظیفه طراحی نور پردازی را بر عهده گیرد تفاوت را در اجرا خواهید دید.

بازسازی دکوراسیون رستوران در تبریز

بازسازی کف پوش کافی شاپ در تبریز

کف پوش ها یکی دیگر از قسمت های بسیار مهم برای رستوران ها و کافی شاپ ها هستند. بوم استودیو آمادگی بازسازی انواع کف پوش بسته به سلیقه شما برای رستوران ها را دارد. همچنین در صورت صلاحدید تیم طراحی بوم میتواند انواع کف پوش را با توجه به کاربرد رستورانتان طراحی و پیشنهاد دهد.

طراحی سقف برای بازسازی رستوران در تبریز

طراحی سقف رستوران یکی از قسمت های ویژه است که همواره در ذهن مشتریان شما نقش می بندد. سقف های خاص با نورپردازی های ویژه، سقف های مدرن با ترکیب فلز و شیشه یا استفاده از المان های سنتی همه بسته به نیاز شما میتواند در بازسازی سقف رستوران در تبریز در دستور کار بوم استودیو در طراحی و اجرا قرار گیرید.

طراحی رستوران در اردبیل

طراحی رستوران در شیراز

طراحی رستوران در ارومیه

بازسازی محوطه رستوران در تبریز

بازسازی صفر تا صد رستوران در تبریز

بازسازی صفر تا صد رستوران در تبریز توسط بوم استودیو انجام می شود. شما می توانید هر بخش دلخواه یا کل پروژه را به ما بسپارید. تیم طراحی و اجرای بوم استودیو در هر مرحله میتواند به شما در داشتن یک رستوران لاکچری کمک کند.

فضای پخت و پز

این قسمت باید دارای پلان آزاد باشد تا پیش خدمت‌ها و آشپزها بتوانند به راحتی در فضا حرکت کنند و امور مربوط به خود را انجام دهند. پلان آزاد به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور مؤثر با یکدیگر هماهنگ شوند و به سرویس دهی به میهمانان بپردازند.

قسمت تجهیزات

این مکان برای قرار دادن تجهیزاتی مانند سرخ کن، کباب پز و غیره استفاده می‌شود. این ناحیه باید به طور کامل برای دسترسی آسان به تجهیزات طراحی شده باشد.

فضای آماده‌سازی

این بخش نیز دارای پلان آزاد برای آماده‌سازی غذا می‌باشد. معمولاً به صورت اتاقکی در مجاورت ناحیه پخت و پز قرار می‌گیرد.

ناحیه شست‌وشو

این بخش باید فضای کافی برای جمع‌آوری، شستشو، خشک کردن و طبقه‌بندی ظروف داشته باشد. ایجاد یک محیط منظم و بهداشتی برای شست‌وشو از اهمیت بالایی برخوردار است.

فضای مربوط به پرسنل

اتاق غذاخوری و استراحت پرسنل معمولاً به صورت سلف‌سرویس با صندلی‌های کوچک طراحی می‌شود. در رستوران‌های بزرگ، اتاقی مخصوص جهت استراحت سرآشپز با حمام مخصوص برای وی در نظر گرفته می‌شود.

انبار مواد غذایی

این قسمت به بخش‌های نگهداری مواد خشک، منجمد و غیره تقسیم می‌شود.ایجاد سیستم منظم برای ذخیره‌سازی مواد غذایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سطوح آشپزخانه

تمام سطوح آشپزخانه باید قابل شستشو باشند. فضای آزاد برای دسترسی مناسب از دیگر نکات مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *