ساخت روف گاردن مدرن در اردبیل

ساخت روف گاردن مدرن در اردبیل

روف گاردن مدرن

از برترین امکانات ساختمان‌های لاکچری می‌توان به داشتن  و ساخت روف گاردن مدرن اشاره کرد. مدرن را در هنر می‌توان به سادگی زبان امروز ترجمه و خلاصه کرد.شما به این موضوع فکر کنید که عصر یک روز تابستانی خسته به منزل آمده اید برای استراحت به روف گاردن لاکچری خود می‌روید و از فضا سبز و هوا تازه منزلتان لذت می‌برید و لیوان آب پرتقالتان را می‌نوشید و پس از کمی استراحت لپ‌تاپ خود را باز می‌‌کنید و ادامه کار خود را انجام می‌د‌هید این در حالی است که صدای آبی که از داخل آبنما به پایین می‌ریزد گوشتان را نوازش می‌کند. این ساده‌ترین تجسم روف گاردن است که بسیار لذت بخش است.

اما اگر شما از عاشقان سادگی هستید بهترین گزینه برای شما روف گاردن مدرن است زیرا مدرن بودن در حین سادگی برای شما فضایی پر از آرامش و زیبایی به ارمغان می‌آورد که این می‌تواند تجلی گر و آرامش‌بخش روحتان باشد.

برای ساخت روف گاردن مدرن چه مراحلی باید طی شود؟

طراحی روف گاردن مدرن

شما قبل از هر کاری باید با یک طراح و سازنده کار خبره صحبت کنید زیرا کوچکترین اشتباه موجب اشتباهی غیرقابل جبران خواهد شد برای مثال سازنده باید توان ساختمان شما را ارزیابی کند که احتمال ریزش ساختمان را به حداکثر برساند. طراح هم نیز باید تجریه کافی در طراحی سازه‌های مدرن داشته باشد تا روف گاردن (Roof Garden) لاکچری برای شما طراحی کند.

زیرسازی بام روف گاردن

این مرحله کمی زمان‌بر است و نیاز به صبر دارد این مرحله زیرسازی بام است که  2 روز کامل حداکثر زمان می‌برد زیرا برای زیرسازی نیاز به تست آب ملات و سیمان دارد تا در مدت طولانی در 4 فصل مشکلی برای سازه پیش نیاید.

ساخت پایه روف گاردن

پس از ساخت پایه‌های روف گاردن مدرن نوبت به کف‌سازی می‌رسد که در ساخت روف گاردن 2 نوع کف برای انتخاب وجود دارد 1) قلوه سنگ 2) چوبی اما در طراحی روف گاردن‌های مدرن در حال حاضر طرح‌های چوبی کمتر به چشم می‌خورد که البته باعث کاهش هزینه‌های پرداختی می‌شود.

ایجاد فضای سبز روف گاردن

این مرحله انتخاب فضا سبز است. این مرحله به هزینه‌ای که در نظر گرفته ‌اید بسیار مرتبط است زیرا هر چه گیاهان بیشتری در بام استفاده شود هزینه‌های شما نیز افزایش پیدا می‌کند اما به طور کلی در روف گاردن‌های مدرن کم تر پوشش گیاهی دیده می‌شود و از گیاهان کم حجم‌ترمانند بامبو‌ها و… بیشتراستفاده می‌شود. همچنین آبیاری روف گاردن باید به صورت آبیاری قطره‌ای باشد که موجب جمع شدن آب و ریزش ساختمان نشود.

آلاچیق در روف گاردن

این مرحله انتخاب آلاچیق است که محل پذیرایی می‌باشد البته همانطور که گفته شد در انتخاب این المان نیز باید سادگی نیز به چشم بخورد زیرا روف گاردن مدرن موافق سادگی است.

امکانات رفاهی روف گاردن مدرن

انتخاب امکانات از لذت بخش‌ترین مراحل ساخت است شما می‌توانید با سازنده صحبت کنید که از چه امکاناتی  می‌خواهید استفاده کنید این امکانات می‌تواند شامل : جکوزی، راه سلامتی، زمین تنیس، سینما ، اتش کده و … باشد که البته این امکانات تفریحی بسیار به هزینه‌های شما و متراژ بامتان بستگی دارد. البته امکانات واجب نیز وجود دارد مانند صندلی‌ها، باربیکیو و… که در تمامی روف گاردن‌ها وجود دارد.

ساخت روف گاردن مدرن در اردبیل

اردبیل از شهر‌‌های تاریخی ایران است که زادگاه خاندان صفوی است که دارای بنا‌های تاریخی اسلامی زیادی است که مورد توجه هنر اسلامی در سراسر دنیا قرار گرفته شما می‌توانید با تلفیق هنر اسلامی با هنر مدرن یک روف گاردن لاکچری و نزدیک به هنر اردبیل داشته باشید. روف گاردن مدرن در اردبیل بسیار محبوب بوده و به دلیل آب و هوای سرد معمولا  نیمه مسقف با دیوارهای جانبی سبک طراحی می‌شود. خود این سرما جنبه بی‌نظیری به روف گاردن مدرن شما در اردبیل می‌دهد و فضای دلنشینی برای سرو چای و ایجاد باربیکیو می‌دهد به خصوص اگر برف هم ببارد. ساخت روف گاردن مدرن می‌تواند در حالی که برای شما راحتی و آسایش بوجود آورد باعث مدرن شدن منزلتان و همچنین لاکچری شدن فضای زندگیتان بشود. برای اطلاعات بیشتر با بوم استدیو در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *