ساخت ویلا در اردبیل

ساخت ویلا در اردبیل

اردبیل یکی از شهر های شمال غربی ایران است . این شهر در گذشته به دلیل قرارگرفتن در مسیر جاده ابریشم ، از رونق اقتصادی خوبی برخوردار بوده است . یافته های تاریخی از قدمت 40 هزار ساله این شهر خبر میدهند . اردبیل دارای آب و هوای بسیار دلنشین و فضاهای بکری است که اخیرا مورد توجه ویلاسازان و مردم قرار گرفته است . به همین دلیل پس از درخواست های مکرر کارفرمایان از بوم استدیو برای ساخت ویلا در اردبیل تصمیم گرفتیم علاوه بر خدمت رسانی در این راستا مقاله ای هم خدمت شما بازدیدکنندگان تهیه کنیم تا به سوالات گوناگون شما در رابطه با ساخت ویلا در اردبیل صحبت کنیم .

ساخت ویلا در اردبیل

ساخت ویلا در اردبیل برای دو دسته از افراد مناسب است . دسته اول که به دنبال مکانی برای آسایش در تعطیلات هستند . این دسته از افراد با ساختن یک ویلای شخصی در مناطق خوش آب و هوای اردبیل همچون سرعین و مشکین شهر ، مایلند که در تعطیلات نوروزی و سایر روزهای سال همچون آخرهفته ها اوقات فراغت خود را در یک ویلای زیبا در مناطق بکر بگذرانند . دسته دوم از افرادی که قصد ساخت ویلا در اردبیل را دارند ، به دنبال ساخت ویلا و شهرک ویلایی در اردبیل برای اجاره دادن به مهمانان و گردشگرانی هستند که از سایر شهر را برای مسافرت به اردبیل می آیند .

هزینه ساخت ویلا در اردبیل

هزینه های ساخت ویلا در اردبیل به شرایط بسیار زیادی بستگی دارد . متراژ و نوع طرح انتخابی و همچنین محل دسترسی ویلا از عوامل اثرگذار در اینباره می باشد . اما نکته بسیار مثبت و نویدبخش این است که تیم بوم استدیو در حال حاضر به طور تخصصی در شهر های شمال غربی کشور همچون اردبیل ، ارومیه و تبریز در حال فعالیت و ساخت و ساز ویلا است . به همین خاطر برای براورد هزینه کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، بوم استدیو جلسه ای حضوری را برای مشاوره طراحی ویلا در اردبیل تنظیم کند .  البته امکان گفت و گوی تلفنی نیز وجود دارد اما طبیعتا گفت و گوی حضوری بسیار اثربخش تر است .

زمان لازم برای طراحی ویلا در اردبیل

طراحی ویلا در اردبیل به دو قسمت تقسیم میشود . مورد اول طراحی داخلی است . طراحی داخلی عبارت است از طراحی دکوراسیون و محل اجزای مختلف همچون اتاق ها ، سالن پذیرایی ، سرویس حمام و …. . مورد دوم که طراحی پلان ویلا است ، به معنای طراحی و پیاده سازی نقشه کامل داخل و خارج ویلا به نحوی است که 0 تا 100 کار از روی نقشه انجام شود و ویلای نهایی تحویل کارفرما داده شود .  در این میان ، زمان هرکدام از این موارد میتواند متفاوت باشد . از عوامل مهم در مدت زمان ساخت ویلا در اردبیل میتوان به مواردی همچون طرح انتخابی و تهیه متریال مورد نیاز اشاره کرد . اگرچه بوم استدیو با همکاری با تامین کنندگان بزرگ کشور توانسته مدت زمان لازم برای تهیه متریال و ساخت ویلا را به حداقل خود برساند ، اما ممکن است در این حین مشکلاتی ایجاد شود که زمان تحویل پروژه را کمی جابجا کند . در پایان تیم ما این تضمین را به شما میدهد که در کمترین زمان ممکن ، به صرفه ترین هزینه و زیباترین طرح موجود ویلای شما را در شهر اردبیل تحویل دهد .

مشاوره طراحی ویلا در اردبیل

بدون شک مشاوره پیش از ساخت از مهمترین مراحل ساخت ویلا در اردبیل است . ساخت و ساز بدون مشاوره میتواند منجر به هدر رفتن کل سرمایه کارفرما شود . بارها دیده شده که کافرما بدون مشاوره دقیق و بررسی کارشناسی شده موارد ، اقدام به ساخت خودسر ویلا کرده است که در نهایت چیزی جز هدر رفتن سرمایه و زمان بجای نمانده . مشاوره در این باره در 2 بخش مهم صورت میگیرد :

مشاوره پیش از ساخت

هنگامی که کارفرما تصمیم به ساخت ویلا در اردبیل میکند ، نیاز به مشاوره پیش از ساخت دارد . در این هنگام کارشناسان به ارزیابی دقیق هزینه ساخت ، مدت زمان ساخت ، متریال لازم و … می پردازند . با ارزیابی دقیق همه موارد ، علاوه بر صرفه جویی در زمان ، هزینه نیز تا 40 درصد کاهش میابد . در این مرحله کارفرما متراژ مورد نظر به علاوه طرح دلخواه خود را برای ساخت ویلا در اردبیل انتخاب میکنند . سپس بوم استدیو با بررسی طرح و انتظارات کارفرما اعلام پلن هزینه و زمان میکند . در صورتی که کارفرما موافق خود را اعلام کند ، پس از طی مراحل اداری ساخت ویلای دلنشین شما آغاز خواهد شد . در غیر این صورت تیم ما همه تلاش خود را میکند تا با ویرایش و ادیت طرح کافرما و سایر موارد ، به یک پلن مورد پسند برای کارفرما دست پیدا کند . از آنجا که تیم ما سابقه طولانی در ساخت ویلا در تبریز و سایر شهر های کشور عزیزمان ایران دارد ، میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن پلن مدنظر کارفرما را تهیه و ارائه کند .

مشاوره پس از ساخت

مشاوره پس از ساخت ویلا به معنای آن است که ویلا به طور کامل ساخته شده و حال نیاز به مشاوره های گوناگونی همچون مشاوره در فروش ، مشاوره در هوشمند کردن ویلا ، طراحی داخلی ویلا و … دارد . بوم استدیو همراه شماست تا با مشاوره پس از طراحی ویلا در اردبیل بتواند پاسخگوی تمامی سوالات و همچنین نیاز های شما باشد .

مناطق مناسب برای طراحی ویلا در اردبیل

اردبیل دارای مناطق متعدد خوش آب و هوا و بکر برای ساخت ویلا است . سرعین ، را میتوان خوش آب و هوا ترین و بکرترین این مناطق نام برد . این شهر به دلیل چشمه های آب گرم فراوانی که دارد از شهرت خاصی در میان گردشگران و توریست ها برخوردار است . جالب است بدانید که کلمه سرعین در زبان ترکی آذربایجانی (سریین) به معنای خنک می باشد و در زبان عربی هم به معنای سرچشمه است .  آبگرم های معروف سرعین عبارتند از گاومیش‌گلی ، آبگرم ژنرال آبدرمانی ایرانیان و بش باجیلار . ساخت ویلا در اردبیل به ویژه در سرعین میتواند یک تصمیم بسیار مهم و اثرگذار در زندگی شما باشد . گذراندن تعطیلات در سرعین و جاذبه های گردشگری آن میتواند خاطرات زیبا و به یاد ماندنی را برای شما و خانواده رغم بزند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *