طراحی استخر در تبریز

ساخت استخر تبریز صوتی

طراحی استخر در تبریز به صورت لاکچری یا اقتصادی برای ویلا ، طراحی استخر باغ و طراحی استخر ارزان برای ملک شخصی قابل انجام است. یکی از امکانات تفریحی بی نظیر برای ملک شخصی شما به خصوص ویلا، طراحی و ساخت استخر است.

طراحی و ساخت استخر در تبریز

ساخت استخر در تبریز با توجه به فضای ملک شما و سلیقه دلخواه متفاوت است. برای طراحی استخر در تبریز باید این به این نکته نیز توجه داسته باشید که چه کاربری از استخر خود می‌خواهید.

با توجه به اقلیم تبریز طراحی استخر روباز در باغ یا ویلا برای فصل تابستان و بهار مناسب است و برای فصل پاییز و بخصوص زمستان کمتر برای شنا استفاده می‌شود مگر اینکه از سیستم آب گرم استفاده کنید که در این صورت استخر شما بسیار خاص نیز می‌شود. تصور کنید در یک روز سرد زمستانی به دوستان خود پیشنهاد آبتنی در استخر ویلای شخصی می‌دهید قطعا آنها کمی تعجب می‌کنند مگر اینکه از تاسیسات آب گرم در استخر استفاده کرده باشید که آن وقت در فصل سرما انگار یک جواهر در ملک شخصی خود دارید.

انواع استخر در تبریز

از نظر کاربری ساخت استخر در تبریز با توجه به نیاز شما متفاوت و اصول طراحی استخر در تبریز با توجه به نیاز شما مشخص می‌شود.

استخر ورزشی

با توجه به استانداد های فدراسیون شنا یا حداقل فضایی بزرگ شبیه به آن برای تمرین ساخته می‌شود. ساخت این گونه استخر ها معمولا جنبه عمومی دارد و اگر قصد ساخت استخر همگانی در تبریز را دارید حتما با مشاوران و کارشناسان معماری در ارتباط باشید و پس از بازدید باید مشخص شود چه فضایی را برای رختکن، دوش آب و استخر اصلی و فرعی ، جکوزی و سونا و… در اختیار دارید و تا بهترین طراحی ممکن را برای استخر شما انجام دهند

استخر تفریحی

محبوب ترین و رایج ترین نوع طراحی استخر در تبریز تفریحی است. برای طراحی استخر تفریحی در تبریز باید ملک شما بازدید شود و کارشناسان بوم استدیو برآورد می‌کنند با چه مقدار هزینه می‌توانید یک استخر تفریحی در تبریز داشته باشید.

استخر نما و زیبایی

تجلی هنر معماری در طراحی استخرهای نما مشخص می‌شود. استفاده از اشکال نا منظم در طراحی این گونه استخرها بسیار رایج بوده و همچنین طراحی نورپردازی استخر و طراحی آبنما نقش ویژه ای در زیبا کردن این گونه استخرها دارد.

استخر درمانی و آرامش

داشتن یک استخر کوچک یا جکوزی آب گرم و سرد هم هزینه کمتری دارید و هم در هر فضایی قابل اجرا است. برای طراحی اینگونه استخرها دست شما بسیار باز است و می‌تواند آن را در محوطه باغ یا حیاط ویلا طراحی کنید یا در روف گاردن یک استخر داشته باشید که بسیار مدرن و زیباست. از لحاظ پزشکی به خصوص در سن بالا آب درمانی بسیار توصیه می‌شود و ساخت یک استخر شخصی در تبریز شما را از مشکلات استخرهای عمومی بی نیاز میکند.

طراحی استخر در باغ تبریز

ساخت استخر در باغ قیمت ملک شما را چند برابر می‌کند و ارزش باغ ویلای شما بیشتر می‌شود. علاوه بر امکانات تفریحی و ورزشی ساخت استخر، باغ ویلا شما را بسیار لوکس و لاکچری می‌کند.

برای طراحی استخر در باغ تبریز حتما از کارشناسان معماری مشاوره بگیرید تا بهترین استخر با توجه به فضا را برای شما طراحی کنند همان استخرهایی که در فیلم ها و سریال ها می‌بیتید اما در باغ بستگان یا ویلای آشنایان خیر.

نورپردازی استخر در تبریز

نورپردازی استخر شما را چندین مرحله لاکچری تر می‌کند به خصوص این که بیشتر مهمانی ها در شب برگذار می‌شود طراحی اصولی نورپردازی استخر می‌تواند ملک شما را بسیار جذاب کند.

قیمت و هزینه طراحی استخر در تبریز

قیمت ساخت استخر در تبریز بسته به ابعاد و طرح مورد نظر شما متفاوت است اما اگر قصد استعلام قیمت طراحی استخر در تبریز را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها در ابتدا حدود قیمت اولیه با توجه به متراژ و سطح استخری که نیاز دارید را به شما می‌دهند و پس از بازدید و طراحی اولیه و مشخص شدن متریال تا حد زیادی قیمت تمام شده استخر به دست می‌آید و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی و ساخت استخر با این هزینه را دارید یا خیر و همجنین می‌توانید از متریال ارزانتر یا لوکس تر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *