طراحی باشگاه در ارومیه

طراحی-باشگاه-در-ارومیه

طراحی باشگاه در ارومیه ، باشگاه بدنسازی و ورزشی دکوراسیون باشگاه بانوان و نکات و مشاوره قیمت موضوع این مقاله است.

امروزه نیاز به طراحی باشگاه در ارومیه به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است هر باشگاه سبک‌های مختلف ورزشی از جمله بدنسازی، باشگاه بانوان، باشگاه خانگی و … تشکیل شده است.

همچنین یک باشگاه دارای قسمتی‌هایی متفاوت است که  برای باشگاه ضروری است مانند ساخت رختکن  و بوفه باشگاه. در ساخت باشگاه در ارومیه بهتر است اصول طراحی رعایت شود و همچنین بهتر است طراحی داخلی باشگاه را نیز جدی بگیرید تا ورزشکاران را به باشگاه جذب کنید.

اصول طراحی باشگاه در ارومیه

در اصول طراحی باشگاه در ارومیه باید به این نکته توجه کنید که انگیزه ورزشکاران را با طراحی اصولی افزایش دهید همچنین بتوانید محیط  سالم و آرام را در هنگام ورزش فراهم کنید.

اولین قسمت در معماری باشگاه در ارومیه، دیوار‌های باشگاه است. طراحی دیوار‌ها می‌تواند انگیزه ورزشکاران را در هنگام ورزش افزایش دهد و همین امر باعث افزایش عملکرد ورزشی می‌شود. یا حتی اگر دیوار باشگاه شما دارای منظره خوبی است. بهتر است که از پنجره‌های قدی بزرگ استفاده کنید و دستگاه‌های ورزشی را در مقابل آن قرار بدید تا ورزشکاران از فضای محیطی استفاده کنند.

در انتخاب کفپوش‌های باشگاه باید از جنس مناسب که دارای استاندارد‌ است استفاده کنید. تا باعث خستگی و کسلی وزرشکاران در هنگام تمرین نشود چون همانطور که می‌دانید کفه استاندارد باعث کاهش فشار زمین به پا‌های انسان می‌شود بنابراین کفه استاندارد باعث کاهش خستگی محیطی می‌شود.

همچنین وجود تهویه‌ها در باشگاه فراموش نکنید. وجود تهویه مناسب با تناسب تعداد افراد باعث افزایش انرژی و اکسیژن بیشتر می‌شود که انرژی افراد را در طول تمرین به سمت بالا می‌برد.

طراحی داخلی باشگاه در ارومیه

طراحی داخلی باشگاه در ارومیه دارای نکات ریز و مهمی است که نیاز به یک متخصص خبره دارد تا در این امر به شما کمک کند.

نور طبیعی

یکی از مهمترین معیار‌ها در باشگاه که باعث افزایش حس پاکیزگی و شادابی در طول انجام تمرین می‌شود استفاده از نور طبیعی در داخل باشگاه است .شما می‌توانید در طول روز از نور طبیعی خورشید استفاده کنید.

فاصله

در دکوراسیون باشگاه در ارومیه بهتر است هر وسیله در در جای مناسب خود و با فاصله 1.5 متر قرار بگیرد تا مزاحمتی در طول تمرین برای افراد درست نکند.

نورپردازی

برای داشتن باشگاه لاکچری در ارومیه، نورپردازی را جدی بگیرید. با نور‌پردازی صحیح می‌توانید باعث افزایش نیروی ورزشکاران شود و همچنین باعث افزایش زیبایی محیط باشگاه می‌شود.

آینه

قرارگیری آینه در محیط باشگاه از لزومات است زیرا آینه هم باعث خطای دید و افزایش محیط می‌شود و هم باعث می‌شود. تا ورزشکاران با دیدن خود در آینه از انجام حرکات ورزشی مطمئن شوند.

رنگ

همچنین بهتر است در رنگ‌‌پردازی باشگاه در ارومیه از رنگ‌های روشن استفاده شود. که باعث طراحی باشگاه شیک در ارومیه می‌شود و همچنین رنگ‌های روشن باعث افزایش انرژی و شادی می‌شود. بنابراین بهتر است در باشگاه از رنگ‌های زرد یا نارنجی و… استفاده کنید و یا با ترکیب آن‌ها با رنگ‌های تیره مثل مشکی محیط باشگاه در ارومیه را زیبا کنید.

طراحی باشگاه بدنسازی در ارومیه

طراحی باشگاه بدنسازی از محبوب‌ترین ورزش‌ها که امروزه طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

قسمت بدنسازی باشگاه بسیار چیدمانش مهم است زیرا این قسمت از باشگاه دارای دستگاه بسیار متفاوتی است که باید تعداد آن‌ها مناسب برای تعداد افراد در هر ساعت باشد.

طراحی-باشگاه-بدنسازی-در-ارومیه

  • در باشگاه بدنسازی باید اصل مهندسی بدن رعایت شود.
  • آینه‌کاری در سالن‌های بدنسازی باید حداکثر 2 متر ارتفاع داشته باشند.
  • همچنین میزان دمای مرطوب در طراحی باشگاه در ارومیه باید 16 درجه باشد.
  • تهویه سالن باید به ازای هر ورزشکار یک متر هوا تهویه شده باشد.
  • در چینش باید این نکته را رعایت کنید که دستگاه‌های هوازی در فاصله 0.5 متری و دستگاه‌های قدرتی در فاصله 1تا 5 متری از هم قرار داشته باشند.
  • همچنین پشت دستگاه‌های تردمیل باید به فاصله 2 متر خالی باشد و این قسمت زمین باید محل قرار گیری تشک باشد.

همانطور که در مقاله طراحی باشگاه بدنسازی در تبریز گفته شد. این نکات بهتر در طراحی باشگاه بدنسازی در ارومیه رعایت شود.

طراحی باشگاه بانوان در ارومیه

طراحی باشگاه بدنسازی بانوان در ارومیه هیچ تفاوتی با باشگاه آقایان ندارد و در هر دو آنان باید نکات استاندارد رعایت شود.

برای مثال ورزش ایروبیک در بین بانوان دارای طرفداران زیادی است و برای فصای این ورزش 1 تا 1.5 متر برای هر کس فضا نیاز است. یا این که تمامی دستگاه‌های بدنسازی باید حداقل از یکدیگر 1 متر فاصله داشته باشند. در مقاله اصول معماری باشگاه یوگا بیشتر به این موارد اشاره کردیم.

دیوار و تجهیرات بدنسازی همه روزه باید تمیز و ضد عفونی شود.

دکوراسیون-باشگاه-بانوان-ارومیه

به طور خلاصه تمامی نکاتی که در ساخت باشگاه بدنسازی آقایان در ارومیه باید رعایت شود در باشگاه بانوان نیز بهتر است رعایت شود.

طراحی باشگاه خانگی در اردبیل

طراحی باشگاه‌های خانگی یا طراحی هوم جیم‌‌ها بعد از دوران کرونا طرفداران زیادی پیدا کرد. تفاوت این باشگاه‌ها در این موضوع است که جلسات به صورت خصوصی و نیمه خصوصی است.

سالن-ورزشی-خانگی-در-ارومیه

همچنین در هوم جیم‌‌ها بسیار راحتی افراد مهم است.  همانطور که از اسمش پیداست محیط این باشگاه باید حس راحتی خانه را به ورزشکاران انتقال بدهد.

طراحی کافه باشگاه در ارومیه

طراحی کافه . بوفه باشگاه در ارومیه از جمله قسمت‌هایی است که ارزش اقتصادی دارد و هم محلی برای استراحت ورزشکاران است. همچنین طراحی آن مانند باشگاه باید باشد و از همان سبک‌ها تبعیت کند و همچنین تعداد پذیرایی ان باید نصف تعداد افراد حاضر در سالن باشد. همچنین به این نکته توجه کنید که منوی آن باید از جمله غذا‌های سالم و ورزشکاری باشد.

طراحی-بوفه-باشگاه-در-ارومیه

قیمت طراحی باشگاه در ارومیه

قیمت طراحی باشگاه در ارومیه بستگی به متراژ محیط و متریال استفاده شده بسیار متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت باشگاه در ارومیه و همچنین اطلاع دقیق از هزینه آن بهتر است با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه راه‌اندازی باشگاه در تبریز ، ساخت باشگاه در شیراز و طراحی سالن ورزشی در اردبیل اکنون در ارومیه نیز آماده خدمت رسانی در این زمینه به مردم عزیز ارومیه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *