طراحی تراس های شیک و زیبا

ساخت تراس رویایی

طراحی تراس

داشتن یک تراس شیک با تجهیزات رفاهی نیاز هر خانه ویلایی و یا حتی آپارتمانی است. تراس موجود ملک شما با هر متراژی قابل طراحی بهینه است تا کاربردی‌تر و شیک‌تر شود همچنین در صورت نیاز می‌تواند به متراژ آن با توجه به اجازه شهرداری اضافه شود و طراحی تراس ، احداث آلاچیق، باربیکیو، مسقف کردن آن و … همه از جمله خدمات استدیو بوم در این ضمینه است.

طراحی تراس در شیراز

شیراز شهر خوش آب و هوایی است که به ویژه در بهار بی نهایت زیبا و دلنواز می‌شود اما آیا زندگی در یک آپارتمان بسته یا یک خانه ویلایی که تراس ندارد این حس را به شما منتقل می‌کند ؟ شما می‌توانید از اندک فضای روباز خانه خود بهترین استفاده ممکن را ببرید و با یک طراحی تراس حرفه‌ای از فضایی که احتمالا آن را به عنوان انباری وسایل به درد نخور استفاده می‌کنید یا یک محیط فراموش شده در ملک شماست تراس خود را تبدیل یه یکی از دلچسب‌ترین قسمت‌های ملک خود کنید و از آب و هوای شیراز برای صرف غذا یا گذراندن وقت با آرامش استفاده کنید به طوری که دوست ندارید این قسمت خانه خود را هرگز ترک کنید.

طراحی تراس در شیراز


ساخت تراس در تبریز

تبریز شهر زیبایی است که گاهی بسیار سرد و همراه با بارش برف می‌شود و خب داشتن یک تراس ترجیحا مسقف و دارای سیستم گرمایشی یا باربیکیو میتواند لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. تصور کنید زمانی که در تراس خود مشغول دم کردن چایی یا کباب کردن ذرت هستید یک نمای جذاب از شهر را نیز داشته باشید اگر چنین فضایی در ملک شما باشد شما را بی نیاز از پارک های شلوغ و دردسرهای فضای سبز که به خاطر سرما از آن صرفه نظر می‌کند. تیم ما آماده مشاوره به شما در ضمینه طراحی و طراحی تراس و بالکن با بهترین طرح‌های لوکس و متریال درجه یک است.

طراحی تراس در تبریز


ساخت جکوزی در تراس

داشتن یک جکوزی در تراس بسیار لاکچری به نظر می‌رسد و اغلب مردم آرزوی آن را دارند ولی به خاطر تصور قیمت بالا و دردسرهایش از آن چشم پوشی میکنند باید گفت این طرح کاملا قابل اجرا است و تنها باید امکان آن در ملک شما بررسی و برآورد شود.

طراحی نمای تراس

یکی از مهم ترین بخش ها برای داشتن یک تراس لاکچری طراحی نمای آن با چوب، سنگ های زینتی و گل‌وگیاه است. این که چه طرحی را در ذهن دارید قابل پیاده سازی است و قطعا غیر از فاکتور هزینه پتانسیل تراس ملک شما هم در امکان اجرای آن اهمیت دارد و باید توسط کارشناسان بررسی و برآورد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *