طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه در تبریز

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه در تبریز همراه با نکات طراحی و ساخت اصول چیدمان ویترین و دکور و مشاوره قیمت موضوع این مقاله است.

تبریز از جمله شهرهای پیشرفته ایران دارای داروخانه های لاکچری است. شما برای رقابت با آنها خیلی مهم است که داروخانه شما علاوه بر کیفیت در خدماتی که ارائه می‌دهد. دکوراسیون و طراحی مناسبی داشته باشد.

طراحی داروخانه در تبریز

طراحی داروخانه در تبریز نیازمند رعایت اصول دکوراسیون داروخانه و معماری است. برای داشتن یک داروخانه کاربردی و لاکچری در تبریز دفاتر معماری بسیاری وجود دارد. اما بوم استودیو با استفاده از دانش روز دنیا و معماران برجسته در سطح بین المللی می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

نمونه پروژه های موفق فوق العاده ما در زمینه پزشکی و طراحی کلینیک در تبریز نظیر داروخانه کلینیک بوعلی  مطب داندان پزشکی رضایی، مطب دکتر سلطانی  و … همچنین اعتماد مردم تبریز به سپردن خاص ترین پروژه ها به استودیو بوم خود نشان دهنده کیفیت کار ماست.

طراحی-داروخانه-در-تبریز

ساخت داروخانه در تبریز

ساخت داروخانه در تبریز با توجه به انتظارات شما و همچنین بودجه و موقعیت ملک شما متفاوت است. ساخت داروخانه در تبریز هم می‌تواند از ابتدا توسط ما انجام شود و بعد از طراحی پلان و موافقت کارفرما مرحله اجرا را نیز به ما بسپارید. و هم می‌شود طرح مد نظر شما را به بهترین شکل اجرا کنیم.

بازسازی ملک و مغازه جهت احداث داروخانه از دیگر خدمات ما بوده و بعد از بررسی و بازدید ملکی که قصد راه اندازی داروخانه در تبریز را دارید، بهترین توصیه ها و پلان هابا توجه به نیاز شما و موقعیت ملک شما از نظر معماری ارائه و در صورت صلاح دید اجرا می‌شود.

دکوراسیون داروخانه در تبریز

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه در تبریز با توجه به رقابتی بودن این کسب و کار می‌تواند در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار باشد. طراحی اصولی دکوراسیون داروخانه در تبریز هم از نظر زیبایی و لاکچری بودن داروخانه مهم است و هم از نظر جلوگیری از ازدحام و ارائه بهتر محصولات و راحتی مشتری و بیماران در داروخانه شما جهت خرید. در مقاله طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز و طراحی داخلی مطب در تبریز نیز بیشتر به این موارد اشاره کردیم.

دکوراسیون-داروخانه-در-تبریز

رنگ

همانطور که در مقاله طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز اشاره شد، رنگ در معماری منظر داروخانه بسیار مهم است. عموما از رنگ سفید در اجزای مختلف داروخانه استفاده می‌کنند. چرا که رنگ سفید آرامش روحی مناسبی به بیمار می‌دهد. استفاده از رنگ های آرام مثل سبز و آبی هم در داروخانه ها رایج است. و البته رنگ های طوسی و قهوه ای هم به خصوص در طراحی داروخانه های مدرن محبوب است.

کف سازی

کف سازی مناسب داروخانه در دکوراسیون کلی داروخانه شما در تبریز بسیار حائز اهمیت است. با توجه به سلیقه و البته موقعیت مکانی و تجاری ملک شما می‌توان تصمیم گرفت از سنگ ، پارکت یا سرامیک استفاده کرد.

نورپردازی

نورپردازی مناسب داروخانه شما را لاکچری تر کرده و از نظر کاربری قسمت هایی که به نظر شما از اهمیت بیشتری برخوردارند، بیشتر یه مخاطب نمایش داده می‌شود.

ساخت پیشخوان داروخانه در تبریز

طراحی پیشخوان داروخانه در تبریز از آنجا که اصلی ترین بخشی است که مشتریان با آن سرکار دارند بسیار مهم است. داشتن ارتفاع مناسب و راحتی همراه با جاگیری مناسب آن جهت القا نکردن حس ازدحام حتی در مواقعی که داروخانه شما شلوغ است، هنر تیم طراحی و معماری شماست.

قفسه بندی دارو و دسترسی آسان

قفسه بندی مرتب با دسترسی آسان روند سرعت توزیع دارو را بسیار بالا می‌برد. همچنین در عدم اشتباه پرسنل نیز بسیار مهم است.

ویترین-داروخانه-تبریز

طراحی سالن انتظار داروخانه

سالن انتظار شیک همراه با صندلی های راحت جهت انتظار بیماران برای دریافت نسخه از دیگر نکاتی است که بهتر است از همان ابتدا به آن توجه کنید.

معماری دکور داروخانه در تبریز

طراحی دکور داروخانه در تبریز بسیار به طراحی کلی داروخانه شما و سبکی که مد نظر دارید بستگی دارد. یه طور مثال یک دکور کلاسیک خیلی با داروخانه مدرن سنخیت ندارد.  دکور در روند فروش شما موثر است. شلف های ساده و شیک می‌تواند داروخانه شما را بسیاری لاکچری جلوه دهد.

طراحی ویترین داروخانه در تبریز

ویترین داروخانه شامل ویترین بیرونی و داخلی همان قسمتی است که مشتری قبل از ورود و در بدو ورود با آن مواجه می‌شود. در طراحی نمای داروخانه در تبریز و ویترین باید حداکثر توجه را قرار دهید.

دکوراسیون داروخانه مدرن در تبریز

دکوراسیون داروخانه مدرن در تبریز بسیار محبوب است. برای طراحی مدرن استفاده از متریال ساده و خطوط صاف و رنگ های خنثی از جمله نکات برجسته است. داشتن نور پردازی مناسب ، سالن انتظار شیک و خدمات رفاهی نظیر آب سرد کن در این سبک از دکوراسیون داروخانه در تبریز به چشم می‌خورد.

شلف هایی که در دید مشتری است نباید خیلی شلوغ باشد و داروها به عنوان نمونه به شکل منظم در آنها چیده شود. این موضوع به خصوص در مورد کالاهای زیبایی و بهداشتی بیشتر خود را نمایان می‌کند.

دکوراسیون-داروخانه-مدرن-در-تبریز

دکوراسیون داروخانه کوچک در تبریز

داروخانه ها هر اندازه که کوچک هم باشند با طراحی مناسب می‌توانند کاربردی و شیک شوند. برای دکوراسیون داروخانه کوچک در تبریز بهره بردن از حداکثر فضا به شکل کاربردی هنر طراح شما است.

هزینه ساخت داروخانه در تبریز

هزینه طراحی و ساخت داروخانه در تبریز با توجه به متراژ ، متریال مورد استفاده و سبک و انتظاری که دارید متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما ار حدود قیمت طراحی . ساخت داروخانه در تبریز مطلع شوید. البته پس از بازدید و طراحی اولیه یک هزینه نزدیک به هزینه پایانی مشخص می‌شود. و باز شما تصمیم می‌گیرید آیا قصد راه اندازی و احداث داروخانه در تبریز با این قیمت و هزینه را دارید یا خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *