طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا با ایده‌های جذاب همراه با مشاوره طراحی داخلی و بازسازی داخلی در بوم استدیو قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر در مورد طراحی داخلی و نکاتی که می‌تواند ویلای شما را لاکچری تر کند بپردازیم.

طراحی داخلی ویلا

یکی از نکات مهم طراحی ویلا، طراحی داخلی ویلا بوده که متاسفانه کمتر به آن پرداخته می‌شود و بیشتر تمرکز مالی کارفرما و وقت تیم طراحی روی طراحی کلی ویلا گذاشته می‌شود.

اگر شما قصد طراحی صفر تا 100  ویلا خود را دارید خیلی مهم است که برای طراحی داخلی ویلا نیز از همان ابتدا ایده داشته باشید. اگر هم ویلای شخصی شما کمی قدیمی شده و از طراحی داخلی ویلا راضی نیستید می‌توانید دست به بازسازی ویلا بزنید.

طراحی داخلی پلان ویلا

یکی از نکات مهم در طراحی داخلی ویلا طراحی فضاهای مختلف ویلا نظیر اتاق خواب ، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … است. شما در صورتی که قصد طراحی ویلا از ابتدا را دارید حتما با مشاورین معماری در این ضمینه مشورت کنید. یکی از مشکلات طراحی داخلی ویلا و کلا ساختمان در کشور ما این است که از طرح‌های آماده دفاتر معماری استفاده می‌کنند و در صورت تایید شهرداری بدون توجه به پتانسیل ملک خود اقدام به اجرا می‌کنند.

قطعا طراحی چیدمان اجزای داخلی به صورتی که حداکثر استفاده از فضا و نور را داشته باشید نیاز به مشاوره طراحی داخلی حرفه‌ای تری دارد که پلان ویلای شما را با سلیقه شما و در نظر گرفتن نکات معماری و نور به بهترین شکل طراحی کند.

طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از نکات مهم علاوه بر طراحی داخلی ویلا و پلان، چیدمان وسایل و استفاده از رنگ و نور در قسمت‌های مختلف ویلا است. هر اندازه که به دکوراسیون داخلی ویلا توجه کنید و از ابتدا برای آن برنامه داشته باشید ویلای شما شیک تر می‌شود.

طراحی داخلی ویلا مدرن + سنتی

در ابتدا سعی کنید استراتژی ویلای خود را مشخص کنید اگر به دنبال طراحی داخلی ویلای مدرن هستید از مبلمان تا اکسسوری هایی که خریداری میکنید باید به این سمت برود و اگر هم دنبال طراحی داخلی ویلای ایرانی و سنتی تر هستید سعی کنید المان هایی که برای دکوراسیون داخلی ویلا تهیه می‌کنید به این سمت برود.

یکی از تازه ترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی ویلا، تلفیق مدرن و سنتی است. اما این به این معنا نیست که قرار باشد در یک فضا از هر دو المان استفاده کنید و مخاطب و میهمانانتان را گیج کنید. شما می‌توانید بخشی از ویلا را سنتی طراحی کنید و بخش عمده دکوراسیون ویلای خود را مدرن طراحی کنید.

به طور کلی داشتن چند فضای جداگانه با طراحی منحصر به فرد خودش در ویلا می‌تواند در زیبایی و کاربردی بودن ویلا را دو چندان کند.

 اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی ویلا

ما سعی داریم در ادامه چنتا از تکنیک‌های طراحی دکوراسیون داخلی ویلا را توضیح دهیم و خود شما نیز می‌توانید با رعایت این نکات و سلیقه شخصی خود بهترین دکوراسیون را برای ویلای خود داشته باشید و ویلای لوکس و لاکچری تری داشته باشید.در مقاله اشتباهات دکوراسیون داخلی می‌توانید مشاهده کنید و چنتا از اشتباهات رایج طراحی دکوراسیون داخلی که باعث زشت شدن و غیر کاربردی شدن ویلا می‌شوند عبارتند از :

عدم استفاده از نقطه کانونی

چیدمان مبل دور تا دور دیوار

هم رنگ بودن فرش با مبلمان

چسپاندن مبل ها به دیوار

قرار دادن تلویزیون جلو یا روبروی پنجره

ارتفاع نامناسب تلویزیون

چیدمان مبل بیرون فرش

استفاده از مبلمان تیره

 

چیدمان مبل در دکوراسیون

رنگ مبل و فرش در دکوراسیون

 

 

محل تلویزیون در دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلا

دکوراسیون داخلی اتاق خواب به متراژ آن و همچنین قرار گیری نسبت به نور بستگی دارد. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب پنجره دار حول محل قرار گیری پنجره می‌گردد. و باید طوری چیده شود که حداکثر استفاده از نور را برد.برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه می‌توان تا حدی از رنگ صورتی استفاده کرد اما استفاده بیش از اندازه از این رنگ می‌تواند فضای اتاق خواب را مصنوعی کند.

برای طراحی اتاق خواب مستر یا دکوراسیون اتاق والدین در صورت وجود سرویس بهداشتی باید در نظر داشت فاصله تخت خواب از آن رعایت شود و یک دیوار برای ورودی، یک دیوار برای سرویس بهداشتی، یک دیوار کمد و ضلع جهارم اتاق برای تخت خواب در نظر گرفته شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ویلا

طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری تا حد زیادی به نور بستگی دارد سعی کنید آشپزخانه شما حتما از نور کافی برخوردار باشد. استفاده از کابینت های چوبی و میز جزیره یا کانتر بسیار مرسوم تر و مدرن تر بوده و همچنین آویز های سقفی و گلدان های سقفی می‌تواند آشپزخانه ویلای شما را بسیار لوکس تر کند.

طراحی-دکوراسیون-داخلی-آشپزخانه-ویلا

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا در ارومیه

ارومیه به دلیل بافت سنتی و همچنین مردم به روز و تاثیر گرفته از اروپا به خصوص کشور ترکیه تلفیق مدرن و سنت در طراحی داخلی ویلا محبوب بوده و دکوراسیون داخلی ویلا در ارومیه نیز می‌تواند با الهام گرفته از معماری قدیمی این شهر طراحی شود. بازسازی ویلا های قدیمی ارومیه و طراحی داخلی مجدد ویلا نیز امکان پذیر است و میتوان بخش‌هایی از ویلا را به شکل همان سنتی دستکاری جزئی نمود تا خاطرات شما در ویلا قدمیتان نیز حفظ شود و بخش‌های دیگر ویلا را به صورت کاملا مدرن طراحی کرد تا ارزش ملک شما چند برابر شود.

طراحی-دکوراسیون-داخلی-ویلا-در-ارومیه

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا در شیراز

شیراز مهد هنر در همه‌ی شاخه هاست شاعران بزرگی در این شهر بخش عمده ادبیات ما را تشکیل داده اند و معماری که بخشی از هنر است نیز در این شهر بسیار مورد توجه است.

طراحی داخلی ویلا در شیراز با توجه به المان های مرسوم در این شهر می‌تواند جنبه سنتی داشته باشد و استفاده از شیشه‌های رنگی و حوض‌های کلاسیک در کنار دکوراسیون داخلی ویلا در شیراز به صورتی که یاد آور تاریخ کهن ما شود مورد توجه دفاتر معماری در شیراز است و بوم استدیو نیز سعی کرده بهترین خدمات معماری را به شما در شیراز ارائه کند چرا که معماری کشورمان برای ما بسیار مهم است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *