طراحی روف گاردن در آستارا

طراحی-روف-گاردن-آستارا

روف گاردن یک فضای دلپذیز و قابل طراحی برای ویلا و ملک شخصی شماست. روف گاردن در آستارا میتواند به صورت کوچک و اقتصادی یا یه صورت بزرگ و روف گاردن لاکچری باشد در هر دو حالت نیاز است فضایی که جهت طراحی روف گاردن در آستارا می‌خواهید اختصاص دهید بازدید و برآورد شود که تا چه اندازه امکان طراحی روف گاردن دلخواه شما وجود دارد.

ساخت و طراحی روف گاردن در آستارا

ساخت روف گاردن در آستارا با توجه به اقلیم و کلاس بالای منطقه بسیار مرسوم است. از آنجا که هوای آستارا به دلیل ارتفاع از دریا خنکتر از مناطق مجاور است آستارا برای طراحی روف گاردن بسیار مناسب بوده و همچنین در زمستان‌های برفی نیز یک فضای زیبای رویایی به صورت شخصی در اختیار خواهید داشت که می‌توانید با دوستان و خانواده یک مهمانی کوچک ترتیب دهید.

خارج از بحث مهمانی تصور کنید در یک پاییز یا بهار خنک یا یک زمستان برفی در آستارا مشغول مطالعه در روف گاردن زیبای خود در آستارا هستید و هم زمان قهوه شما در حال آماده سازی است قطعا در صورت داشتن همچین فضایی در ویلای خود بیشترین زمان را در آن سپری خواهید کرد.

طراحی روف گاردن استخر دار در آستارا

روف گاردن استخر دار در ویلای شخصی شما علاوه بر جنبه رفاهی بسیار در زیبایی روف گاردن و لاکچری شدن روف گاردن شما موثر است. برای طراحی روف گاردن استخر دار باید فضایی شما بررسی شود و متریال مورد استفاده در روف گاردن و استخر نیز در جنبه قیمت و کلاس کاری آن بسیار موثر است.

اگر قصد طراحی روف گاردن استخردار در آستارا را دارید یا می‌خواهید به روف گاردن خود یک استخر یا جکوزی کوچک اضافه کنید نیاز است توسط تیم طراحی ابتدا بررسی شود و یک برآورد هزینه نیز بشود سپس تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید همچین فضای خاصی را در روف گاردن ویلای خود داشته باشید یا خیر.

آستارا به دلیل اقلیم سرد بیشتر به سمت جکوزی های آب گرم می‌روند و اگر قصد اجرای استخر در ویلا را داشته باشند یا به صورت سربسته طراحی می‌شود یا در فضای دیگری از ویلا با آب گرم اما داشتن جکوزی در روف گاردن بسیار محبوب و شکیل بوده و لول روف گاردن شما را قطعا بسیار بالا خواهد برد.

طراحی-روف-گاردن-استخردار-آستارا
روف-گاردن-استخردار-آستارا

ساخت پرگولا در روف گاردن آستارا

پرگولا در روف گاردن بسیار مرسوم تر از آلاچیق است و در واقع داشتن پرگولا در روف گاردن فضای روف گاردن شما را بسیار شاعرانه و رومانتیک میکند. همچنین اگر سقف های سبک در این فضا طراحی شود بسیار برای بارش باران و برف مورد استفاده است. برای طراحی پرگولا در روف گاردن از گیاهان پیچشی و پرده های نازک نیز می‌توانید استفاده کنید و سبک روف گاردن خود را اروپایی کنید. همه این ها و سلیقه شخصی شما در روف گاردن شما قابل طراحی و ساخت است و می‌تواند قبل از ساخت برآورد شود.

پرگولا-روف-گاردن-آستارا
پرگولا-روف-گاردن-آستارا

مدت زمان ساخت روف گاردن در آستارا

مدت زمان ساخت روف گاردن بسیار به اندازه و نوع روف گاردنی که قصد طراحی دارید بستگی دارد. اما بعد از طراحی به طور معمول 3-4 روز برای آماده سازی کف مورد نیاز است. سپس ساخت ستون ها و فضای طبیعی که بسته به شکل روف گاردن شما متفاوت است. و در کل اگر امکانات زیر ساختی شما فراهم باشد و طرح دلخواه شما پیچیدگی خاصی نداشته باشد بسته به هزینه 1 تا نهایت 2 ماه قابل بهره برداری صد در صد است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *