طراحی شومینه ویلا

طراحی شومینه در ویلا

طراحی شومینه ویلا با طرح های مدرن

شومینه در ویلا یک نیاز اساسی نیست اما ویلای بدون شومینه مثل نوشابه بدون گاز است. از شوخی که بگذریم شومینه در طراحی ویلا قطعا جذاب و کاربردی است. این که شما در ویلای شخصی خود یک شومینه زیبا داشته باشید خارج از استفاده از سیستم گرمایش آن که خیلی منطقی و به صرفه نیست شما دارای یک فضای لاکچری در گوشه ویلای خود می‌شوید و همچنین می‌توانید در کنار دوستان خود مارشمالو و ذرت کباب کنید و لذت یک دورهمی جذاب را داشته باشید. چای هیزمی از دیگر نوشیدنی های محبوب در بین ایرانی‌هاست که با داشتن یک شومینه هیزم سوز هر زمان که اراده کنید می‌توانید از این نوشیدنی گرم لذت ببرید در حالی که در طول فرآیند دم کشیدن و حاضر شدن آن روی کاناپه لم داده اید و غرق صحبت با دوستان خود هستید یا مطالعه می‌کنید.

طراحی شومینه در ویلا

به دلیل اقلیم سرد شمال غرب کشور طراحی شومینه ویلا در تبریز بسیار کاربردی است چرا که قطعا در یک هوای برفی و سرد نشستن کنار شومینه لاکچری لذت بیشتری دارد. طراحی شومینه در اردبیل بسیار مرسوم است و بسیاری از مردم به عشق شومینه زیبای خود در ویلای شخصیشان به این شهر سفر می‌کنند. شومینه در ارومیه هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و ویلاهای ارومیه معمولا به یک شومینه زیبا مجهز هستند. البته طراحی شومینه ویلا در شیراز بسیار محبوب بوده و در این شهر نیز ما برای مشتریان شومینه‌های نقلی زیادی طراحی کرده ایم.

سیستم گرمایش شومینه در ویلا

شومینه شما می‌تواند با چوب طبیعی روشن شود و خب قطعا جذابیت بیشتر دارد اما در طراحی شومینه در ویلا برای خروج دود و سیستم دودکش باید بهینه سازی های لازم انجام شود شما همچنین می‌توانید از شومینه گازی استفاده کنید و با آجرهای نسوز طرح چوب یک مینی شومینه با استفاده راحت را در ویلای خود داشته باشید.

ساخت و طراحی شومینه در ویلا

نمای شومینه در ویلا

نمای شومینه نقش بسیار مهمی در جذابیت و لوکس بودن ویلای شما دارد و البته با توجه به بودجه و سلیقه شما قابل طراحی است. این که از آجرهای نسوز فانتزی استفاده کنید یا از سنگ‌های ساده و شیک بسته به سلیقه شما دارد. بعضی مردم طراحی شومینه ویلا را به صورت کلاسیک می‌پسندند چرا که یادآور ویلا های قدیمی سلطنتی است و بعضی شومینه مدرن با استفاده از متریال شیک و به روز با توجه به تم دیگر قسمت های ویلا، طرح و سلیقه شما قابل برآورد و انجام است کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *