طراحی محوطه سازی در شیراز

طراحی-محوطه-سازی-شیراز

محوطه سازی در شیراز ، اصول طراحی محوطه و سبک های طراحی و ساخت محوطه همراه با نکات معماری و مشاوره قیمت موضوع این مقاله است.

اصول محوطه سازی در شیراز

اصول محوطه سازی در شیراز مبتنی بر معماری منظر توسط یک تیم طراحی و معماری از جمله تخصصی ترین اقدامات دفاتر معماری در شیراز است. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت محوطه برای ویلا و باغ به صورت لاکچری و لوکس آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شیراز است.

اصول طراحی محوطه در شیراز با توجه به موقعیت ملک شما ، سبکی که مد نظر دارید و سلیقه شما متفاوت است. اما رعایت چارچوب کلی معماری با توجه به هر سبک است که به محوطه ویلا یا باغ شما در شیراز اعتبار و معنا می‌بخشد.

طراحی محوطه در شیراز

طراحی محوطه در شیراز نیازمند شناخت سبک و انتظارات است. به طور کلی طراحی پلان ، انتخاب متریال مناسب و اجرای با کیفیت آن سه اقدام مهم برای اطمینان از نتیجه پایانی مورد نظر است. از جمله اقداماتی که برای ساخت محوطه در شیراز انجام می‌شود بهینه کردن فضا ، گل کاری و فضای سبز ، کفپوش مناسب برای محوطه و نورپردازی و تزیینات جانبی است. در مقاله طراحی محوطه در تبریز نیز به این موارد بیشتر اشاره کردیم.

سنگ فرش

سنگ فرش به عنوان عضو جدایی ناپذیر محوطه های لاکچری ، یک اقدام هوشمندانه برای کف سازی محوطه شماست. مقاومت در برابر بارش باران و برف ، قابلیت ترمیم آسان در هر زمان و ایمن بودن از نظر آسیب به افراد به خصوص کودکان هنگام بازی همه سنگ فرش را برای محوطه سازی بسیار محبوب کرده است.

نورپردازی و چراغ

نورپردازی مناسب محوطه در شیراز به اندازه خود طراحی محوطه توسط معماران حائز اهمیت است. نورپردازی یه خصوص در شب وجه تمایز ویلا با باغ شما با ویلا های معمولی است. انتخاب زاویه های مناسب برای تابش نور ، استفاده از نورهای مختلف با رنگ های متنوع ، و امکان چند انتخاب از بین چند حالت پیش فرض نورپردازی از جمله نکاتی است که در محوطه سازی در شیراز بهتر است به آن توجه کنید.

فضای سبز

فضای سبز به عنوان یکی از بخش های اصلی هر محوطه زیبا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از گلدان های آویزی و سقفی ، در کنار آلاچیق و پرگولا در شیراز یا بهینه کردن فضای باغ و باغچه همه هنر تیم معماری برای لوکس کردن هرچه بیشتر محوطه ویلا و باغ شما در شیراز است.

استخر

استخر همان بخشی است که در صورت وجود محوطه شما را بیشتر از هز یخش مورد تاثیر قرار می‌دهد. در مقاله طراحی استخر در شیراز به این امر بیشتر پرداختیم. اما برای محوطه سازی می‌توان استخر را به عنوان هدف قرار داد و باقی المان ها را با توجه به این هدف طراحی کرد. استخر ها هم می‌توانند جنبه تفریحی و رفاهی داشته باشند و هم جنبه نما و زیبایی، قطعا یک ویلا یا باغ دارای استخر لوکس بسیار لاکچری تر از یک ویلای معمولی خواهد بود.

طراحی-محوطه-استخر-در-شیراز

طراحی محوطه مدرن در شیراز

طراحی محوطه مدرن در شیراز صرفا به معنای استفاده از تکنولوژی نیست. در واقع سبک طراحی مدرن به معنای سادگی و استفاده از متریال با همین ویژگی است. استفاده از متریالی به مانند استیل ، چوب و آجر و حتی چمن مصنوعی از جمله ویژگی های طراحی محوطه مدرن در شیراز است. شما برای محوطه سازی مدرن در شیراز البته آزادی عمل دارید و تلفیقی بودن از دیگر ویژگی ها بارز این این سبک از معماری است.

محوطه-مدرن-کلاسیک-شیراز

محوطه سازی کلاسیک در شیراز

محوطه سازی کلاسیک همانطور که در مقالالت معماری نما در شیراز و  دکوراسیون داخلی در شیراز نیز به آن اشاره شد. در واقع تجملاتی ترین سبک از طراحی است. استفاده از گچ بری های ضخیم ، ستون های بزرگ سلطنتی و رنگ سفید و طلایی بیشتر از همه در طراحی محوطه کلاسیک مشاهده می‌شود.

طراحی محوطه ویلا در شیراز

طراحی محوطه ویلا در شیراز یا توجه به این که بیشتر ویلا ها دارای محوطه های شخصی هستند بیشتر مورد توجه مالکین است. در واقع محوطه سازی حیاط در شیراز با توجه به این که آپارتمان سازی در شیراز نیز بسیار محبوب است و محوطه آپارتمان به عنوان یک فضای عمومی به خصوص در لوکس بودن آپارتمان اهمیت دارد. اما در مورد ساخت محوطه ویلا همانطور که در مقاله ساخت ویلا در شیراز نیز شرح داده شد. استفاده رفاهی و همچنین لوکس بودن به خصوص برای مهمانی ها از اهمیت بیشتر برخودار است. پروژه ویلا مهر از جمله جدیدترین پروژه های ما در این زمینه است.

طراحی-محوطه-ویلا-در-شیراز

محوطه باغ کوچک در شیراز

طراحی محوطه باغ در شیراز با توجه به این که باغ های شخصی در شیراز بسیار محبوب اند بسیار روی بورس است. شاید برای شما نیز پیش آماده زمانی که به باغ آشنایان می‌روید از دکوراسیون زیبا باغ آنها متحیر می‌شوید. در واقع داشتن یک مشاور تخصصی معماری در زمینه ساخت باغ در شیراز و محوطه سازی به شما برای داشتن همچین فضای مشابه ای بسیار کمک می‌کند.

محوطه-باغ-شیراز

قیمت طراحی محوطه در شیراز

هزینه طراحی محوطه در شیراز و محوطه سازی با توجه به متراژ ، نوع کاربری و خواسته های شما و همچنین سبک و متریالی که مد نظر دارید متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود قیمت محوطه سازی در شیراز مطلع شوید و پس از بازدید و طراحی اولیه توسط طراحان ما یک قیمت کارشناسی نزدیک به قیمت پایانی مشخص خواهد شد. و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد محوطه سازی در شیراز با این قیمت را دارید یا خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و معماری از طراحی کافی شاپ و رستوران در شیراز گرفته تا طراحی روف گاردن و باشگاه در شیراز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه معماری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *