طراحی مدرسه و مهد کودک در شیراز

طراحی-مدرسه-و-مهدکودک-در-شیراز

طراحی و ساخت مدرسه در شیراز ، طراحی مهد کودک در شیراز و بازسازی مدرسه و دبیرستان همراه نکات و مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

شیراز از جمله شهرهای پیشرفته و بزرگ ایران است. توجه به معماری مدارس و مهد کودک در شیراز با توجه به این که به عنوان یک فضای عمومی با درجه اهمیت بالا است نیازمند مشاوره با یک تیم معماری متخصص در این زمینه است. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت مدارس و مهد کودک و بازسازی مدارس آماده خدمت رسانی  به مردم عزیز شیراز است.

طراحی و ساخت مدرسه در شیراز

طراحی مدرسه در شیراز با توجه به این که برای گرفتن مجوز نیازمند رعایت اصول طراحی مدرسه در شیراز هستید. قطعا نیازمند یک تیم معماری متخصص است. طراحی مدرسه در شیراز با توجه به این که مدارس زیادی در این شهر وجود دارد از نظر رقابتی نیازمند توجه ویژه است. طراحی پلان مدرسه با توجه به ملکی که در اختیار دارید و استفاده حداکثری از فضا هنر تیم معماری انخابی شما است.

طراحی-و-ساخت-مدرسه-در-شیراز

اصول طراحی مدرسه در شیراز

اصول ایمنی برای مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی و ایمنی و ضوابط شهرداری از یک سمت و توجه به نیاز دانش آموزان ، کلاس های مناسب ، استفاده از نور طبیعی ، تاسیسات مناسب ، سرویس های بهداشتی لوکس ، فضا های ورزشی لاکچری و … همه در انتخاب مدرسه شما برای والدین تاثیر گذار است.

طراحی و ساخت مهد کودک در شیراز

طراحی مهد کودک در شیراز با توجه به این که کودکان ما بسیار برای ما مهم هستند نیاز به یک طراحی ویژه دارد. مهد کودک های لاکچری در شیراز از اصل سادگی پیروی می‌کنند. داشتن اتاق بازی ، اتاق استراحت ، آمفی تئاتر ، کمد های اختصاصی با تم کودکانه و مناسب با هر فضا در ذهن کودکان تاثیر گذار است.

طراحی-مهدکودک-در-شیراز

طراحی محوطه مهد کودک در شیراز

مهد کودک های با محوطه جذاب همانطور که در مقاله طراحی محوطه در شیراز نیز اشاره کردیم خیال ولدین برای سپردن کودک خود به مهد کودک شما را راحت می‌کند.

طراحی-محوطه-بازی-مهدکودک-در-شیراز

طراحی فضای بازی مهد کودک در شیراز

طراحی فضای بازی مهد کودک در شیراز شامل وسایل بازی متنوع ، رنگ آمیزی شاد ، استفاده از کفپوش سنگ ریزه و همچنین کفپوش نرم ورزشی در بعضی قسمت ها است. همچنین  آبنما و طراحی های ویژه همه با توجه به سلیقه شما و پتانسیل ملکی که در اختیار دارید قابلیت ساخت و طراحی دارد.

طراحی و ساخت دبیرستان در شیراز

طراحی و ساخت مدرسه دبیرستان در شیراز با توجه به این که در این مقطع دانش آموزان در قسمت طلایی دوران تحصیل خود هستند. و آماده ورود به دانشگاه می‌شوند بسیار حائز اهمیت است. قطعا با داشتن یک دبیرستان لوکس و کارآمد می‌توانید به سطح تحصیل در شیراز نیز کمک کنید.

کلاس های درس استاندارد ، آزمایشگاه های مجهز ، سالن های ورزشی نظیر فوتسال ، بسکتبال و حتی استخر در شیراز همه در بالا بردن سطح دبیرستان شما در شیراز موثر است.

بازسازی مدرسه در شیراز

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه بازسازی مدارس به صورت خصوصی و دولتی و همچنین خیرین مدرسه ساز به ویژه در تبریز معرف حضور است. پروژه های بازسازی مدرسه ارباطان و بازسازی سرویس بهداشتی مدرسه شهدای شاهباغی از جمله پروژه های موفق ما در این زمینه هستند که می‌توانید با کلیک بر روی هر لینک کلیپ های آن را مشاهده فرمایید.

به طور کلی بازسازی و ساخت مدرسه و مهد کودک در شیراز به دو منظور انجام می‌شود. یا یک مدرسه فرسوده در شیراز دارید که قصد بازسازی و نوسازی آن را دارید یا یک ملک با کاربری مسکونی دارید. و اکنون قصد احداث مهد کودک یا حتی مدرسه با تغییر کاربری آن را دارید. در هر دو صورت تیم بوم استودیو کمک کنند شما خواهد بود.

 

بازسازی سرویس بهداشتی مدارس در شیراز

بازسازی سرویس بهداشتی مدارس در شیراز با توجه به این که بسیاری از سرویس های بهداشتی مدارس دچار خرابی و فرسودگی می‌شوند رایج است. بازسازی اصولی به شکلی که از هزینه های آینده صرفه جویی کنید. یکی از تخصص های تیم معماری بوم استودیو است. پیشنهاد می‌شود مقاله عایق سازی سرویس بهداشتی را نیز مطالعه فرمایید.

دکوراسیون مدرسه و مهد کودک در شیراز

دکوراسیون مهد و مدرسه در شیراز در ساخت  به اندازه طراحی پلان مدرسه یا مهد کودک در شیراز حائز اهمیت است. اگر دکوراسیون مدرسه خود را به یک تیم معماری کاربلد بسپارید قطعا سطح مدرسه خود در شیراز را یک سر و گردن از دیگر مدارس بالاتر خواهید برد.

دکوراسیون-مدرسه-در-شیراز-مهدکودک

دکوراسیون مدرسه و مهد کودک در شیراز شامل رنگ آمیزی ، نورپردازی ، طراحی کلاس درس ، سالن و بوفه و … می‌شود.

رنگ آمیزی

رنگ آمیزی مناسب مدارس برای محوطه ، راهرو و کلاس های درس در ذهن دانش آموزان برای علاقه به مدرسه و تحصیل بسیار موثر است. برای رنگ آمیزی مهد کودک استفاده از رنگ های شاد همچنین نقاشی های مینیمال. و برای رنگ آمیزی مدارس به ویژه دبیرستان استفاده از رنگ های خنثی و آرامش بخش در روانشناسی کودک و نوجوان اهمیت دارد.

کلاس درس

طراحی کلاس در شیراز با توجه به این که قسمت اصلی زمان دانش آموزان در این مکان سپری می‌شود. و همچنین آموزش که مهم ترین قسمت هر مدرسه است در آن اتفاق می‌افتد نیازمند نگاه ویژه ای است.

استفاده از نور طبیعی ، راحتی میز و صندلی ها جاگذاری درست تخته و دید معلم همه دارای نکات معماری است.

بوفه

طراحی بوفه مناسب مدارس در شیراز همانطور که در مقاله طراحی کافی شاپ در شیراز نیز اشاره کردیم. از جهت القای حس عدم ازدحام و همچنین کاربردی کردن و لوکس شدن مدرسه شما مهم است. ما در بوم استودیو تجربه طراحی و ساخت انواع سازه های این چنینی با سبک های مختلف را داریم.

طراحی مدرسه و مهد کودک مدرن در شیراز

طراحی و ساخت  مدرسه و مهد کودک مدرن در شیراز همانطور که در مقاله طراحی مدرسه در تبریز و طراحی مهد کودک در تبریز به آن اشاره کردیم. همانند طراحی مدارس معمولی است با این تفاوت که استفاده از خطوط صاف در طراحی ، سادگی و همچنین متریال مدرن و توجه به تکنولوژی برای راحتی دانش آموزان در شیراز اهمیت بالاتری دارد.

طراحی-مدرسه-مدرن-در-شیراز-بازسازی

هزینه طراحی مدرسه و مهد کودک در شیراز

هزینه طراحی مدرسه و مهد کودک در شیراز با توجه به متراژ ، سبکی که مد نظر دارید و همچنین خواسته های شما متفاوت است. شما می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید. آنها شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد و البته بعد از بازدید و طراحی اولیه قیمت طراحی و ساخت مدرسه و مهد کودک در شیراز برآورد خواهد شد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *