طراحی مهد کودک و مدرسه در اردبیل

طراحی-مدرسه-و-مهدکودک-در-اردبیل

طراحی و ساخت مدرسه و مهد کودک در اردبیل همراه ضوابط و نکات طراحی و ایده‌های جذاب با مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

در هنگام طراحی مهد کودک و مدرسه در اردبیل باید بسیار دقت کرد. زیرا این محیط اولین محیطی هست که کودکان و خردسالان وارد محیط اجتماعی می‌شوند. بنابراین این محیط به گونه‌ای ساخته شود. که علاوه بر آن که کودکان و خردسالان در آن مکان احساس آرامش کنند. در این محیط نیز باید خلاقیت کودکان و خردسالان و نوجوانان نیز به شکوفایی و رشد نیز برسد.

اما در طراحی مهد کودک در اردبیل باید این را در نظر بگیرید که چون کودکان از سن کمتری برخوردار هستند. باید احساس امنیت بیشتری در این محیط داشته باشند. تا بتوانند با هم سن و سالان خود ارتباط بگیرند و ارتباطات خود را گسترش بدهند.

در طراحی مدرسه در اردبیل شما باید این را در ذهن خود داشته باشید که محیط مدرسه باید به گونه‌ای طراحی شده باشد، تا خردسالان در این محیط بتوانند استعداد‌های خود را کشف کنند. و به همان محیطی که علاقه دارند و استعداد دارند باید هدایت شوند.

ضوابط طراحی مهد کودک و مدرسه در اردبیل

ضوابط طراحی مهد کودک و مدرسه در اردبیل باید به دقت انجام شود تا به شما اجازه ساخت مهدکودک و مدرسه در اردبیل داده شود.

مهد کودک در اردبیل

طراحی-مهد-کودک-در-اردبیل-

اولین و مهمترین نکته آن است که در هنگام طراحی مهدکودک در اردبیل باید محل رفت وآمد کودکان دارای شیب کمی باشد. همچنین ساخت مهد کودک در اردبیل باید به صورتی باشد تا هوا در محیط بیرونی برای کودکان در رفت و آمد باشد. بنابراین برای انتخاب محیط مهد به ساختمان‌های اطراف توجه کنید تا یتوانید محیط مناسب کودکان را انتخاب کنید.

همچنین این را بدانید که مهدکودک دارای قسمت‌های بسیار متفاوتی است از جمله بخش انتظار برای والدین، بخش کارکنان که شامل معلمین مهدکودک و… است. و بخش آخر نیز بخش کودکان است که در هنگام ساخت مهدکودک در اردبیل باید به تمامی این بخش‌ها فضایی اختصاص داده شود.

برای مثال در طراحی بخش والدین بسیار مهم است که بخشی از ان را برای سرگرمی کودکان طراحی شود. همچنین در طراحی دستشویی کودکان بسیار مهم است که این بخش‌ها بر اساس قد کودکان ساخته شود.

همچنین در انتخاب اشیا به این نکته توجه کنید که که این وسایل شامل قسمت‌های تیز و برنده نباشد.

همچنین زباله‌ها و بخش بازیافت نیز باید از دسترس کودکان به دور باشد.

همچنین در طراحی در ورودی به گونه باشد که موجب اطلاف انرژی نشود.

وجود هواکش برای تمام اتاق‌ها الزامی است.

تمامی اتاق‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که هر 6 ماه یکبار تعویض شوند.

نصب تزئینات باید 1.5 به بالا باشد.

لامپ‌ها باید 1 متر با سقف فاصله داشته باشد.

طراحی مدرسه در اردبیل

طراحی-مدرسه-در-اردبیل-

در ظوابط طراحی مدرسه در اردبیل باید به نکات متفاوتی توجه شود :

به دلیل سهولت دانش‌آموزان در رفت و آمد بهتر است که حتما در نزدیکی وسایل رفت وآمد عمومی باشد.

حداقل اندازه مناسب برای هر دانش‌آموز 6 متر مربع است.

همچنین تابلو کلاس در پرنورترین بخش کلاس باید نسب شود و اندازه استاندارد آن باید 1.5 متر باشد.

همچنین در مدارس به ازای هر 60 نفر یک دستشویی باید قرار داده شود.

طراحی و ساخت حیاط مهد کودک در اردبیل

طراحی و ساخت حیاط مهد کودک در اردبیل بسیار سخت ودارای نکات متفاوتی است که این نکات بهتر است رعایت شود تا محیطی شاد را برای کودکان بوجود آورید.

برای مثال شما می‌توانید یا قرارا دادن بخشی از حیاط مانند مزرعه کوچک آن‌ها به باغبانی تشویق کنید. یا درست کردن بخشی از حیاط مانند خط‌کشی خیابان می‌توانید آن‌ها به رعایت قوانین تشویق کنید.

ساخت مهدکودک مدرن در اردبیل

همانطور که می‌دانید طراحی و ساخت مهدکودک مدرن در اردبیل دارای ویژگی‌هایی است که این ویژگی‌ها عامل آن می‌شود. که ساخت یک مهدکودک در اردبیل را مدرن بنامیم . از مهمترین ویژگی‌های این طرح به سادگی و استفاده از خطوط صاف و ساده بودن آن اشاره کرد که باعث می‌شود این طرح را مدرن نامید.

طراحی و ساخت مدرسه دبیرستان و راهنمایی در اردبیل

این دو دوره از دوران مدرسه بسیار مهم است زیرا انسان سن بلوغ را رد می‌کند و وارد سن جدیدی می‌شود. همچنین خود را آماده می‌کند و وارد دانشگاه و محیط کار کند بنابراین طراحی و ساخت مدرسه دبیرستان و راهنمایی در اردبیل نیاز به افراد خبره و کاردبلد در این زمینه دارد. که تیم ما در این امر به شما بهترین راهنمایی را می‌کنند برای مثال شما با افزایش امکانات یک مدرسه می‌توانید آن جا را به یک جای رویایی و دوست داشتنی تبدیل کنید. مانند وجود انواع زمین‌های بازی ورزشی وجود ، وجود انواع کلاس‌های هنری، وجود استخر و….

بازسازی-مدرسه-مهد-کودک-در-اردبیل

دکوراسیون داخلی مهدکودک و مدرسه در اردبیل

در طراحی داخلی مهد کودک و مدرسه در اردبیل بسیار مهم است محیطی را برای کودکان و نوجوانان بسازیم که در آن محیط احساس سر زندگی و شادی کنند. که این کار صرفا باید زیر نظر متخصص انجام شود تا با روانشناسی همه سنسن کامل آشنایی داشته باشد.

برای مثال  مهدکودک از جمله مکان‌هایی هست که کودکان در آن انواع آداب اجتماعی یاد می‌گیریند. بنابراین بسیار مهم است که از محیط بهترین استفاده را کنید تا این آداب از کودکی به کودکان آموزش داده شود.

رنگ‌پردازی

رنگ‌پردازی مهدکودک و مدرسه در اردبیل بسیار مهم است.

برای مثال در طراحی آشپزخانه بهتر است از زنگ قرمز استفاده کنید. زیرا این رنگ باعث افزایش اشتها برای غذا خوردن می‌شود.

همانطور که می‌دانید رنگ زرد منبع انرژی و خلاقیت است. بهتر است در طراحی اتاق‌های بازی از این رنگ استفاده کنید.

رنگ سبز باعث افزایش حس طبیعت دوستانه کودکان می‌شود.

رنگ نارنجی مورد اعتماد و معاشرت می‌شود بنابراین بهتر است در اتاق‌هایی که والدین با کودکان هستند از این رنگ استفاده کنید.

نورپردازی

یکی از مهمترین ویژگی‌ها در طراحی نورپردازی مهدکودک و مدارس در اردبیل آن است که نور به قدری وجود داشته باشد. تا موجب ضعیفی چشم نشود بنابراین در کلاس‌های درس از نور سفید بیشتر استفاده می‌شود که همین امر باعث افزایش تمرکز می‌شود.

در خصوص مهدکودک با استفاده از نور‌های متفاوت می‌تواند کودکان را سرگرم کرد.

کلاس‌های درسی

طراحی کلاس‎‌ها در اردبیل بسیار مهم است زیرا محیط باعث یادگیری می‌شود. بنابراین اولین نکته آن است که تمامی کلاس‌ها باید به یک شکل ساخته شود و همچنین علاوه بر آن باید گنجایش تعداد دانش آموز را داشته باشد دارای تهویه و همچنین سیستم گرمایش باشد.

هزینه طراحی مدرسه و مهد کودک در اردبیل

هزینه طراحی مدرسه و مهدکودک در اردبیل متفاوت است و به انتخاب کارفرما بستگی دارد برای مثال طراحی مهدکودک کلاسیک بسیار با طراحی مهدکودک مدرن تفاوت دارد. همچنین طراحی مدرسه در اردبیل نیز بسیار متفاوت و دارای ویژگی‌های مختلفی است.

شما برای تخمین دقیق هزینه بهتر است با کارشناسان ما در اردبیلتماس بگیرید تا شما را در این امر بهتر راهنمایی کنند.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *