طراحی ویلا در آذربایجان شرقی

طراحی-ویلا-جلفا-میانه-هشترود-اهر-بناب

طراحی ویلا در آذربایجان شرقی به صورت لاکچری ، ساخت ویلای دوبلکس و اقتصادی و محوطه سازی و طراحی باغ قابل انجام است. طراحی ویلا می‌تواند به صورت مدرن یا طراحی ویلای ایرانی باشد.

چرا طراحی ویلا در آذربایجان شرق ؟

ساخت ویلا در استان آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای منحصر به فرد در ایران و همچنین موقعیت تجاری و اقتصادی با ارمنستان و نخجوان و … یکی از بهترین شهرها برای ویلا سازی است.

این استان به مرکزیت تبریز شهر با اصالت از نظر تاریخی و یکی از پیشرفته ترین شهرهای ایران است و دارای شهرهای زیبا و بی نظیری برای طراحی ویلا مثل بناب، میانه، جلفا، اهر، شبستر، مرند، اسکو و… است.

طراحی ویلا در تبریز

تبریز یکی از شهرهای مهم ایران و دارای اقلیم کوهستانی سرد است. طراحی باغ و ویلا در تبریز به صورت اختصاصی در بوم استدیو انجام شده و دفتر معماری تبریز، دفتر معماری اصلی بوم استدیو در ایران است.

پروژه‌های بسیار زیادی در شهر تبریز توسط تیم بوم استدیو انجام شده و ما مفتخریم به مردم فهیم این شهر خدمات معماری و طراحی تا ساخت و بازسازی انجام دهیم. همچنین اگر شما از شهرهای دیگر ایران عزیزمان قصد ویلاسازی در تبریز را دارید ما پذیرای شما خواهیم بود.

طراحی ویلا در بناب

طراحی-ویلا-در-بناب

بناب یکی از شهرهای باستانی آذربایجان شرقی است که پیشینه تاریخی آن به شش هزار سال پیش می‌رسد. بناب در ایران به کباب هایش معروف است و اقلیم سرسبز و فوق العاده بناب برای ویلا سازی بی‌نظیر است.

همچنین بناب دارای موقعیت استراتژیک در راه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان است و نقش مهمی در حمل و نقل دارد. همه این‌ها نشان گر افزایش قیمت ملک در بناب در آینده است و ویلاسازی در بناب علاوه بر جنبه رفاهی برای سرمایه گذاری فوق العاده است.

طراحی ویلا مدرن در بناب با توجه به این که نسبت به شهرهای شمالی بکر تر بوده یک امتیاز ویژه بوده، تصور کنید با داشتن یک ویلای لاکچری در بناب شما تعطیلات خود را به دور از ترافیک و شلوغی کلافه کننده در یک اقلیم جدید خواهید گذراند.

مشاوره طراحی ویلا در بناب

برای ساخت ویلا در بناب شما ابتدا یاید با تیم معماری صحبت کنید و طرح دلخواه خود  را با مشورت تیم معماری فیکس کنید. تیم معماری ویلا هم می‌تواند با توجه به متراژ و موقعیت زمین به شما طرح پیشنهاد بدهد هم طرح دلخواه شما را با رعایت اصول طراحی‌ویلا، پیاده سازی کند.

قیمت طراحی ویلا در بناب

قیمت ساخت ویلا در بناب با توجه به طرح اولیه و متراژ تا حدودی تخمین زده می‌شود و در صورت تایید شما با انتخاب متریال و طرح نهایی تا حد زیادی بازه قیمتی به رقم تمام شده ساخت ویلا در بناب نزدیک است و شما تصمیم می‌گیرید که قصد ساخت با این قیمت را دارید یا خیر.

طراحی ویلا در جلفا

طراحی-ویلا-در-جلفا

منطقه کوهستانی و مرزی جلفا یکی از بهترین مناطق برای طراحی ویلاهای مینیمال و حتی کلبه چوبی است. البته شما میتوانید یک ویلای بزرگ و لوکس هم در جلفا طراحی کنید و کاملا قابل انجام است. طراحی و اجرای دهکده ویلایی سد گلفرج به وسعت 9 هکتار از جمه پروژه های انجام شده توسط تیم بوم استدیو است و نمای زیبای رود ارس و چشم انداز کوهستانی موقعیت این پروژه بی‌نظیر است.

طراحی کلبه چوبی در جلفا

نمای زیبای رود ارس و چشمه‌های طبیعی و کوهستان سرد این شهر شما را یاد فیلم‌های هالیوودی خواهد انداخت و بد نیست انسان به دنبال فانتزی هایش برود. داشتن یک کلبه چوبی مجهز و اقتصادی در جلفا نیاز به طراحی و مشاوره دارد. شما می‌توانید یک مکان رویایی در منطقه دنج جلفا داشته باشید و واقعا چرا که نه ؟

طراحی ویلا در میانه

طراحی-ویلا-در-میانه

شهر میانه بسیار اصیل و با قدمت تاریخی 720 سال قبل از میلاد مسیح است و رشته کوه بزقوش در شمال این شهر قرار دارد و شیب های تند و ملایم این شهر حتی مورد توجه شاهزادگان ایران برای ویلا سازی بوده است. یکی از دیگر جذابیت های میانه برای طراحی ویلا داشتن دو آب و هوای کاملا متفاوت در سال به طوری که نیمی از سال گرم و خشک و نیمی از سال سرد و کوهستانی است. قطعا داشتن یک ویلای شخصی در این منطقه زیبا به قدر خاص است که شاید این ملک را تنها در نقاط محدودی در ایران با این موقعیت بتوانید پیدا کنید.

طراحی روف گاردن در میانه

روف گاردن از جمله سازه های معماری لوکس است که بیشتر در فضای شهرهای شلوغ به دلیل کمبود فضای طبیعی استفاده می‌شود اما داشتن روف گاردن در مناطق دنج و خوش آب و هوا به دلیل سکوت و آب و هوای منحصر به فرد یک آرامش دیگری دارد. طراحی روف گاردن در میانه همه این ها را یکجا برای شما ارمغان می‌آورد و همچنین قیمت ملک شما را چند برابر می‌کند.

طراحی ویلا در اهر

طراحی-ویلا-در-اهر

اهر یکی از شهر های خوش آب و هوای استان آذربایجان شرقی است که برای طراحی باغ و ویلا بسیار محبوب است. ساخت ویلا‌باغ ایرانی یکی از با قدمت ترین معماری ها در ایران است و قبل از زندگی شهر نشینی تقریبا تمامی مردم باغ‌ویلا داشتند اما طراحی باغ در اهر و همچنین ساخت خانه باغ یک امتیاز ویژه برای دنج بودن نسبت به شمال کشور دارد و همچنین اقلیم کوهستانی و سرد در بعضی از فصول سال هم میوه‌ها و محصولات باغ را ویژه می‌کند هم باغ شما می‌تواند یک مکان تفریحی اقتصادی با موقعیت سرمایه گذاری باشد. دیگه چی از این بهتر ؟

طراحی ویلا استخردار در اهر

استخر در ویلا یک قسمت تفریحی فوق العاده است که گاهی همان استخر است که شما و دوستانتان را به خانه ویلا در اهر می‌کشاند. طراحی استخر با توجه به نوع کاربری و متریال قیمت متفاوتی دارد اما گاهی با یک هزینه اندک ویلای خود در اهر را می‌توانید لاکچری تر کرده و علاوه بر داشتن لحظات مفرح در خانه ویلای شخصی خود در اهر ، قیمت ویلای اهر خود را چند برابر کنید.

طراحی ویلا در هشترود

طراحی-ویلا-در-هشترود

هشترود دارای اقلیم زیبا و فوق العاده کوهستانی است و تالاب یانیق و تالاب بزوجیق و کوه پایه سهند و چشمه هایش همه برای ویلا سازی مناسب است. طراحی ویلا در هشترود با توجه به بودجه و سلیقه شما قابل انجام است. اصول کلی طراحی ویلا مدرن در هشترود یا ویلای سنتی بسته به سلیقه شما دارد و اگر در کلاس اقتصادی به دنبال ساخت ویلا هستید هشترود با توجه به آب و هوا و زیست بوم فوق العاده انتخاب بسیار مناسبی است.

طراحی نما ویلا در هشترود

نمای ویلا می‌تواند به صورت استفاده کردن از المان‌های طبیعی موجود در هشترود باشد یا به شیوه کاملا مدرن طراحی شود. همچنین طراحی نور پردازی ویلا در هشترود هم توسط تیم معماری قابل انجام است و تاثیر زیادی در لوکس شدن ویلای شما دارد.

طراحی ویلا در شبستر

طراحی-ویلا-در-شبستر

شبستر در آذربایجان شرقی با دسترسی به دریاچه ارومیه و جزایر و بنادر آن و همچنین آبشار های بسیار مثل عیش آباد برای ساخت فوق العاده بوده و طراحی ویلا در شبستر بسیار محبوب بوده است. منطقه شبستر با دو فرهنگ آذربایجان شرقی و غربی و همچنین راه ارتباطی این دو منطقه علاوه بر جنبه طبیعت بکر برای سرمایه گذاری نیز بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *