طراحی کافی شاپ در شیراز

طراحی-کافی-شاپ-در-شیراز

طراحی کافی شاپ در شیراز به صورت لوکس صفر تا صد یا بازسازی مغازه جهت احداث کافی شاپ قابل انجام است.

شیراز از جمله شهرهای زیبا برای راه اندازی کافه است و شما برای ساخت و طراحی کافه نیاز به یک تیم متخصص معماری در این ضمینه دارید. قطعا طراحی کافه از طراحی نمای خارجی کافه  تا فضای داخلی و دکوراسیون داخلی کافه در شیراز تاثیر به سزای در جذب مشتری و بالا بردن سطح کافه شما دارد.

کافه‌ها جز فضاهای عمومی حساب می‌شوند و برای طراحی آن استفاده از فرهنگ و بافت معماری هر شهر نشان دهنده فرهنگ و اصالت یک شهر است به طوری که طراحی یک کافی شاپ در لرستان با طراحی کافه در شیراز کاملا متفاوت بوده و عدم استفاده از تیم متخصص می‌تواند سرمایه شما را برای طراحی یک کافه شیک سوخت کرده و همچنین بافت شهری شهر با قدمت شیراز را زشت کند.

طراحی نمای کافی شاپ در شیراز

نمای کافه اولین چیزی است که مردم را برای آمدن به کافه شما جذب می‌کند این که با توجه به موقعیت شهر چه نمایی را باید طراحی کنید نیز بحث دیگری است به طور مثال در خیابان های پهن استفاده از شیشه های بلند به شکلی که فضای داخلی کافه کاملا معلوم باشد و متریال مدرن می‌تواند یک کافه لوکس را برای شما ارمغان بیاورد و همچنین یک کافه سنتی با تم برکه و گیاه با ورودی سرسبز در دل شهر می‌تواند استراحت گاه مناسبی برای عاشقان دمنوش و نوشیدنی اصیل و سنتی باشد.

طراحی-نمای-کافی-شاپ-در-شیراز

طراحی دکوراسیون کافی شاپ در شیراز

بخش مهم دیگری در طراحی کافه دکوراسیون داخلی کافه است. استفاده حداکثر از فضای داخلی کافه دغدغه صاحبان این کسب و کار بوده و هر روز طراحی داخلی کافه در شیراز در حال به روز شدن است. به طور کلی داشتن چند فضا در کافه بسیار محبوب و مرسوم است. برای کافه های با فضای بیرونی مثل حیاط یا بالکن می‌توان طراحی منحصر به فرد سنتی برای منطقه روباز کافه داشت و در فضای داخلی کافه را به سمت مدرن بودن برد تا هردو فضا برای سلیقه مشتریان در کافه شما در شیراز فراهم باشد.

استفاده از چند محیط در فضای کافه مثل بخشی از کافه را مبلمان کردن و بخش دیگری را میز و صندلی چیدن همراه با صندلی های بلند برای پشت کانتر از دیگر طراحی های دکوراسیون داخلی کافه در شیراز است که پیشنهاد می‌شود.

طراحی کانتر و بار در کافه

یکی از قسمت‌هایی که هر کس در بدو ورود به کافه توجهش به آن جلب می‌شود بار و کانتر اصلی کافه است . شما با توجه به فضایی که برای طراحی کافه در اختیار دارید می‌توانید یک بار شیک داشته باشید.

به طور معمول فضای بار قابل دید است اما می‌توان بخشی از این فضا را مخفی نگه داشت تا روند آماده سازی غذا یا نوشیدنی های سرد و همچنین نگه داری مواد اولیه از چشم مشتری پنهان شود و تنها مراحل پایانی مثل گارنیش یا عصاره گیری قهوه که بسیار دلپذیر است قابل مشاهده عمومی باشد.

طراحی-کانتر-و-بار-در-کافه-شیراز

 

آشپزخانه و بار یا محل آماده سازی کافه با توجه به منویی که قصد ارائه دارید برای طراحی نیز متفاوت است به طور مثال اگر قصد سرو غذا هم در کافه داشته باشید باید محل مناسبی برای پخت و پز ، فر ، شستشوی ظروف و انبار مواد اولیه در نظر گرفته شود متاسفانه بسیاری از افراد بدون تخصص معماری اقدام به طراحی کافه میکنند که علاوه بر دکور یا طرح نامناسب و عدم جذب مشتری این فضا ها را درکافه نیز در نظر نمی‌گیرند و باعث سردرگمی باریستا و آشپز می‌شود.

طراحی تاسیسات کافه در شیراز

برای تاسیسات کافه بسیار مناسب است از ابتدا در ضمینه آمپر برق کنتور برای دستگاه های صنعتی که نیاز دارید، ورودی آب سرد و گرم ، سیستم سرمایش و گرمایش کافه، تعبیه پریز های برق برای استفاده مشتریان و … را با یک متخصص درمیان بگذارید تا در ادامه به مشکل برنخورید.

طراحی کافه سنتی در شیراز

برای طراحی کافه سنتی در شیراز شما می‌توانید از آب و به ویژه پوشش گیاهی استفاده کنید. تیم دفتر معماری بوم استودیو در شیراز با تجربه بالا ضمینه ساخت کافه سنتی به ویژه در تبریز مثل کافه سنتی برکه که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مورد تقلید بسیاری از شهرها قرار گرفته است می‌تواند بهترین مشاوره را در طراحی کافی‌شاپ سنتی در شیراز به شما بدهد.

طراحی کافه مدرن در شیراز

طراحی کافه مدرن و لاکچری در شیراز از نما تا دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی بار و کانتر توسط دفتر معماری شیراز بوم استودیو انجام می‌شود. کافه کازابلانکا ایل گلی، کافه پاتیو، کافه راما و … همه مثال هایی از طراحی کافه تیم بوم استدیو هستند و حالا این تیم در شیراز نیز یک تیم متخصص گرد هم آورده و می‌تواند در این ضمینه به شما کمک کنند تا یک کافه با سطحی متفاوت در شیراز داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *