قیمت روف گاردن کوچک

قیمت روف گاردن

قیمت روف گاردن

از مهمترین عوامل مورد توجه طرفداران روف گاردن، قیمت روف گاردن است. این عامل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله پوشش گیاهی که 30 درصد هزینه‌های روف گاردن را شامل می‌شود و 70 درصد مابقی هزینه‌ها شامل چتر و مبلمان و امکانات رفاهی (استخر، سونا، سینما و…) و کف‌سازی و … بستگی دارد که همه آن به علایق شما در ارتباط با تفریحاتتان رابطه مستقیم دارد.

روف گاردن انواع مختلفی دارد از جمله گسترده، ترکیبی ، که هر کدام آن‌ها هزینه‌هایش متفاوت است. هزینه روف گاردن گسترده کمتر است زیرا در این نوع از روف دارای گیاهان کمتر به چشم می‌خورد به مراتب باعث کاهش هزینه‌های ساخت روف گاردن می‌شود اما روف گاردن ترکیبی دارای گیاهان و درختان بیش‌تری می‌باشد که نیاز به فضا بیشتری می‌باشد و به مراتب قیمت آن بالا‌تر است.

اما اگر شما فضای کمتری برای ساخت روف گاردن دارید بهتر است به فکر ساخت روف گاردن کوچک باشید تا علاوه بر لذت بردن از فضا نقلی کوچک باعث کاهش هزینه‌ها و استفاده از بهینه از فضا خانه خود کنار خانواده خود باشید.

حال ما قیمت تمامی مراحل ساخت یک روف گاردن را به طور مرتب شرح می‌دهیم اما برای اطلاع دقیق از هزینه‌های نهایی حتما بهتر است با ما در تماس باشید.

هزینه زیرسازی روف گاردن

قیمت در زیرسازی روف گاردن تا حدی هزینه بیش‌تری را در بر می‌گیرد زیرا در این مرحله ابتدا کوچکترین اشتباه افسوسی غیر قابل بازگشت را به جا خواهد گذاشت این مرحله 2 روز کامل زمان‌بر است زیرا باید زیرسازی بام توسط Boomst مورد بررسی قرار گیرد تا موجب خرابی بام نشود.

قیمت کف سازی روف گاردن

کف‌سازی دو دسته کلی دارد. دسته اول کف چوبی است و دسته دوم سنگ و قلوه سنگ است اما به طور کلی گفته می‌شود استفاده از انواع چوب باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود زیرا  چوب از مواد هزینه بر است. همچنین شما با انتخاب صحیح کف روف می‌توانید با خطای دید موجب افزایش یا کاهش دیداری سایز روف خود بشوید در روف گاردن‌های کوچک این تکنیک بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرید. پس قیمت روف گاردن به کف آن نیز مرتبط است اگر شما از کف چوبی استفاده کنید باعث افزایش هزینه نیز می‌شود.

روف گاردن کوچک

هزینه پوشش گیاهی در روف گاردن:

همانطور گفته شد ۳۰ درصد هزینه ساخت یک روف گاردن مربوط به پوشش گیاهی آن است زیرا هر چه گل ، درخت، باکس‌های فلاور، باکس‌های درختان و … در روف بیش‌تر کار شود هزینه ‌نیز افزایش پیدا خواهد کرد و هر چه تراکم درختان و گیاهان کمتر باشد هزینه نیز کاهش پیدا می‌کند. شما همچنین باید به این موضوع نیز توجه کنید که محیط بام نیاز به آبیاری قطره‌ای دارد زیرا فضای بیش از حد مرطوب باعث خرابی بام و ریزش آن می‌شود بنابراین هزینه آبیاری قطره‌ای که هزینه زیادی نیز در بر می‌گیرد ارتباط مستقیم با پوشش گیاهان دارد. در روف گاردن کوچک به دلیل محدود بودن فضا باعث کاهش پوشش گیاهی می‌شود که قیمت آبیاری را نیز به مراتب پایین‌تر می‌آورد که ساخت این مدل روف مزیت چشم‌گیر در قیمت روف گاردن خواهد داشت.

هزینه نورپردازی روف گاردن:

در هزینه روف گاردن نیز قسمتی زیادی از هزینه‌ها بعد از پوشش گیاهی مربوط به این قسمت است که بسیار در فضا و جلوه‌سازی روف شما کمک کننده خواهد بود.

قیمت تجهیزات جانبی روف گاردن:

تجهیزات جانبی به انواع وسایل تفریحی و همچنین وسایل لازم مانند مبل‌ها، باربیکیو، چتر، آلاچیق و … گفته می‌شود که با متریال متفاوت باعث افزایش یا کاهش قیمت روف گاردن می‌شود. وسایل تفریحی نیز همانطور با توجه به بودجه شما میتواند متفاوت و رویایی باشد. در روف گاردن کوچک به دلیل کم بودن متراژ نمی‌توان زیاد در قسمت تفریحات قسمت ویژه‌ای را در نظر گرفت زیرا باعث شلوغی فضا و خستگی ذهن می‌شود و طرح مطلوبی را به شما ارائه نمی‌دهد. در انتها،  می‌توانید یک روف گاردن ساده داشته باشید یا یک روف گاردن مدرن؟ پاسخ این سوال شما بستگی به بودجه شما دارد هرچه بودجه شما بیش‌تر باشد هزینه روف گاردن شما و امکانات آن نیز افزایش پیدا می‌کند و بلعکس . حتی در روف گاردن‌ کوچک نیز بودجه شما بسیار تعیین کننده در همگی مراحل آن می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *