معماری مینیمال در تبریز

معماری-مینیمال-تبریز

معماری مینیمال در تبریز ، طراحی و ساخت ویلای مینیمال در تبریز و اصول سبک مینیمالیس همراه با مشاوره و محاسبه هزینه موضوع این مقاله است.

سبک مینیمالیس

تاریخچه استفاده از این سبک به بعد از جنگ جهانی مربوط است و استفاده از اجزا و رنگ ساده در تمامی قسمت‌ها و همچنین اشکال هندسی منظم و ساده در طرح ویژگی اصلی این سبک معماری می‌باشد. همچنین معماری ژاپن در سبک معماری مینیمال بسیار تاثیر گذار بوده و همه چیز در سبک مینیمالیست ساده است.

مینیمالیس یک سبک هنری است که در شاخه‌های مختلف مثل عکاسی ، معماری ، نقاشی و حتی در چیدمان سفره هفت سین و … رعایت می‌شود.

اصول معماری مینیمال در تبریز

اصول معماری مینیمال در تبریز شامل موارد کلی زیر است. رعایت این اصول در تمامای قسمت‌های طراحی ، نقشه ، متریال و … الزامی است.

  • اشکال هندسی ساده
  • مصالح ساده و هماهنگ
  • اجزای مرتب بدون پیچیدگی
  • نظم با استفاده از تکرار
  • فضای ساده و باز همراه نور

ساخت ویلای مینیمال در تبریز

ساخت ویلای مینیمال در تبریز نیازمند مشاوره با یک تیم متخصص معماری می‌باشد. منظور از ویلای مینیمال، ساخت ویلا با در نظر گرفتن اصول معماری مینیمال است. برای ساخت ویلای مینیمال در تبریز ابتدا باید موقعیت زمین شما بررسی شود و سپس طراحی اصولی و مورد پسند شما به تایید برسد.

انتخاب متریال ساده و شیک از جمله چالش های دیگر در ساخت ویلای مینیمال در تبریز است.

طراحی ویلای مینیمال در تبریز

طراحی-ویلای-مینیمال-تبریز

در طراحی پلان ویلا استفاده از خطوط منظم بدون پیچیدگی و تو در تو بودن اجزاء کلیدی ترین نکته در طراحی ویلا مینیمال در تبریز است.

استفاده حداکثری از نور از دیگر نکاتی است که باید در طراحی مینیمال ویلا در تبریز به آن توجه شود. با توجه به موقعیت زمین شما باید ویلا به سمتی طراحی شود که حداکثر استفاده از نور را ببرد. داشتن پنجره های بلند و ساده و حتی بخشی از دیوارها از جنس شیشه به شما در این امر کمک خواهد کرد. این موارد در طراحی اتاق خواب و آشپزخانه نیز باید رعایت شود.

بازسازی ویلا به سبک مینیمال در تبریز

برای بازسازی ویلا در تبریز به سبک مینیمال نیز شما می‌توانید با تغیرات جزئی در ساختار در صورت امکان که شامل باز کردن فضا ، پنجره های قدی ، کف پوش ساده و… است و همچنین دکوراسیون داخلی شامل رنگ آمیزی ساده ، نور پردازی مناسب و چیدمان و مبلمان مینیمال یک ویلای مینمال داشته باشید.

 

طراحی داخلی مینیمال ساده تبریز

دکوراسیون-ویلا-مینیمال-در-تبریز

طراحی دکوراسیون داخلی مینیمال در تبریز از جمله سبک‌های دکوراسیون داخلی است که بر اصل سادگی استوار است. رنگ در معماری مینیمال در تبریز نقش ویژه ای دارد. شما اگر به دنبال یک طراحی داخلی مینیمال اصولی هستید باید از رنگ‌های ساده و خاکی بیشتر استفاده کنید و همچنین تعداد این رنگ‌ها خیلی زیاد نباشد تا تمامی اجزا ویلای مینیمال شما با هم هماهنگ باشند.

چیدمان خانه به سبک مینیمال

چیدمان ویلای مینیمال شما باید ساده باشد ، هر قسمت از ویلا باید نقش خود را صریح بیان کند. منظور از این امر عدم استفاده هم زمان از فضای پذیرای به عنوان ناهارخوری ، مشاهده تلویزیون و نشیمن به صورت هم زمان است. البته نیاز نیست که برای هر بخش اتاق و فضای جداگانه داشته باید اما با مشخص کردن هر فضا با نور، رنگ و چیدمان به مخاطب القا کنید هر بخش جدا است.

طراحی-داخلی-ویلا-مینیمال-در-تبریز

تزئینات را کم کنید

هر انداز از تجمل و تزئینات اضافه کم کنید ویلای شما بیشتر به سمت سبک مینیمال می‌رود. مبل های سلطنتی، میز تلویزیون بزرگ و … جایی در سبک معماری مینیمال در تبریز ندارند.

فرش و قالیچه ممنوع

استفاده از فرش و قالیچه در ویلای مینیمال در تبریز از جمله اشتباهات رایج در چیدمان دکوراسیون است. کف پوش ویلای شما باید ساده و یک دست باشد. بگذارید این سادگی یکدست با فرش و قالیچه از هم جدا نشود.

اشکال هندسی ساده

بخش مهمی از طراحی مینیمال استفاده از اشکال هندسی ساده است. به این موضوع در طراحی پلان ویلا به سبک مینیمال اشاره کردیم اما شما برای چیدمان و انتخاب اجزاء نیز باید به آن توجه کنید. سعی کنید ابتدا وسایل و تزئیناتی که قصد دارید در داخل ویلای خود جاگذاری کنید از اشکال ساده باشند و همچنین نوع چینش آن‌ها یک شکل مربعی یا مستطیلی فرضی ساده باشد.

مبلمان ساده

مبلمان به عنوان یکی از اجزای اصلی چیدمان خانه و ویلا در دکوراسیون داخلی ویلا به حساب می‌آید. برای معماری دکوراسیون داخلی مینیمال در تبریز سعی کنید از مبل‌های ساده با خطوط منظم در طرح استفاده کنید. رنگ این مبل‌ها باید با دیگر اجزا هماهنگی داشته باشد و یکدست بودن احساس شود. یکی از تفاوت های سبک معماری مینیمال با سبک مدرن که هر دو سبک بر خلاف سبک کلاسیک بر سادگی تمرکز دارند همین یک دست بودن رنگ در سبک مینیمال است.

 

هزینه ساخت ویلای مینیمال در تبریز

هزینه ساخت ویلای مینیمال در تبریز بسته به متراژ ، سلیقه شما و متریال متفاوت است اما شما می‌توانید با مشاوره و تماس با ما از حدود قیمت ساخت ویلا مینیمال در تبریز آگاه شوید و بعد بازدید ملک توسط کارشناسان و طراحی اولیه یک قیمت نزدیک به هزینه پایانی ساخت ویلا مینیمال مشخص می‌شود و باز شما تصمیم می‌گیرید قصد طراحی و ساخت ویلا مینیمال با این قیمت را در تبریز دارید یا خیر.

مشاوره طراحی ویلا مینیمال در تبریز

جدیدترین سبک‌های معماری هر روز در تیم پرقدرت بوم استودیو بررسی می‌شوند و ما به دنبال ارائه بهترین کیفیت هستیم چرا که مردم تبریز لایق بهترین هستند. شما می‌توانید برای مشاوره طراحی ویلا به سبک مینیمال از راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات معماری نظیر طراحی ویلا و باغ به خصوص در شهر تبریز، آماده خدمت رسانی به مردم عزیز تبریز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *