ساخت و طراحی ویلا در شیراز با مشاوره رایگان

طراحی ویلا در شیراز

چنانچه به دنبال طراحی ویلا در شیراز هستید و نیازمند خدمات ساخت ویلا در شیراز می باشید ، استدیو بوم در خدمت شماست .
همانطور که می دانید شیراز یکی از زیباترین شهر های ایران است . شهری که با داشتن تاریخی پر افتخار ، محل زندگی شاعران و دانشمندان ایرانی بوده است .
در سال های اخیر ، آمار و نتایج به ما نشان می دهد که باتوجه به شرایط اجتماعی و تغییر عادات مردم ، اکثر افراد گذراندن اوقات فراغت در ویلای شخصی و دنج خود را به گشت و گذار در مکان های تفریحی عمومی همچون پارک ها ، بوستان ها aو مسافر خانه های عمومی ترجیح می دهند .

در کشور ما نیز شرایط دقیقا به همین صورت است و ما شاهد افزایش ساخت و ساز ویلا های شخصی در اطراف شهر های بزرگ هستیم که یکی از آن ها شیراز است .
آب و هوای دلنشین این شهر و همچنین آثار تاریخی زیبایی که وجود دارد توانسته است توجه همگان را به خود جلب کند . به همین دلیل میخواهیم تمامی نکاتی که در رابطه با ساخت و ساز ویلا در شیراز و استان فارس وجود دارد را به اطلاع شما عزیزان برسانیم . لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید و در صورت وجود هرگونه سوال با تیم استدیو بوم تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما در هر روز هفته آماده ارائه مشاوره رایگان در این خصوص می باشند .

هزینه طراحی ویلا در شیراز

اصلی ترین و مهم ترین سوالی که در رابطه با طراحی ویلا در شیراز ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که هزینه ساخت ویلا در این شهر چگونه است ؟ در پاسخ باید گفت که این هزینه ها بسته به نوع طرح انتخابی و همچنین متراژ میتواند متفاوت باشد . عده ای از افراد ممکن است ویلای خود را به صورت کلاسیک طراحی کنند و عده ای نیز خواهان یک ویلای لوکس مدرن باشند . بنابراین نیاز است کارشناسان بوم استدیو ، بررسی دقیقی از شرایط و همچنین طراحی مورد نظر شما برای ویلا داشته باشند . در ادامه چند نمونه از ویلا های طراحی شده توسط تیم ما را در معرض دید شما قرار می دهیم تا از رزومه ما و همچنین طرح های بروز ویلا در شیراز مطلع شوید .

مدت زمان طراحی ویلا در شیراز

مدت زمان طراحی و ساخت ویلا در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد . گاهی کارفرما خواهان طراح های ساده می باشد و زمان در اولویت است . گاهی نیز کارفرما به دنبال یک ویلای شیک و لوکس با طراحی های مدرن دلچسب می باشد که در این صورت علاوه بر هزینه ، زمان تحویل نیز طولانی تر خواهد شد . علاوه بر سلیقه در انتخاب طرح ، متراژ ویلا نیز بسیار موثر است . گاهی خدمات طراحی و ساخت ویلا در شیراز برای یک زمین کوچک 100 متری انجام می شود ، گاهی در ابعاد بزرگ تر 300 و 500 متر این کار صورت می پذیرد . برای برآورد زمان دقیق ساخت و تحویل پروژه نیاز به بررسی دقیق تر است .

همچنین گاهی طراحی امکانات موجود در ویلا ، نیاز به تامین کردن تاسیسات خاصی دارد که این امر نیز ممکن است در زمان تحویل پروژه اثر گذار باشد . برای مثال اگر به دنبال ساخت ویلای استخر دار در شیراز باشید ، علاوه بر افزایش هزینه ، تامین کردن و نصب تاسیسات مورد نیاز برای جکوزی و استخر زمان را کمی طولانی تر می کند .

البته از آنجا که تیم ما تجربه ای چندین ساله در این نوع خدمات دارد ، این تضمین را به شما می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر همکاران و فعالان این حوزه ، ویلای دنج و زیبای شما را تحویل دهیم تا لحظات خوب و آرامش بخشی را در آن سپری کنید .

امکانات مهم برای ساخت ویلا در شیراز

امکان ساخت ویلا برای هر سلیقه ای ممکن است . گاهی افراد ویلای نقلی و کوچک را می پسندند و گاهی هم ویلای طراحی شده باید با امکانات بسیار همراه باشد . مهم ترین آپشن ها و امکاناتی که میتوان در این زمینه نام برد شامل این موارد است :

  • استخر
  • سونا و جکوزی
  • دوربین مدار بسته
  • کباب پز
  • آنتن مرکزی تلوزیون و اینترنت
  • کنترل هوشمند درب ورودی
  • موتورخانه و آب گرم
  • لوله کشی آب شهری

ویلای استخر دار در شیراز

یکی از پر طرفدارترین ویلا هایی که فارغ از هر سلیقه ای مورد پسند قرار میگیرد ، ساخت و اجرای ویلای استخر دار است . این نوع ویلا ها نیاز به زیر ساخت های خاصی دارند که باید مورد توجه کافرما و همچنین مجری قرار گیرد . برای مثال شیب و فضای آزاد زمین از جمله این موارد هستند . کارشناسان ما در هنگام طراحی ویلای استخر دار در شیراز ، چک لیستی استاندارد به همراه دارند که  همین امر موجب میگردد تا استاندارد ترین استخر و یا جکوزی را در ویلای شما طراحی و پیاده سازی کنند . هزینه ساخت استخر، پی ریزی استخر، بسترسازی، دیوارکشی و لوله کشی را میتوان از جمله موارد مهمی در نظر گرفت که کارشناسان بوم استدیو در هنگام اجرای پروژه به آن اهمیت ویژه ای میدهند .

مناطق مهم و پر طرفدار برای ساخت ویلا در شیراز

شهر شیراز دارای مناطق زیبا و خوش آب و هوای زیادی است که مناسب برای ساخت و ساز انواع خانه های ویلایی لوکس و مدرن است . از مهم ترین مناطق این شهر که اخیرا بسیار مورد توجه مردم و کارفرمایان قرار گرفته است میتوان به جاده صدرا ، شهرک گلستان و قلات اشاره کرد .

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی ویلا در شیراز مطرح کنیم . در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید ، با شماره های درج شده در تصاویر تماس حاصل فرمایید . تیم بوم استدیو این تضمین را به شما خواهد داد که زیباترین ویلا های لوکس با امکانات ویژه را برای شما طراحی و پیاده سازی کند . امیدواریم که لحظات خوشی را در ویلای شخصی خود تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *