بازسازی خانه در تبریز

بازسازی-دکوراسیون-خانه-در-تبریز

بازسازی خانه و منزل شما می تواند یک روح تازه به زندگی شما ببخشد. تیم بوم استودیو با مطرح ترین طراحان و معماران شهر تبریز و چه بسا کشور ایران و ترکیه آماده خدمت رسانی به شما در این زمینه است.

بازسازی دکوراسیون خانه در تبریز

بازسازی دکوراسیون خانه در تبریز از آنجا که دکوراسیون و طراحی داخلی رخ اصلی کار است یکی از جذابترین و دلنشین ترین کارهایی است که به خصوص در نزدیکی سال نو می توانید انجام دهید. به جای خرید وسایل و مبلمان و … که البته بسیار هم در معماری منظر و شیک شدن خانه شما مهم است ابتدا بدنه اصلی خانه را بهبود ببخشید. تصور کنید اگر خانه شما همانند یک مدل زیبایی باشد چقدر جذاب است هزینه تناسب اندام و ساخت هیکل شود و چقدر هزینه لباس و اکسسوری ؟ البته که لباس و اکسسوری (مبلمان و تزیین) خیلی تاثیر  گذار است اما این ها باید بر روی یک بدن زیبا (دکوراسیون داخلی و نما) بنشیند.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دکوراسیون منزل در تبریز

دکوراسیون آشپزخانه در تبریز

آشپزخانه به عنوان یکی از قسمت های اصلی هر خانه یکی از بهترین مواردی است که در صورت بازسازی آن میتوانید روح تازه ای به خانه خود ببخشید، طراحی کابینت و اجزا گرفته تا نمای آن همه و همه در بوم استودیو انجام می شود. امکان ارسال عکس و همچنین بازدید رایگان تیم ما برای تخمین قیمت و ایده پردازی و طرح های پیشنهادی وجود دارد.

بازسازی دکوراسیون آشپزخانه در تبریز

دکوراسیون اتاق خواب در تبریز

اتاق خواب به عنوان فضایی که همواره بیشترین زمان طول روز را شاید در آن سپری کنید و همچنین نیاز به فضاهایی برای چیدمان وسایل شخصی به سهولت و استفاده راحت یکی از جذابترین مواردی است که با بازسازی دکوراسیون آن توسط یک تیم مجرب میتواند علاوه بر جنبه زیبایی حال دل شما را خوب کند.

طراحی داخلی اتاق خواب در تبریز

دکوراسیون هال و پذیرایی

از حق نگذریم هال و پذیرایی مهم ترین فضا چه برای ساکنین آن خانه و چه میهمانان است. رتگ دیوارها ، تی وی وال ، سقف و کناف ، کف سازی ، همه و همه اگر از یک سبک معماری خاص پیروی کند همه را راضی نگه خواهد داشت. با یک هزینه منطقی به جای تعویض خانه دوست داشتنی خود آن را زیباتر کنید. تیم معماری بوم استودیو در این زمینه به قدری خلاقانه طراحی خواهد کرد که شاید باور نکنید این همان خانه شماست.

طراحی دکوراسیون لاکچری پذیرایی در تبریز

بازسازی ویلا در تبریز

بازسازی ویلا در تبربز میتواند هم به ارزش ملک شما بی افزاید هم ویلای شما را به مکانی دلچسب و خاص برای تفریح ، زندگی و مهمانی تبدیل کنید. تخصص اصلی بوم استودیو در طراحی باغ و ویلا در تبریز است. بسیاری از ویلاهای خاص شهر تبریز توسط تیم بوم استودیو طراحی و اجزا شده و ما برای هر سلیقه با هر بودجه ای پیشنهادات خاصی برای بازسازی ویلا در تبریز داریم. کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده مشاوره به شما در این زمینه هستند.

بازسازی محوطه باغ و ویلا در تبریز

محوطه ویلا یا باغ شخصی شما اگر کمی با دقت طراحی شود ملک شما را در یک لول مجزا قرار خواهد داد. متاسفانه بسیاری از مردم توجه و بودجه خود را تنها یرای طراحی داخلی ویلا و نما میگذارنذ و توجه ویژه ای به محوطه سازی و اصول طراحی آن نمیکنند. ما در بوم استودیو آماده خدمت رسانی در این موارد هستیم، هر چه پروژه سخت تر برای ما جذاب تر خواهد بود.

نوسازی خانه در تبریز عید ۱۴۰۳

عید نوروز، جشن آغاز سال نو و بهار، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین جشن‌های ایرانیان است. این جشن فرصتی مناسب برای تغییر و نو شدن است. بسیاری از ایرانیان در این فرصت از خانه‌تکانی، تزیین و بازسازی دکوراسیون خانه‌شان استفاده می‌کنند تا خانه‌شان را با روحیه و انرژی جدید پر کنند. بازسازی دکوراسیون خانه برای عید نوروز می‌تواند با هزینه و زمان کم و با استفاده از ایده‌های ساده و خلاقانه انجام شود.

نوسازی خانه در تبریز برای عید ۱۴۰۳ یک انتخاب عالی برای فرار از یک سال سخت و آغاز یک سال با روح و تازگی است. اگر برای عید نوروز قصد بازسازی خانه  ، ویلا یا منزل خود را دارید بیشتر از این برای تحقیق پیدا کردن بهترین تیم معماری وقت نگذارید. تیم بوم استودیو با سالها تجربه در زمینه بازسازی و طراحی در تبریز ، شیراز ، اردبیل و ارومیه آماده است که انواع خدمان معمای در تبریز را به شما ارائه دهد.

بازسازی نما در تبریز

نمای هر ساختمان اولین قسمتی است که تصور کسانی که خانه شما را میبینید را به خود جلب میکند. تیم طراحی نمای بوم استودیو با پروژه های موفق بسیار یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. ما هم سلیقه مشتری را در نظر میگیریم هم با توجه به موقعیت مکانی و خود ملک شما بهترین پیشنهادات را ارائه میدهیم.

بازسازی نما در تبریز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *