خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول ترکیه

خرید-آپارتمان-در-قسمت-اروپایی-استانبول-ترکیه

خرید اپارتمان در قسمت اروپایی استانبول منظور مناطقی که در غرب تنگه بسفر قرار دارند است. اگر این مناطق را به سه قسمت فرضی تقسیم کنیم، قسمت اول مناطقی که با خط مرزی آسیایی استانبول و تنگه بسفر مرز مشترک دارند شامل مناطق ساریر ، شیشلی ، کایتحانه ، بشیکتاش ، قسمت دوم مناطق مجاور این مناطق و غرب تر شامل ایوب سلطان ، غازی عثمان پاشا ، بایرام پاشا ، فاتیح ، زیتون بورنو ، اسنلر ، گون گرن ، باکرکوی ، کوچوک چکمجه ، باشاک شهیر ، آرتاووت کوی، آوجیلار ، اسنیورت ، بیلیک دوزو ، بویوک چکمجه و در نهایت قسمت سوم با دو منطقه بزرگ در غرب استانبول با نام های چاتالجا و سیلیوری است. در مقاله خرید آپارتمان در استانبول ترکیه و معرفی بوم ائوی نیز به ویژگی های شهر استانبول پرداختیم و این مقاله را نیز می توانید مطالعه کنید.

بوم ائوی

تیم بوم ائوی مفتخر است با سال ها تجربه بدون واسطه شما را در استانبول ترکیه صاحب خانه کند. تیم بوم تحت برند بوم استودیو در طراحی و ساخت ویلا و آپارتمان در سراسر ایران به خصوص تبریز ، شیراز ، اردبیل ، ارومیه و تهران معرف مردم عزیز ایران قرار دارد. بوم در نظر دارد با برند بوم ائوی با همان اعتبار بوم استودیو برای فروش آپارتمان در استانبول ترکیه اقدام کند. اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول ترکیه را دارید انتخاب بوم ائوی بسیار انتخاب مناسبی است.

خرید ملک در ترکیه در سال ۲۰۲۳ در قسمت اروپایی به چه شکل می باشد؟

خرید خانه در ترکیه در سال ۲۰۲۳ در قسمت اروپایی با بوم ائوی بدون واسطه و با اطمینان کامل می‌باشد.

فروش آپارتمان اروپایی در ساریر استانبول

ساریر Sarıyer در شمال استانبول و در قسمت اروپایی این شهر زیبا قرار دارد. منطقه ساریر از جنوب با منطقه بشیکتاش و از شمال دارای ساحل با دریای سیاه است. منطقه شیشلی ، کایتحانه ، ایوب سلطان  نیز در مجاورت این منطقه قرار دارند. این منطقه ساحل و لوکس مورد توجه سرمایه گذارن خارجی و ترک برای خرید آپارتمان و ملک در ساریر استانبول است. بسیاری از بازیگران و افراد مشهور ترکیه در این منطقه زندگی می‌کنند.

خرید آپارتمان اروپایی در شیشیلی استانبول

منطقه بومونتی (bomonti) در منطقه شیشل (Şişli ) بین بیشیکتاش و بی اغلو در استانبول قرار دارد. بومونتی از جمله اولین منطقه‌های صنعتی ترکیه محسوب می‌شود. بلوار پیاله پاشا در این منطقه و شروع پروژه های ساختمانی از سال ۲۰۰۰ روند این منطقه را تغییر داد. خرید آپارتمان در بومونتی استانبول بسیار از نظر سرمایه گذاری و زندگی مناسب است.

فروش-آپارتمان-در-بومونتی-شیشلی-استانبول-ترکیه

فروش آپارتمان اروپایی در کایتحانه استانبول

کایتحانه (کایتهانه یا کائیتهانه) Kağıthane از جمله قسمت های اروپایی استانبول است. کایتحانه در همسایگی منطقه بشیکتاش و شیشیلی و همچنین بی‌اغو و ایوب‌سلطان قرار دارد.

منطقه کایتحانه مورد توجه انبوه سازان قرار دارد و حمل و نقل مدرن شامل مترو و اتوبوس این منطقه را برای خرید آپارتمان در استانبول بسیار محبوب کرده است.

فروش آپارتمان در ایوب سلطان استانبول

ایوب سلطان (Eyüp Sultan) یا ایوب یکی از جمله محلات استانبول است که در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد. این منطقه دارای محلاتی با قسمت ساحلی در محله های آکپینار و چیفتالان در دریای سیاه است. همچنین این محله در همسایگی محلات کایتحانه و قاضی عثمان است. ایوب سلطان یکی از معروف ترین مناطق برای فروش آپارتمان در استانبول نزد ایرانیان است.

خرید-آپارتمان-در-ایوب-سلطان-استانبول-ترکیه

خرید آپارتمان در غازی عثمان پاشا استانبول

غازی (گازی یا قاضی) عثمان پاشا (Gaziosmanpaşa) از منطقه های اروپایی استانبول ترکیه است. خرید آپارتمان و ملک برای سرمایه گذاری در این منطقه بسیار توصیه می‌شود.

منطقه قاضی عثمان در مجاورت مناطق بایرام پاشا ، اسنلر و ایوب سلطان قرار دارد. خانه های قدیمی در این منطقه با برنامه منظم در حال تبدیل به آپارتمان‌های شیک و مدرن هستند و این منطقه بسیار رو به رشد است.

فروش آپارتمان در زیتون بورنو استانبول

خرید آپارتمان در زیتون بورنو  Zeytinburnu در قسمت اروپایی استانبول  منطقه زیتون بورنو در همسایگی فاتح ، ایوب سلطان ، باکرکوی ، گونکورون و دریای مرمره  قرار دارد.

دانشگاه های معتبر ، مراکز خرید لاکچری نظیر مرکز خرید اولیویوم و زروج پورت ، بیمارستان های مجهز نظیر بیمارستان سلیمانه و بیمارستان زیتون بورنو، اماکن تفریحی نظیر پارک گیاهان دارویی و پارک توپکاپی و … زیتون بورنو را برای زندگی و سرمایه گذاری با خرید ملک در استانبول بسیار محبوب کرده است.

خرید-آپارتمان-در-زیتون-بورنو-استانبول-ترکیه

فروش آپارتمان اروپایی در باکرکوی استانبول

باکرکوی (باکر کوی یا بکیر کوی) bakırköy در منطقه اروپایی استانبول قرار گرفته است.  باکرکوی در همسایگی دریای مرره ، محله زیتون بورنو ، باغچع لی اولر و گون گورن قرار گرفته است. کیفیت زندگی در این محله بسیار بالا است و در عین لوکس بودن از قیمت مناسبی برخوردار است.

فروش آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

منطقه کوچوک چمجه در همسایگی آوجیلار ، باشاک شهیر ، باکرکوی و دریای مرمره قرار دارد. دریاچه ای با همین نام نیز در این منطقه قرار دارد. از نظر جمعیت یکی از پر جمعیت ترین قسمت های اروپایی استانبول محسوب می‌شود و از نظر توریستی و سبک زندگی بسیار مورد توجه است. از این رو خرید آپارتمان در کوچوک چمجه استانبول بسیار هوشمندانه است.

خرید آپارتمان در باشاک شهیر استانبول

باشاک شهیر (Başakşehir) استانبول از جمله مهمترین مراکز استانبول و حتی کشور ترکیه است. باشاک شهیر در قسمت اروپایی ترکیه بوده و از جمله تاپ لوکیشن های استانبول محسوب می‌شود. بسیاری از سرمایه گذاران این منطقه را برای خرید آپارتمان انتخاب می‌کنند. باشاک شهیر از شمال با آرناوتکوی و ایوب سلطان و از شرق با غازی سلطان ، از جنوب با باغچیلار، کوچوک چکمه و آوجیلار همسایه است.

فروش-آپارتمان-در-باشاک-شهیر

فروش آپارتمان  اروپایی در آوجیلار استانبول

آوجیلار (avcılar) استانبول یکی از مناطق اروپایی ترکیه است که به دلیل ساحلی بودن این منطقه طرفداران زیادی دارد.اوجیلار در همسایگی دریاچه کوچوک چکمجه و باشاک شهیر ، اسنیورت و از جنوب با دریای مرمره قرار دارد. فروش آپارتمان در آوجیلار از آنجا که خرید ملک در منطقه آوجیلار استانبول ترکیه به دلیل وجود مراکز رفاهی و تجاری فرآوان شامل مراکز لوکس خرید و جاذبه های نظیر پارک ساحلی آوجیلار ، مزرعه علی بی  و … یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاری در استانبول است.

خرید آپارتمان در اسنیورت استانبول

اسنیورت (Esenyurt) از جمله مناطق ارزان اما بسیار رو به رشد استانبول است که در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد. اسنیورت در همسایگی آوجیلار ، کوچوک چکمجه ، بویوک چمجه ، بیشیکتاش قرار دارد. برای سرمایه گذاری در استانبول از طریق خرید آپارتمان اسنیورت بسیار توصیه می‌شود.

فروش آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

بیلیک دوزو در منطقه اروپایی استانبول و در ناحیه مرمره قرار گرفته است.  بیلیک دوزو در همسایگی اسنیورت در کنار اتوبان ۵ استانبول قرار گرفته است. کیفیت زندگی در این محله بسیار بالا است. از سال ۲۰۱۲ که یک اتوبان از اوجیلار به بیلیک دوز کشیده شد این منطقه بسیار از نظر قیمت رشد کرد و همچنان نیز یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در استانبول ترکیه است.

قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه

قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه با توجه به متراژ ، امکانات آپارتمان ، محله و بسیاری از فاکتورهای دیگر کاملا متفاوت است. همچنین قیمت آپارتمان در ترکیه با توجه به نوسانات ارزی در ایران و همچنین رشد قیمت در ترکیه مدائم در حال تغییر است. با این همه از آنجا که برای گرفتن اقامت ترکیه از طریق خرید ملک شما باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید. آپارتمان از ۱۰۰ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار در استانبول موجود است.

بوم ائوی

کدپستی: ۵۱۵۷۷۵۳۷۱۴      شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰

فاکس: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰      شماره موبایل: ۰۹۲۲۳۶۵۴۰۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *