خرید آپارتمان در استانبول ترکیه و معرفی بوم ائوی

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه و معرفی بوم ائوی

خرید آپارتمان در استانبول ترکیه یک سرمایه گذاری مطمئن همراه با معرفی برند و سایت بوم ائوی از جمله خدمات جدید تیم معماری بوم موضوع این مقاله است.

بوم ائوی

تیم بوم تحت برند بوم استودیو ، خدمات معماری ، طراحی ، ساخت انواع ویلا ، کافی شاپ ، آپارتمان ، رستوران و … را به خصوص در شهر های تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، شیراز و تهران ارائه می‌دهد. بوم با پروژه های جاه طلبانه و خاص معرف مردم ایران است. اکنون بوم در نظر دارد تحت برند بوم ائوی خدمات فروش آپارتمان در ترکیه به ویژه فروش آپارتمان در استانبول ترکیه را ارائه دهد.

معرفی شهر استانبول

شهر استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در کشور ترکیه است. استانبول بزرگترین کلان شهر اروپا و دومین کلان شهر بزرگ خاورمیانه پس از قاهره می‌باشد. تنگه بسفر ، دریای مرمره ، دریای سیاه در مجاورت استانبول قرار دارند و از این لحاظ استانبول دارای محلات ساحلی بسیار برای خرید آپارتمان و ویلای ساحلی است. تنگه بسفر دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می‌کند. از این رو استانبول را نیز به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کنند. در ادامه هریک از این بخش ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا شما تصمیم بگیرید کدام منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول برای شما مناسب‌تر است.

فایل خرید خانه و ملک در استانبول

فایل خرید خانه و آپارتمان در استانبول مدام در حال آپدیت هستند. تیم بوم ائوی بدون واسطه از شرکت های انبوه ساز یا املاک استانبول ترکیه این فایل ها را دریافت می‌کند. در قسمت ملک‌ها ما تعدادی از این فایل ها را قرار دادیم اما این ها تمامی فایل های ما نیستند. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از راه‌های ارتباطی از فایل های متنوع ما با توجه به بودجه و امکاناتی که دارید به صورت رایگان بهرمند شوید.

فروش فوری آپارتمان در استانبول

بسیاری از آپارتمان های استانبول همانند بلیط چارتری هواپیما به دلیل نیاز مالی صاحب ملک با قیمت پایین در مدت محدود فایل می‌شوند و این یک فرصت عالی برای خریداران آپارتمان در استانبول است. کافی است با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما بهترین مشاوره را به شما در این زمینه با توجه به بودجه شما می‌دهند و فایل های موجود فروش فوری آپارتمان در استانبول را نیز به شما معرفی خواهند کرد.

قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه

قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه با توجه به متراژ ، امکانات آپارتمان ، محله و بسیاری از فاکتورهای دیگر کاملا متفاوت است. همچنین قیمت آپارتمان در ترکیه با توجه به نوسانات ارزی در ایران و همچنین رشد قیمت در ترکیه مدائم در حال تغییر است. با این همه از آنجا که برای گرفتن اقامت ترکیه از طریق خرید ملک شما باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید. آپارتمان از ۱۰۰ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار در استانبول موجود است.

بوم ائوی

کدپستی: ۵۱۵۷۷۵۳۷۱۴      شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰

فاکس: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰      شماره موبایل: ۰۹۲۲۳۶۵۴۰۶۹

 

مشاوره خرید آپارتمان در استانبول ترکیه با بوم ائوی

کافی است با کارشناسان ما از راه های ارتباطی سایت بوم ائوی تماس بگیرید تا علاوه بر معرفی رنج قیمت برای خرید آپارتمان در هر منطقه ای از استانبول که مد نظر دارید ، با توجه به بودجه شما بهترین فایل ها را به شما معرفی و در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

فروش آپارتمان استخر دار در استانبول

فروش و خرید آپارتمان استخر دار در استانبول از آنجا که استانبول به عنوان یک شهر مدرن و لاکچری مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار دارد بسیار محبوب است. شما با خرید آپارتمان استخر دار در استانبول ترکیه علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی برای فروش آپارتمان خود در آینده نیز شانس بالاتری دارید. چرا که بسیاری از مردم ترکیه و یا سرمایه گذارن خارجی آپارتمان های استخردار در استانبول ترکیه را ترجیح می‌دهند.

آپارتمان-استخردار-بوم-ائوی

فروش آپارتمان تراس دار یا بالکن دار در استانبول

استانبول به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به خصوص در شب نما و چشم اندار بسیار فوق العاده ای دارد. همچنین سرسبز بودن و جنگل و پارک های جنگلی بسیار و همچنین سواحل دریای مرمره و سیاه و همچنین تنگه بسفر استانبول را بسیار زیبا کرده است. از این رو خرید و فروش آپارتمان های بالکن دار و تراس دار در استانبول یک مزیت فوق العاده است. تصور کنید در یکی از شب های زیبای استانبول از تراس یا بالکن آپارتمان خود در حال تماشای استاتبول زیبا هستید.

خرید آپارتمان لاکچری در استانبول

خرید آپارتمان لاکچری در استانبول همراه لابی شیک و زیبا ، استخر ، جکوزی ،سالن بدنسازی ، بالکن و … حتی پایین‌تر از قیمت خیلی از مناطق تهران یک رویا نیست. تیم بوم ائوی بدون واطه شما را در استانبول با خرید یک آپارتمان لاکچری صاحب خانه می‌کند، خرید آپارتمان های لوکس در استانبول ترکیه با مزیت زندگی و اقامت دریک کشور اروپایی و فرصت های عالی بیزینسی و اشتغال و همچنین سرمایه گذاری یک تیر و چند نشان است.

خرید-آپارتمان-لاکچری-در-استانبول-boomevi

سرمایه گذاری ملک در استانبول

سرمایه گذاری ملک و آپارتمان در استانبول از جمله کم ریسک ترین و پر بازده ترین سرمایه گذاری ها در مقیاس متوسط است. شما با خرید آپارتمان در استانبول هم پتانسیل گرفتن اقامت دائم ترکیه را دارید. هم با توجه به این ملک در استانبول همانند یک قلک بوده و هر روز علاوه بر افزایش ارزش خانه در ترکیه به دلیل افزایش قیمت ارز در ایران از نظر ریالی در یک معامله برد برد شرکت خواهید کرد.

حداقل سرمایه گذاری ملک برای اخذ تابعیت در استانبول

حداقل سرمایه گذاری ملک برای اخذ تابعیت در استانبول ۱۰۰ هزار دلار عنوان شده است. البته شما اگر قصد گرفتن اقامت دائم ترکیه و پاسپورت ترکیه را دارید باید مواردی را برای خرید آپارتمان لحاظ کنید و مشورت گرفتن از یک تیم حقوقی بسیار در این روند موثر است.

بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول

بهترین محله ها برای خرید ملک و آپارتمان در استانبول با توجه به بودجه شما و همچنین کاربری و انتظاراتی مه دارید متفاوت است. استانبول به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود. البته منظور از قسمت آسیایی این نیست که دیگر شما در یک کشور اروپایی صاحب خانه نیستید. در واقع فرهنگ و سبک زندگی در قسمت آسیایی کمی متفاوت تر از قسمت اروپایی است. چه بسا بسیاری از لوکس ترین مناطق استانبول برای رید آپارتمان در قسمت آسیایی قرار دارند. قسمت اروپایی استانبول نیز مورد توجه تمامی مردم دنیا و افراد سرشناس است. استانبول ترکیه با هیچ شهری در اروپا قابل قیاس نیست و اصالت و سرزندگی این شهر همراه با فرهنگ غنی ، مردم سراسر جهان را شیفته خود کرده است

خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول در واقع منظور  در قسمت شرقی تنگه بسفر است. شیل ، بیکوز ، چکمه کوی ، سانجاک تپه ، سلطان بیل ، پندیک ، توزلا قسمت اول را تشکیل می‌دهند. این مناطق خود دارای مرز با تگه بسفر و خط جدا کننده قسمت اروپایی نیستند اما از طریق مناطق مجاور که در ادامه معرفی می‌شوند به راحتی به قسمت اروپایی متصل می‌شوند. قسمت دوم مناطق آسیای استانبول که در مجاورت تنگه بسفر قرار دارند و از طریق پل به مناطق اروپایی استانبول متصل می‌شوند شامل : اسکودار ، امرانیه ، آتاشهیر ، مال تپه ، کارتال و کادیکوی هستند. این مناطق در استانبول بسیار محبوب هستند چرا که تلفیقی از سنت و مدرن و ساحل های زیبا هستند.

خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول

خرید اپارتمان در قسمت اروپایی استانبول منظور مناطقی که در غرب تنگه بسفر قرار دارند است. اگر این مناطق را به سه قسمت فرضی تقسیم کنیم، قسمت اول مناطقی که با خط مرزی آسیایی استانبول و تنگه بسفر مرز مشترک دارند شامل مناطق ساریر ، شیشلی ، کایتحانه ، بشیکتاش ، قسمت دوم مناطق مجاور این مناطق و غرب تر شامل ایوب سلطان ، غازی عثمان پاشا ، بایرام پاشا ، فاتیح ، زیتون بورنو ، اسنلر ، گون گرن ، باکرکوی ، کوچوک چکمجه ، باشاک شهیر ، آرتاووت کوی، آوجیلار ، اسنیورت ، بیلیک دوزو ، بویوک چکمجه و در نهایت قسمت سوم با دو منطقه بزرگ در غرب استانبول با نام های چاتالجا و سیلیوری است.

سخن پایانی

تیم بوم ائوی مفتخر است با سال ها تجربه بدون واسطه شما را در استانبول ترکیه صاحب خانه کند. تیم بوم تحت برند بوم استودیو در طراحی و ساخت ویلا و آپارتمان در سراسر ایران به خصوص تبریز ، شیراز ، اردبیل ، ارومیه و تهران معرف مردم عزیز ایران قرار دارد. بوم در نظر دارد با برند بوم ائوی با همان اعتبار بوم استودیو برای فروش آپارتمان در استانبول ترکیه اقدام کند. اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول ترکیه را دارید انتخاب بوم ائوی بسیار انتخاب مناسبی است. در قسمت مقالات بوم ائوی می‌توانید اطلاعات مربوط به هر منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول ترکیه را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *