طراحی بالکن در تبریز

طراحی-بالکن-در-تبریز

طراحی بالکن در تبریز ، دکوراسیون های جذاب و معرفی انواع سبک معماری بالکن همراه با مشاوره و هزینه ساخت بالکن در تبریز موضوع این مقاله است.

تبریز از جمله شهر‌هایی در ایران است که به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، بالکن در تبریز بسیار محبوب است. شما می‌توانید ساعت‌های زیادی در بالکن شخصی خود بشینید و از آب و هوای خنک تبریز لذت ببرید.

همچنین طراحی یک بالکن لاکچری در تبریز باعث افزایش قیمت خانه شما در تبریز می‌شود. زیرا امروزه توجه به بالکن و امکانات آن بیشتر شده. فرض بگیرید که شما در بالکن بشینید و ساعت‌های زیادی را در آن‌جا بگذرانید و در حالی که لیوان چایی به دست گرفته‌اید از هوای دلنشین فصول سال لذت ببرید.

در مرحله اول این را بدانید که معنای کلمه بالکن و تراس با یکدیگر فرق می‌کند. بالکن به معنای فضایی است که محیط خانه را به بیرون ربط می‌دهد اما سقف ندارد اما تراس دارای سقف است.

بالکن در تبریز خیلی طرفداردار دارد بنابراین بهتر است برای بالاتر رفتن ارزش خانه و بهبود نما در تبریز  از آن استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون بالکن در تبریز

اولین و مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون بالکن در تبریز که باید به آن توجه کرد این است که یک جای دلنشین و دنج برای استراحت نیاز دارید. پس اول باید به فکر خرید مبلمان متناسب با دکوراسیون بالکن در تبریز باشید. پیشنهاد می‌شود مقاله طراحی داخلی در تبریز را نیز مطالعه کنید.

گلدان در بالکن

سپس نوبت به گل و گیاه در فضای بالکن در تبریز است. وجود گل در دکوراسیون بالکن در تبریز می‌تواند به بالکن شما فضایی تازگی و دلچسپ دهد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از گل‌های رنگی این شادابی را به محیط بالکن بیاورید. یا همچنین از گل‌های عطری مثل محبوبه شب استفاده کنید که از عطر این گل لذت ببرید. اگر بالکن منزلتان کوچک است می‌توانید از گلدان ‍‌های دیواری استفاده کنید.

نورپردازی بالکن

در خصوص نورپردازی بالکن در تبریز با استفاده از چراغ‌های متفاوت می‌تولنید فضا را به یک جای دنج و زیبا تبدیل کنیم.

چیدمان بالکن

می‌توانید در اطراف بالکن وسایلی مانند ماشین لباشویی و گاز و… قرار دهید.

با استفاده از دیوارپوش‌ها نرده‌های بالکن را زیبا کنید.

حتی در بعضی از بالکن‌ها دیده شده که از سقف آن تاپ آویزان می‌کنند.

طراحی بالکن آپارتمان در تبریز

آپارتمان به دلیل محیط‌های بسته بیشتر در آن‌ها نیاز به بالکن حس می‌شود. بنابراین طراحی بالکن آپارتمان در تبریز توجه بیشتری را میطلبد.

شما در طراحی بالکن آپارتمان در تبریز بهتر است یک محیط قشنگ و دلچسب را به آپارتمان‌ها بیاورید. می‌توانید در هنگام طراحی آپارتمان، بخشی از آشپزخانه یا قسمت نشیمن را به بالکن اختصاص دهید. و سپس آن را با توجه به سلیقه خود بچینید.

طراحی-بالکن-آپارتمان-در-تبریز

استفاده از چوب در طراحی بالکن علاوه بر آن که بخشی از طبیعت است و باعث ایحاد آرامش می‌شود می‌تواند در برابر تغیرات آب و هوایی مقاوم باشد هم چوب جزو متریال استفاده شده در طرح‌های مدرن است.

طراحی بالکن کوچک در تبریز

با افزایش جمعیت تعداد افرادی که خواهان زندگی در آپارتمان‌های نقلی شده‌اند افزایش پیدا کرده، که همین امر باعث طراحی بالکن کوچک آپارتمان‌ها شد.

در  طراحی بالکن‌ها ی کوچک بهتر است از نرده‌های کوچک استفاده شود. تا متراژ بالکن گرفته نشود و همچنین در دکوراسیون بالکن کوچک در تبریز بهتر است از میز‌های ناهار خوری کوچک استفاده شود. تا بزرگی وسایل موجب از بین رفتن فضای بالکن در تبریز نشود. بنابراین ساخت بالکن کوچک کارآمد در تبریز بسیار سخت‌تر است و نیاز به یک تیم معماری خبره و کاربلد دارد.

طراحی بالکن ویلا تبریز

معمولا در طراحی بالکن ویلا در تبریز متراژ بالکن بیشتر است.

طراحی-بالکن-ویلا-در-تبریز

  •  در طراحی ویلا در تبریز بهتر است که بالکن به تمامی باغ مشرف باشد تا از تمامی ویلا لذت ببرید.
  • معمولا هدف از ساخت ویلا در تبریز آن است که زمانی را در آن به استراحت و تفریح با خانواده و دوستان بپردازید. همین امر باعث می‌شود در انتخاب پلان بالکن ویلا در تبریز از طرح های شلوغ مانند معماری کلاسیک بالکن، دوری کنید. همچنین در انتخاب وسایل، وسایلی را انتخاب کنید که راحت‌تر باشد برای نمونه بجای استفاده از میز‌های ناهار خوری از صندلی‌های آلاچیق مانند استفاده کنید.
  • همچنین سبک موجود در طراحی ویلا تعیین کننده انتخاب سبک بالکن است.

طراحی بالکن کلاسیک در تبریز

همانطور که می‌دانید این سبک به سبک رومی یا یونانی معروف است. بنابراین این سبک کمی شلوغ است و به دلیل متریال مقاومش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده. معمولا در طراحی بالکن کلاسیک در تبریز از سبک‌های شلوغ و پر پیچ و خم و همچنین دارای طاق استفاده می‌شود.

از متریال استفاده شده در ساخت بالکن کلاسیک در تبریز می‌توان به سنگ‌های طبیعی نام برد. که همانطور که گفته شد طرفداران زیادی دارد. همچنین در خصوص نورپردازی معمولا از لامپ‌ها و led به رنگ آفتابی و زرد در این سبک مورد استفاده است.

 طراحی بالکن مدرن در تبریز

این سبک از بالکن به معنای سبکی امروزی و دارای نوآوری است. طراحی باکن مدرن در تبریز دارای ویژگی‌های است که از طریق این ویژگی‌ها شناخته می‌شود. مثلا در طراحی این نوع از باکن معمولا از متریال شیشه و چوب استفاده می‌شود و همچنین این طرح کاملا از طرفداران سادگی است بنابراین شما شاهد این موضوع هستید که در این سبک هیچگونه طرح و نگاری نخواهید دید. همچنین در نوپردازی آن نیز معمولا از چراغ‌ها مخفی استفاده می‌شود.

اما در حالت کلی سبک بالکن شما باید با سازه شما هماهنگی داشته باشد.

طراحی-بالکن-مدرن-در-تبریز

هزینه طراحی بالکن در تبریز

هزینه ساخت بالکن در تبریز به عوامل متفاوتی از جمله متریال استفاده شده، متراژ، بالکن ، همچنین سبک و وسایل شما متفاوتبستگی دارد. برای مثال استفاده از طراحی کلاسیک معمولا هزینه بیشتری تا طراحی مدرن بالکن دارد. بنابراین شما در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بالکن در تبریز بهتر است با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید تا در این راه کمک کننده شما باشند.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال هاست در زمینه خدمات معماری و طراحی محوطه در تبریز ،فعالیت می‌کند. مردم عزیز تبریز با پروژه‌های ما آشنایی دارند. ما سعی کنیم بهترین طراحی در سطح بین المللی را ارائه دهیم چرا که اعتقاد داریم مردم تبریز لایق بهترین‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *