ساخت ویلای پیش ساخته در تبریز

ساخت-ویلای-پیش-ساخته-در-تبریز

ساخت ویلای پیش ساخته در تبریز همراه با نکات اجرایی ، طراحی ویلای شیشه ای ،ساخت ویلای چوبی همراه با مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

طراحی وبلای پیش ساخته با توجه به سلیقه شما به سبک های مدرن ، سنتی با متریال مختلف نظیر استیل ، چوب ، شیشه و … انجام می‌شود. این ویلا ها عموما ویلا های کوچکی هستند که برای گذراندان تعطیلات در مدت کوتاه در دل جنگل یا کوه احداث می‌شوند.

البته کاربری آنها می‌تواند یه صورت دائمی نیز باشد، ولی با توسعه زندگی شهری استفاده تفریحی از آنها مرسوم تر است.

 

طراحی ویلای پیش ساخته در تبریز

تبریز به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته ایران با اقلیم آب و هوایی خاص یکی از مناطق عالی برای داشتن یک ویلای جمع و جور پیش ساخته است. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات معماری و طراحی و ساخت ویلا معرف مردم عزیز تبریز است. هدف اصلی ما استفاده از دانش روز دنیا در زمینه طراحی و معماری و پیاده سازی و ساخت با بهترین کیفیت به مردم عزیز ایران است.

 

طراحی ویلای چوبی در تبریز

طراحی ویلای چوبی در تبریز با توجه به سبک بودن متریال در شاخه وبلاهای پیش ساخته قرار می‌گیرد. استفاده از چوب هم می‌تواند در تمامی اجزای ویلا صورت پذیرد و هم می‌تواند در بخش نما باشد. به هر حال استحکام ویلا چالش بزرگی در طراحی این سبک از کلبه و ویلاهای چوبی است.

در مقاله طراحی کلبه چوبی به انواع این کلبه ها پرداخته ایم و شما می‌توانید این مقاله را نیز برای اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.

ساخت-ویلا-چوبی-تبریز

ساخت ویلای استیل در تبریز

استفاده از استیل به خصوص در نمای ویلاهای پیش ساخته این سبک از وبلاهای مدرن را به ویلای استیلی معروف کرده است.

خصوص صاف ، نورپردازی مناسب و تفکیک اجزا از جمله نکات طراحی این سبک از ویلا در تبریز است.

قیمت-ویلا-پیش-ساخته-تبریز

طراحی ویلای شیشه ای در تبریز

طراحی ویلای شیشه ای در تبریز یکی از جدیدترین سبک‌های طراحی ویلا است. منظور از ساخت ویلای پیش ساخته شیشه ای در تبریز ، استفاده از شیشه‌های قدر در سرتاسر دیوار ها و حتی گاها سقف ویلا است.

این ویلا های فانتزی از چند نظر بسیار جذاب هستند :

استفاده از ویو و منظره جنگل و کوهستان

نور طبیعی سرتاسری

فضای ویژه و جذاب هنگام بارش باران و برف

طراحی-ویلای-شیشه-ای-در-تبریز

هزینه طراحی ویلا شیشه ای در تبریز

به صورت عمومی تصور می‌شود هزینه ساخت و طراحی این ویلاها بسیار زیاد تر از ویلاهای عمومی است. اما این تصور اشتباه است، استفاده از شیشه به جای متریال سنگین می‌تواند خود باعث کاهش هزینه بشود. اما دقت در طراحی ، عایق بندی مناسب و … از جمله چالش های تعیین هزینه طراحی ویلای شیشه‌ای در تبریز است.

 

ساخت کانکس ویلا پیش ساخته

کانکس ویلاها از جمله ارزان‌ترین نوع ویلاهای پیش ساخته هستند که به صورت کلی به عنوان یک ویلای سیار نیز می‌توانند استفاده شوند.

ویلای پیش ساخته لوکس در تبریز

داشتن یک ویلای پیش ساخته لوکس در تبریز نیازمند مشاوره از یک تیم متخصص معماری است. بسیاری از مناطق تبریز بستر خوبی برای طراحی و ساخت این گونه وبلا ها هستند. همچنین ساخت ویلاهای پیش ساخته در باغ های شخصی نیز بسیار محبوب است.

طراحی وبلای پیش ساخته لاکچری در تبریز می‌تواند یک ملک فوق العاده برای گذراندن وقت در تعطیلات باشد. آب و هوای خاص تبریز این امکان را به شما می‌دهد که از باران در ویلا خود به خصوص اگر ویلای شیشه ای باشد ، حداکثر استفاده را ببرید. تصور کنید در یک روز پاییز یا زمستانی به همراه دوستان در حال نوشیدن چای در کنار شومینه داخل ویلای پیش ساخته خود هستید. قطعا با تجربه چنین فضایی از حالا چمدان های خود را برای سفر به تبریز خواهید بست.

 

امکانات ویلای پیش ساخته در تبریز

یک ویلای پیش ساخته مدرن در تبریز باید تمامی امکانات یک ویلای معمولی را داشته باشد. و طراحی دکوراسیون داخلی ویلا نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. از جمله این امکانات :

آشپزخانه برقی

استفاده از برق به جای گاز این امکان را به شما میدهد با استفاده از برق تمامی مراحل پخت و پز را انجام دهید. ایمنی بیشتر نسبت به کپسول‌های گاز و همچنین زیبای از جمله مزایای این سبک از طراحی است.

اتاق مستر

داشتن یک اتاق مستر در ویلای پیش ساخته تمامی امکانات رفاهی را به شما می‌دهد. شما میتوانید از سرویس های فرنگی و ایرانی به صورت همزمان در اتاق خواب خود استفاده کنید.

سیستم گرمایش و سرمایش

سیستم گرمایش و سرمایش و به طور کلی تاسیسات ویلای پیش ساخته در تبریز از جمله چالش بر انگیز ترین نکان در طراحی است. شما هم می‌توانید وبلایی داشته باشید که به گاز شهر و آب و گاز  و فاضلاب متصل باشد و هم ویلایی که به طور کلی نیاز خودش را خود تامیین می‌کند. استفاده از پنل های خورشیدی ، موتور برق ، کپسول گاز و… برای تامیین انرژی در مورد دوم استفاده می‌شود.

 

قیمت ویلای پیش ساخته در تبریز

قیمت ویلای پیش ساخته در تبریز با توجه به متراژ ، طرحی که انتظار دارید ، متریال و … متفاوت است. اما شما می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از قیمت روز حدودی ساخت یک ویلای پیش ساخته مطلع شوید. در صورت موافقت ، پس از طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به قیمت پایانی مشخص می‌شود و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته با این قیمت را در تبریز دارید یا خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *