ساخت و طراحی ویلا در ارومیه

ساخت ویلا در ارومیه

ساخت ویلا در ارومیه از مرحله طراحی تا اجرا بسته به سلیقه، پتانسیل زمین و بودجه شما قابل انجام است. طراحی و ساخت ویلای لوکس در ارومیه با طراحی و همچنین ساخت ویلای اقتصادی در ارومیه قابل اجرا بوده و این سلیقه و بوجه شماست که تعیین می‌کند ویلای شما به چه شکل باشد.

ویلای شخصی لوکس در ارومیه

ویلا از جمله سازه‌های لوکس و دنج است که می‌تواند شما را برای مدت کوتاهی مثلا در تعطیلات آخر هفته از دغدغه‌های زندگی شلوغ شهری دور کرده و به شما آرامش لازم برای ادامه فعالیت در طول هفته را بدهد. قطعا داشتن ویلای شخصی با امکانات کاربردی متناسب با سلیقه شما بسیار بهتر از اجاره ویلا بوده و راحتی و اطمینان از تمیز و شخصی بودن وسایل حس بهتری به شما میدهد.

ساخت ویلا در ارومیه

ارومیه یکی از شهر های خوش آب و هوا در استان آذربایجان غربی است که پیشینه تاریخی طولانی دارد و نسبت به بسیاری از مناطق خوش آب و هوای شمالی کشور محیط دنج تری برای ساخت ویلا است. ساخت ویلا در ارومیه بسیار رو به رشد بوده و شما علاوه بر امکان استفاده از ویلای شخصی در یک محیط زیبا و دنج با آب و هوای متفاوت و منحصر به فرد فرصت سرمایه گذاری مناسبی را خواهید داشت چرا که این شهر قطعا با شناخته شدن توسط عموم مردم هتل سازان و خدمات رفاهی توریستی زیادی را قطعا به خود جذب می‌کند وارزش ملک شما چند برابر خواهد شد. وجود دریاچه‌های بسیار در این شهر همراه با رشته کوه‌های زیبا و هوای نسبتا سرد در زمستان قطعا تجربه جالبی به شما در صورت داشتن ویلا در ارومیه می‌دهد.

طراحی ویلا در ارومیه

قبل از هرچیز شما به یک طرح فنی نیاز دارید این طرح می‌تواند با توجه به سلیقه شما و پیاده سازی توسط تیم طراحی باشد و البته باید دید تا چه اندازه طرح شما قابل اجراست و به تایید تیم عمرانی برای ساخت نیز برسد. گاهی شما طرح خاصی مد نظر ندارید و البته جای نگرانی نیست تیم طراحی هم نمونه طرح‌های متنوعی دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید هم می‌شود طراحان به صورت اختصاصی با توجه به زمین و موقعیت آن برای شما طراحی کنند.

هزینه ساخت ویلا در ارومیه

یکی از فاکتورهای مهم در بحث ویلا سازی هزینه است. این که هزینه ساخت ویلا در ارومیه چقدر است و تا چه اندازه به صرفه است مبحث مهمی است که باید بگویم داشتن ویلای شخصی در ارومیه قطعا به صرفه است چرا که همچین ملکی در منطقه خاصی مثل ارومیه خیلی ارزشمند است اما میزان هزینه ساخت ویلا با توجه به متراژ، متریال و سلیقه شما متفاوت است. بعد از طراحی کارشناسان می‌توانند برآورد کنند پیاده سازی این طرح به صورت دقیق چقدر سرمایه نیاز دارد البته به صورت تخمینی قبل از اتمام طراحی امکان مقایسه قیمت ساخت در طرح‌های اولیه وجود دارد و بعد از رضایت و انتخاب طرح شما می‌توان دقیقتر بررسی شود.

امکانات رفاهی در ویلای ارومیه

ساخت امکانات رفاهی ویلا در ارومیه کاملا سلیقه ای بوده و ساختن آنها موجب راحتی شما می‌شود و همچنین ویلای شما لوکس‌تر شده و شما را صاحب ویلای لاکچری در ارومیه میکند مثل:

استخر روباز و مسقف

جکوزی و سونا

کباب پز و باربیکیو

تراس و روف گاردن

شومینه

و …

ویلای استخر دار ارومیه

قطعا داشتن ویلای استخر دار در ارومیه بسیار جذاب بوده و کلاس ساختمانی شما را در ساخت ویلا در ارومیه یک مرحله بالاتر خواهد برد شما می‌توانید از استخر با دوستان و خانواده در ویلای شخصی لذت ببرید و با توجه به بودجه و موقعیت ویلای شما قابل طراحی بوده و نگران فضا و هزینه سرسام آور نباشید چرا که این استخرها در کلاس های متفاوت لاکچری، اقتصادی و کم هزینه ساخته می‌شوند و قابل بهینه سازی هستند.

طراحی شومینه در ارومیه

در مورد طراحی شومینه در ویلا باید گفت به خصوص در شهر ارومیه بسیار محبوب بوده و داشتن آن در ویلای شخصی شما به خصوص در زمستان‌ها حس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. پس اگر به دنبال ساخت ویلا در ارومیه هستید ، طراحی شومینه زیبا را فراموش نکنید .

طراحی داخلی ویلا در ارومیه

در طراحی داخلی ویلا اگر ویلای شما هنوز ساخته نشده دست تیم طراح بسیار باز است ولی اگر هم ویلای قدیمی خود را قصد بازسازی دارید نگران نباشید به غیر از دیوارهای باربر و  ستون ها که تغییر در آنها نیاز به مشاوره با کرشناسان عمرانی و شهرداری دارد امکان طراحی و مدرن کردن ویلا تا حد زیادی وجود دارد.

طراحی داخلی ویلا در ارومیه

امکانات امنیتی در ویلای ارومیه

در هنگام ساخت ویلا در ارومیه ، توجه داشتن به این امکانات علاوه بر لوکس‌تر کردن ویلای شما سطح ایمنی و امنیت ویلای شما را بالابرده و همچنین به قیمت ملک شما افزوده می‌کند مثل:

دوربین مدار بسته

درب ریموتی و هوشمند

دزدگیر صوتی

و …

تاسیسات در ویلای ارومیه

یکی دیگر از موارد مهم در ساخت ویلای ارومیه داشتن زیر ساخت تاسیساتی است و هرچه مدرن تر و بهتر کار شود قطعا هم شما برای استفاده راحتتر خواهید بود هم ارزش ویلای شما بیشتر خواهد شد مثل:

لوله‌کشی آب شهری

متورخانه و سیستم گرمایشی

پکیج و چیلر

کولر و داکت سقفی

و…

سخن پایانی

ارومیه شهری منحصر به فرد برای ساخت ویلاست امکان ساخت طرح دلخواه شما و طراحی و ساخت با توجه به سلیقه شما توسط تیم بوم استدیو وجود دارد. کافیست با کارشناسان در تماس باشید و آنها بهترین مشاوره اولیه را به شما می‌دهند و اگر مایل بودید مفتخر خواهیم بود طراحی یا ساخت ویلای شما را در ارومیه انجام دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *