طراحی باغ در ارومیه

طراحی-باغ-ویلا-در-ارومیه

تو این مقاله قصد داریم به طراحی باغ در ارومیه ، اصول طراحی باغ در ارومیه با ایده‌های جذاب ، دکوراسیون باغ لاکچری ، همراه با مشاوره رایگان قیمت ساخت باغ ویلا در ارومیه بپردازیم.

ارومیه از جمله شهرهای زیبا و سرسبز ایران است و ساخت باغ ویلا در ارومیه بسیار مرسوم است. برای طراحی باغ در ارومیه پیشنهاد می‌شود با یک تیم معماری متخصص در این ضمینه و آشنا به بافت منطقه مشورت کنید.

ساخت باغ ویلا در ارومیه

دفاتر معماری در ارومیه خدمات معماری باغ را دارند اما شما به عنوان یک کارفرما به دلیل تخصصی نبودن آنها در معماری و ساخت باغ گاها نیاز خود را به طور مشخص نمی‌توانید با آنها در میان بگذارید. این امر در مورد طراحی ویلا در ارومیه نیز صادق است. همین می‌تواند منجرب به انصراف شما از بازسازی باغ خود یا طراحی و ساخت باغ ویلا در ارومیه شود.

بوم استودیو شرکت باغ و مان معماری (به اختصار بوم) با سال‌ها تجربه از بدو تاسیس در سال 1385 با گردآوری بهترین مهندسین معماری و سازه در تیم خود آماده ارائه کلیه خدمات معماری به ویژه باغ و ویلا در سراسر ایران و ارومیه است.

 

اصول طراحی باغ ویلا در ارومیه

رعایت اصول طراحی باغ ویلا در ارومیه باعث کاربردی شدن باغ و ملک شما می‌شود و شما برای داشتن یک باغ ویلا لاکچری با جانمایی درست و کاربردی نیاز به رعایت آن دارید.

تعادل

بخش مهمی از اصول ساخت باغ مربوط به تعادل میان فضا است که باید در طراحی لحاظ شود. منظور از تعادل تناسب فضای سبز و باغچه ؛ خانه باغ و قسمت مسکونی باغ ویلا ، امکانات رفاهی در طراحی اولیه و همچنین استفاده از متریال و رنگ به گونه ای که بخش ها مختلف باهم تناسب داشته باشند.

تمرکز

بخش مهمی از معماری باغ در ارومیه وابسته به هدف شما است. برای طراحی باغ با کاربری تفریحی یا مسکونی ، تجاری یا شخصی و … تمرکز باید روی هدف مورد نظر قرار داده شود و سپس باقی امکانات و طراحی ها هول آن می‌چرخد. تمرکز بیشتر روی قسمت مسکونی باغ ویلا باشد یا قسمت فضای سبز باغ یا امکانات رفاهی یا لوکس بودن و… همه باید در ابتدا با نظر کارفرما مشخص شود.

سبک

سبک باغی که انتظار دارید، در طراحی و ساخت آن بسیار نکته کلیدی است. ساخت باغ مدرن ، سنتی یا روستیک و یا ترکیبی از آنها همه از جمله مهم ترین نکات در اصول طراحی باغ  است.

سبک های طراحی باغ ویلا در ارومیه

همانطور که گفته شد سبک های مختلفی برای طراحی باغ در ارومیه وجود دارد و ما سعی داریم در این بخش به اختصار برخی از آنها را شرح دهیم.

طراحی باغ روستیک در ارومیه

برای ساخت باغ روستیک در ارومیه بیشتر از متریال محلی به ویژه سنگ استفاده می‌شود. منظور از روستیک طراحی باغ ویلا به شکلی که فرهنگ و سنت روستایی و محلی باغ با توجه به بافت رعایت شود. این سبک از معماری نیازمند آشنا بودن تیم طراح با فرهنگ و معماری ارومیه و قطعا با طراحی باغ در شیراز به شکل روستیک متفاوت است.

باغ-ویلا-روستیک-ارومیه

طراحی باغ ویلا لاکچری در ارومیه

برای طراحی باغ ویلا لاکچری شما باید علاوه بر طراحی مناسب از متریال لوکس و ساده استفاده کنید. همچنین تمرکز روی امکانات رفاهی مثل باربیکیو و استخر و آبنما و… در این سبک بیشتر دیده می‌شود. ساخت باغ ویلا مدرن در ارومیه با توجه به اقلیم خاص منطقه قطعا قابل رقابت با کشور های اروپایی بوده و اگر قصد ساخت باغ ویلا لاکچری را دارید ارومیه قطعا انتخاب مناسبی است.

ساخت-باغ-ویلا-لاکچری-ارومیه

 

طراحی باغ ویلا کوچک در ارومیه

طراحی باغ کوچک در ارومیه از نظر اقتصادی به صرفه تر است و همچنین شما با ساخت یک باغ نقلی و شیک می‌توانید از تعطیلات خود همراه با خانواده و دوستان در یک فضای سبز اختصاصی لذت ببرید. شیک بودن در سادگی است و کاربردی کردن فضای باغ شما هر اندازه که کوچک هم باشد هنر تیم معماری بوده و می‌توان با هزینه نسبتا کم یک باغ شخصی زیبا داشته باشید.

باغ-ویلا-کوچک-باغچه-ارومیه

طراحی باغ سنتی در ارومیه

در طراحی باغ سنتی در ارومیه همه چیز ساده است و از متریال و طراحی های پیچیده صرف نظر می‌شود اما این سادگی به معنای کم لول بودن باغ نیست. بلکه رعایت نکات معماری و طراحی در این سبک می‌تواند باغ شما را بسیار با ارزش کند چرا که سلیقه بیشتر مردم همچنان باغ های سنتی است.

 

ایده برای طراحی باغ در ارومیه

طراحی و ساخت باغ علاوه بر جنبه های معماری و سازه از لحاظ کاربردی و لاکچری بودن بسیار مهم است. شما با چند ایده ساده و کم هزینه می‌توانید به قدر باغ خود را جذاب کنید که به محض ترک آن دلتنگ بازگشت به باغ شخصی خود می‌شوید.

اگر از این ایده ها استفاده می‌کنید و دوستانتان را به باغ دعوت میکنید مراقب باشید چرا که احتمالا برای دعوت مجدد دست از سر شما بر نخواهند داشت.

طراحی باغ استخردار در ارومیه

یکی از امکانات فوق العاده باغ داشتن استخر است. ساخت باغ استخردار به صورت روباز یا سر بسته باید از نظر جانمایی و معماری بررسی شود. استخر های روباز در طراحی باغ استخردار در ارومیه بیشتر مرسوم بوده و هم از لحاظ رفاهی و آبتنی و تفریحی و هم از لحاظ لاکچری کردن باغ شما حائز اهمیت است.

طراحی-باغ-استخردار-در-ارومیه

طراحی باربیکیو

داشتن یک باربیکیو در قسمتی از باغ در ارومیه بسیار جذاب است. تصور کنید با دوستان و خانواده خود در یک روز سرد ارومیه مشغول کباب کردن گوشت یا سبزیجات هستید و یا در حال دم کردن چای به دور باربیکیو با هم صحبت میکنید. برای ساخت باربیکیو حرفه ای و انتخاب نقطه ای از باغ که بهترین کاربرد را به شما بدهد می‌توانید از یک تیم مشاوره معماری کمک بگیرید.

باربیکیو-ارومیه

آلاچیق و پرگولا

فضای نشیمن شما در باغ بهتر است مسقف باشد تا از تابش آفتاب یا برف و باران در امان باشید. در ساخت باغ در ارومیه قسمتی از باغ را می‌توان به آلاچیق و پرگولا اختصاص داد. این فضا با توجه به زمستان های سرد ارومیه نیاز به گرمایش دارد و می‌تواند این تاسیسات را به شیوه های مختلف مثل شومینه یا آتشکده یا برقی و مدرن طراحی کرد.

آلاچیق-پرگولا-ارومیه

قیمت طراحی باغ در ارومیه

قیمت طراحی باغ در ارومیه وابسته به متراژ ، سبک ، نوع کاربری و متریال و انتظار کارفرما دارد. اما شما می‌توانید با مشاوره رایگان با کارشناسان ما با متراژ و انتظاری که دارید مطلع شوید و در صورت تایید بعد از طراحی اولیه این قیمت بسیار کارشناسی تر شده و بسیار به قیمت پایانی ساخت باغ شما نزدیک خواهد شد. البته باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی باغ با این هزینه را دارید یا خیر. همچنین شما می‌توانید با تغییر دادن متریال با بخش هایی از طرح از قیمت ساخت باغ خود بکاهید یا با کم کردن یا اضافه کردن بخش هایی از امکانات رفاهی با این هزینه بازی کنید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

مراحل طراحی باغ ویلا در ارومیه

  • ثبت ابعاد زمین
  • طراحی فضای سبز و باغچه
  • توجه به طلوع و غروب آفتاب
  • جا نمایی باغ ویلا و آبنما و دیگر امکانات
  • نوع متریال
  • اجرا

 

بازسازی باغ در ارومیه

ممکن است شما دارای یک باغ قدیمی  باشید اما از نظر زیبایی و لوکس بودن باغ خود یا امکانات رفاهی رضایت نداشته باشید. مشاوره برای بازسازی باغ شما و طراحی دکوراسیون باغ به شکلی که هم از لحاظ لاکچری بودن به قیمت باغ شما بیافزاید و هم با احداث امکانات رفاهی نظیر استخر و آلاچیق و … کاربردی تر شود نیاز به مشورت با یک تیم معماری متخصص دارد.

اگر قصد راه اندازی رستوران در ارومیه به شکل سنتی در باغ یا مدرن همراه با فضای سبز را دارید پیشنهاد می‌شود مقاله طراحی رستوران در ارومیه را نیز مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *