طراحی رستوران در ارومیه

طراحی-رستوران-در-ارومیه

طراحی رستوران در ارومیه می‌توان در سبک‌های مختلفی  مثل سنتی، مدرن و کلاسیک راه‌اندازی کرد که البته در شهرها و سلیقه افراد مختلف متفاوت است ولی ممکن است سوالی برای شما مطرح شده باشد که می‌توان مغازه‌یتان را تبدیل به رستورانی مدرن کرد؟ بله شما فرض کنید مغازه‌ای دارید و به راه‌اندازی رستوران فکر می‌کنید شما می‌توانید در مغازه‌یتان هر نوعی از رستوران را که دوست دارید راه‌اندازی کنید بنابراین این ایده و فکر شما قابلیت اجرا و راه‌اندازی دارد و یا حتی ممکن است رستورانی قدیمی داشته باشید که دکوراسیون رستوران دیگر مشتریان را جلب نمی‌کند شما در این جا می‌توانید با بازسازی رستوران به سبک‌های دلخواه آن را باز مورد توجه مشتریان قرار دهید و شغل خود را رونق ببخشید.

امروزه  طراحی فضا رستوران دارای اصولی می‌باشد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این که غذای رستوران باید لذیذ و دلچسب باشد اما قبل از غذا محیط رستوران است که باید دوست داشتنی و آرامش بخش باشد که توجه مشتریان را به خود جلب کند بنابراین طراحی و فضاسازی رستوران بسیار مهم و قابل توجه است که نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد زیرا قبل از آن که مشتری طعم غذا را بچشد فضای رستوران را می‌بیند. پس ملاک انتخاب رستوران تنها غذا نیست بلکه فضای رستوران نیز  در دید است.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که ارومیه از جمله شهر‎‌های بومی ایران است که در این شهراصالت به چشم می‌خورد . بنابراین نباید برای ساخت رستوران در ارومیه اصالت و بومی بودن آن را نادیده بگیرید بلکه باید از این ویژگی‌های بومی در دکوراسیون رستوران استفاده کنید تا مشتریان شهری بیشتر بتوانند با محیط رستوران ارتباط بگیرند. بنابراین طراحی رستوران در ارومیه دارای ویژگی‌های است که مشتریان را به رستوران جذب می‌کند.

طراحی دکوراسیون رستوران در ارومیه

طراحی دکوراسیون رستوران در ارومیه بسیار مهم است زیرا امروزه تنها چیدمان برای یک رستوران کافی نیست بلکه رنگبندی محیط و نورپردازی نیز ملاک بسیار مهمی است زیرا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و همچنین چهره‌ی غذا را لذیذ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین تنها توجه به المان‌های چیدمان ملاکی برای فضاسازی نیست بلکه شناخت رنگ‌ها و سبک نورپردازی نیز بسیارمهم است. شما برای طراحی دکوراسیون رستوران در ارومیه باید به رنگ‌های طبیعی این شهر نیز توجه کنید تا علاوه بر محبوبیت رستورانتان زیبایی شهر را نیزرقم بزنید.

امروزه بیشترعلاقه‌ی مشتریان به سمت فضای باز و سبز رفته زیرا زندگی مصنوعی شهری باعث شده که از طبیعت دور باشیم اما شهر ارومیه به دلیل موقعیت جغرافیای ویژه‌ای که دارد می‌تواند محیط مناسبی برای طراحی رستوران فضای باز باشد بنابراین این مورد از مهمترین مزایا در طراحی رستوران در ارومیه است.

در چیدمان صندلی و دکور‌های رستوران شما می‌توانید با استفاده از میز‌ها و صندلی‌های  همگانی حس دوستی و لذت آشنایی با افراد متفاوت را برای مشتریان فراهم آورید. اما این را فراموش نکنید که محل قرار‌گیری صندلی‌ها بسیار مهم است بنابراین شما در طراحی دکوراسیون رستوران در ارومیه باید به این نکته توجه کنید که محل صندلی‌ها باید مکانی باشد که احساس موذب بودن را به مشتری القا نکند پس شما در این مرحله  نیاز به افرادی با سابقه در این زمینه دارید تا در دکوراسیون رستوران با شما همقدم باشند.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که به رستوران بروید و مشتریانی کنار میز شما ایستاده‌ باشند تا غذای خود را میل کنید تا روی صندلی شما بشینند بنابراین شما باید یک فضا در ورودی طراحی کنید که مشتریان در محیطی آرام منتظر باشند تا نوبتشان شود و سپس بدون عجله و با صبر غذای خود را میل کنند.

طراحی-دکوراسیون-رستوران-ارومیه

طراحی نمای رستوران در ارومیه

اگر رستوران شما در نزدیکی طبیعت قرار دارد می‌توانید با استفاده از در‌های شیشه‌ای برای طراحی رستوران در ارومیه از امتیاز ویژه‌ای برخوردار باشید زیرا این در مانند قابی است که می‌توانند از داخل رستوران نمایانگر زیبایی‌های طبیعی باشد. در سال‌های اخیر افراد از تجملات دور شده و به سبک‌های مینمال بیشتر علاقه نشان‌ داده‌اند زیرا حس راحتی را به مشتریان القا می‌کند شما مشاهده می‌کنید که طراحی نمای رستوران مینیمال مشتریان ثابت بیشتری را به خود جلب کرده‌اند.

و اما از مهمترین بحث‌ها در طراحی نمای رستوران در ارومیه انتخاب تابلو رستوران و لوگو است شما باید انجام این کار را به افراد متخصص بسپارید زیرا تابلو شما باید بگونه‌ای باشد که مشتریان را به رستوران جذب کند و در حقیقت تابلو رستوران برای شما جادو می‌کند و افراد به سمت رستوران می‌کشد اما در این جا شما نباید لوگو را نادیده بگیرید زیرا لوگو باید با رنگ طرح خاص خودش در ذهن مشتری بشیند و همیشه در حافظه بماند.

شما برای طراحی رستوران در ارومیه نیاز به معمارانی دارید که هم در طراحی نمای بیرون و هم دکوراسیون داخلی رستوران به شما کمک کنند تا بتوانید سلیقه خود را در بهترین دید مشتریان رستوران قرار دهید .

طراجی رستوران در تبریز

راه اندازی و ساخت رستوران در ارومیه

شما برای راه‌اندازی و ساخت رستوران در ارومیه باید از مراحلی عبور کنید که این مراحل به تنهایی مشکل است شما ابتدا باید نوع رستوران خود را باید مشخص کنید این که قرار است چگونه رستورانی داشته باشید بخصوص چون در شهر کوچکی قصد راه‌اندازی رستوران را دارید انتخاب نوع غذا بسیار در طراحی و ساخت رستوران در ارومیه مهم است. چون ارومیه شهری ترک زبان است شما همچنین می‌توانید در طراحی رستوران سنتی از موسیقی بومی-محلی عاشیقی که با گویش ترکی است استفاده کنید و گردشگران را با فرهنگ و زبان بومی ارومیه آشنا کنید.

برای راه اندازی رستوران در ارومیه درخواست مجوز بگیرید یک نقشه از محیط رستوران مثل محل قرارگیری دستشویی و … مشخص کنید تا به شما اجازه مجوز برای راه‌اندازی از طریق شهرداری داده شود. پس از آن برآورد هزینه‌های رستوران است که کمک کننده آن است که در ماه چقدر سود و زیان رستوران است که جلوگیری از ضرر مالی است و در انتها راه‌اندازی رستوران می‌باشد.

بازسازی رستوران

امروزه رستوران‌ها فقط محلی برای غذا خوردن نیست بلکه محلی برای انجام جلسات کاری و بسیاری از مراسم مورد استقبال قرار می‌گیرد بنابراین بازساری بسیاری از رستوران‌های قدیمی می‌تواند رونق را به رستوران برگرداند بنابراین اگر در شهر ارومیه رستورانی دارید که قدیمی شده می‌توانید آن را به رستورانی جدید و لاکچری تبدیل کنید در بازسازی رستوران باید تمامی آیتم‌های رستوران را به آیتم‌های جدید تبدیل کنید از جمبه لوگو طرح‌ها و دیوار‌ها حتی زمین و سرامیک‌ها و دکوراسیون رستوران و…

طراحی رستوران در ارومیه نیاز به تجربه و دانش و تخصص است و شما برای به دست آوردن نتیجه مطلوب باید تمامی مراحل ساخت را در دستان افراد کاربلد بسپارید تا بتوانید سلیقه خود را با بهترین تکنیک‌های جدید پیاده کنید و همچنین مشتریان را به رستوران خود جذب کنید. تیم بوم استودیو با سابقه طولانی و درخشان در راه اندازی رستوران در تبریز و طراحی رستوران در اردبیل اکنون در ارومیه نیز آماده راه اندازی رستوران برای مردم فهیم و عزیز ارومیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *