طراحی تی وی وال در ارومیه

طراحی-تی-وی-وال-در-ارومیه

طراحی تی وی وال در ارومیه ، ساخت اکسنت وال و ترمو وال ، دیوار برجسته و پشت تلویزیون  همراه با مشاوره قیمت موضوع این مقاله است.

تی وی وال چیست ؟

تی وی وال در تعریف ساده به معنای دیوار پشت تلویزیون است. در دکوراسیون داخلی منازل تلویزیون و جیدمان اطراف آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین منظور برای طراحی دیوار تی‌وی‌وال در ارومیه شما می‌توانید از یک تیم معماری متخصص کمک بگیرید.

طراحی اکسنت وال در ارومیه

طراحی اکسنت وال در ارومیه نیز همانند تی وال است. اکسنت به معنای دیوار ویژه و متمایز است. یک دیوار در یک فضا را می‌توانید با رنگ آمیزی و دیزاین متفاوت خاص کنید. این سبک از معماری در دکوراسیون های داخلی امروزه بسیار محبوب است.

طراحی ترمو وال در ارومیه

ترمو وال در واقع همان اکسنت وال یا تی وی وال است با این ویژگی که متریال استقاده شده برای آن از جنس چوب ترمو بوده و این سبک از دیوار نمای بسیار زیبای به منازل شما می‌دهد.

طراحی تی وی روم در ارومیه

یک اتاق خاص را جهت تلویزیون اگر در نظر بگیرید برای طراحی آن بهتر است از یک مشاور معمار متخصص کمک بگیرید. تی وی روم ها در معماری های اروپایی بیشتر دیده می‌شوند. البته در ایران برای اتاق گیم نیز در بین نوجوانان و جوانان این سبک از طراحی محبوب است. استفاده از لامپ های نئونی و شب تاب همراه با پوشش مناسب و عایق صدا و نور از دیگر ویژگی های این اتاق است که در مقاله طراحی اتاق خواب نیز بیشتر به آن اشاره کردیم.

متریال تی وی وال در ارومیه

متریال استفاده شده در طراحی تی وی وال و اکسنت وال در ارومیه با توجه به سلیقه و سبکی که مد نظر دارید متفاوت است. در ادامه به چندتا از رایج ترین متریال های تی وی وال  اشاره خواهیم کرد.

چوب طبیعی

چوب طبیعی برای تی وی وال در ارومیه از جمله محبوب ترین متریال است. چوب به عنوان نمادی از طبیعت و همچنین خاص بود در طرح های لاکچری و لوکس تمای منحصر یه فردی به دیوار پشت تلویزیون شما در ارومیه می‌دهد.

ترمو-وال-چوبی-ارومیه

ام دی اف

ام دی اف به دلیل ارزان تر بودن نسبت به چوب طبیعی و همچنین امکان تنوع دست شما را در ساخت تی وی وال بسیار باز نگه می‌دارد.

استیل

ورق های استیل به خصوص در طراحی تی وی وال مدرن بسیار کاربرد دارند و دیوار شما را بسیار لاکچری و شیک می‌کند.

آینه کاری

قرار دادن تکه های آینه نامنظم در دیوار همراه با نورپردازی مناسب تکنیک دیگری در طراحی تی وی وال است.

گیاه و گل کاری

استفاده از گلدان و گیاهان آمیزی و پیچکی برای تی وی وال یا اکسنت وال در ارومیه بسیار جذاب است و روح تازه ای به دکوراسیون شما می‌دهد.

اکسنت-وال-ارومیه

چیدمان نشیمن اطراف تی وی وال

دکوراسیون اطراف تلویزیون و تی وی وال در ارومیه به اندازه خود دیوار حائز اهمیت است. در مقاله طراحی دکوراسیون در ارومیه بیشتر به سبک ها و نکات طراحی دکوراسیون اشاره کردیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه کنید. اما در خصوص دکوراسیون تی وی وال باید به این نکته توجه کنید که اگر تی وی وال به عنوان هدف انتخاب می‌شود دیگر عناصر اطراف شامل نشیمن ، کفپوش و تزئینات باید تناسب با سیکی که مد نظر دارید داشته باشد.

ایده های جذاب برای ساخت تی‌وی‌وال در ارومیه

برخلاف مسیر شنا کنید

این ایده که تلویزیون در مرکز توجه از نظر طراحی باشد یک سلیقه عمومی است و قانون نانوشته ای برای آن وجود ندارد. شما می‌توانید تمرکز را از این قسمت به سمت دیگری مثل نشیمن هدایت کنید.

کاغذ دیواری رنگ تیره یا طرح دار

استفاده از کاغذ دیواری متمایز با دیگر دیوارها برای بولد کردن تی وی وال مرسوم است. استفاده از کاغذ دیواری طرح دار به خصوص در طراحی کلاسیک پیشنهاد می‌شود. همچنین رنگ تیره باعث می‌شود خستگی چشم در هنگام تماشای تلویزیون کمتر شود.

ایجاد قفسه در دیوار پشت تلوبزیون

ایجاد قفسه و شلف برای تی وی وال به خصوص در خانه های کوچک بسیاری کاربردی است. و همچنین با قرار دادن گلدان و اکسسوری های خاص می‌توانید به زیبای آن بیافزاید.

 

طراحی تی وی وال مدرن در ارومیه

برای اجرای تی وی وال مدرن در ارومیه استفاده از متریال از جنس استیل و چوب و رنگ های خنثی بسیار ویلا شما در ارومیه را لاکچری می‌کند. از طرفی استفاده از رنگ های شاد و کاغذ دیواری متفاوت در بسیاری از آپارتمان های مدرن ارومیه دیده می‌شود که این سبک در بین جوانان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از این تکنیک در اکسنت وال در ارومیه نیز می‌توانید استفاده کنید.

تی-وی-وال-مدرن-ارومیه

طراحی تی وی وال کلاسیک در ارومیه

طراحی تی وی وال کلاسیک از جمله تجملی ترین سبک های معماری است. استفاده از گچ بری های ظخیم ، نورهای مخفی ، آینه و شیشه و همچنین رنگ های سلطنتی مثل طلایی و نقره ای با ترکیب با سفبد از ویژگی های این سبک از طراحی است.

تی-وی-وال-کلاسیک-در-ارومیه

هزینه طراحی تی وی وال در ارومیه

هزینه طراحی تی وی وال در ارومیه و ساخت اکسنت وال به عوامل بسیاری مثل متراژ دیوار ، سبکی که مد نظر دارید و متریال بستگی دارد. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود قیمت طراحی با خبر شوید و پس از بازدید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به قیمت پایانی مشخص خواهد شد. و البته شما می‌توانید با تغییر طرح یا متریال با این قیمت ساخت تی وی وال در ارومیه بازی کنید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *