طراحی آپارتمان در ارومیه

طراحی-آپارتمان-در-ارومیه

طراحی آپارتمان در ارومیه، طراحی آپارتمان مدرن در ارومیه و ساخت آپارتمان نقلی در ارومیه دارای روش و اصول آپارتمانی خاصی است که در این مقاله توضیح داده شده است.

همانطور که می‌دانید شهر ارومیه یکی از زیباترین استان‌های ایران است که با داشتن جمعیت نسبتا زیادی که در خودش جا داده است نیاز به آپارتمان‌سازی را افزایش می‌دهد شما با ساخت آپارتمان شیک در ارومیه می‌توانید نیاز‌های این شهر را برآورده کنید.

اصول طراحی آپارتمان در ارومیه

برای طراحی آپارتمان در ارومیه ابتدا مرحله نقشه‌کشی می‌باشد که با توجه به متراژ و سلیقه شخصی شما برای شما طراحی می‌شود در هنگام نقشه‌کشی بهتراست به یکسری نکات توجه کنید:

  • باید پلان آپارتمان به صورتی باشد که آپارتمان نورگیر باشد تا در هر فصلی دما داخل خانه متعادل باشد.
  • فضای داخل آشپزخانه باید به صورتی باشد که علاوه بر تهویه خوب دارای پنچره‌های مناسب برای چرخش هوا باشد.
  • برای انتخاب تعداد اتاق‌های خواب در طراحی آپارتمان در ارومیه  بهتر است که با توجه به استاندارد‌ها و سلیقه شخصی شما طراحی و نقشه‌کشی ‌شود.
  •  در طراحی آپارتمان در ارومیه یکی از نکات بسیار مهم حفظ سلامتی و امنیت ساکنین در آپارتمان است که با قرار دادن پله‌های فرار و… می‌توانید این نیاز را تامین کنید.

همچنین برای طراحی آپارتمان لاکچری در ارومیه می‌توانید امکانات ساختمان را افزایش دهید برای مثال میتوان به سالن‌های سینما، سالن‌های بازی، کتابخانه، روف گاردن‌ها، وجود استخر سونا و جکوزی، باغ ، سالن‌ اجتماعات، سالن‌های ورزشی اشاره کرد.

 

طراحی آپارتمان مدرن در ارومیه

ساخت-آپارتمان-مدرن-ارومیه

طراحی آپارتمان مدرن در ارومیه مانند طراحی آپارتمان معمولی در ارومیه ابتدا باید نقشه‌کشی شود. ولی تفاوتی که دارد در این است که در آن از طراحی سه‌بعدی استفاده می‌شود.

همچنین در طراحی آپارتمان‌های مدرن در ارومیه معمولا از دیوار‌های دوجداره استفاده می‌کنند. همین امر باعث عایق بندی شده و هم از لحاظ عدم اتلاف انرژی و هم از سرو صدا  جلوگیری می‌کند. که امروزه یکی از بزرگترین مشکلات آپارتمان نشینی است.

استفاده از مصالح نازک که باعث استفاده کمتر مواد ساختمانی می‌شود.

همچنین امروزه شاهد این موضوع هستید که در بسیار از محیط‌های مدرن از نمای سیمانی استفاده می‌شود که مورد پسند خیلی از افراد است.

طراحی آپارتمان  مدرن در ارومیه از جمله طراحی‌های آپارتمانی است که امروزه بسیار مورد توجه مهندسین و طراحان  قرار گرفته است زیرا خواهان بسیار زیادی دارد.

ساخت مجتمع مسکونی در کوی سیر ارومیه

همچنین می‌توانید در شهرک‌های بنام مانند کوی سیر در ارومیه آپارتمان بسازید. این شهرک یک شهرک ویلایی بوده و مقاله طراحی ویلا در ارومیه را نیز برای این منظور می‌توانید مطالعه کنید. محله‌های بنام این شهر مانند پل قویون، خیابان دانشکده، شیخ، مافی و ….برای  آپارتمان سازی مناسب هستند.

ساخت-کوی سیر-ارومیه-شیخ-مافی

نما آپارتمان در ارومیه

در هنگام طراحی آپارتمان در ارومیه مهمترین بخش آن نما آپارتمان در ارومیه است زیرا که اولین بخشی که به چشم مهمانان دیده می‌شود.

نما آپارتمان در ارومیه به حالت‌های متفاوتی است از جمله نما رومی یا نما کلاسیک، نما مدرن و…

نما-آپارتمان-ارومیه

نما کلاسیک آپارتمان در ارومیه

در طراحی نما کلاسیک آپارتمان در ارومیه می‌توان گفت که این گونه نما‌ها به  دلیل آن که از معماری روم باستان الگو برداری می‌کند عظمت و کوه را به ساختمان شما باز می‌گرداند عضو جدا نشدنی در نما این نوع آپارتمان‌ها استفاده از خط‌های خمیده است .

در طراحی این نوع از آپارتمان‌ها از سیمان و سنگ‌های از قبل ساخته شده استفاده می‌شود و همچنین  از ویژگی‌های نما کلاسیک آپارتمان در ارومیه می‌توان به ورودی ‌ها باشکوه و طاق مانند اشاره کرد. و همچنین اسم دیکر این نما، نما رومی آپارتمان درارومیه است.

نما-کلاسیک-ارومیه

نما مدرن در ارومیه

در طراحی مدرن آپارتمان در ارومیه اولین چیزی که در چشم مخاطب دیده می‌شود می‌توان به سادگی نما اشاده کرد که کمترین نزئینات در تما آپارتمان‌های مدرن استفاده می‌شود.

دقیقا مخالف نما کلاسیک در ارومیه این نما بدون استفاده از خط خمیده است و بیشتر از خط صاف و اشکال مستطیلی استفاده شده است.

همچنین در نما بیرونی بیشتر از اشکال هندسی استفاده می‌شود.

همچنین بیشتر تلاش می‌شود که بیشتر از متریال طبیعی و همچنین از پوشش گیاهی طبیعی استفاده شود.

در نما مدرن آپارتمان در ارومیه معمولا از پنجره‌های قدی با شیشه‌های بزرگ استفاده می‌شود تا نور به راحتی به داخل نفوذ کند.

معمولا در نما مدرن در ارومیه معمولا از سیمان آجر استفاده می‌شود زیرا از اجزای جدا نشدنی این نما طبیعی بودن آن است.

دکوراسیون آپارتمان در ارومیه

طراحی-داخلی-آپارتمان-ارومیه

برای طراحی داخلی آپارتمان‌ در ارومیه در مرحله اول از مهمترین بخش آپارتمان‌ها که بیشترین فعالیت روز در آنجا است صحبت می‌کنیم. آشپزخانه‌ها مهمترین قسمت خانه محسوب می‌شود. که اگر محیط آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از کابینت‌های سفید استفاده کنید که همین طراحی باعث بزرگ شدن آشپزخانه آپارتمان می‌شود.

همچنین از جزیره‌ها در کابینت آشپزخانه استفاده کنید که یک میزناهار خوری کوچک در آپارتمان‌ها تعبیه کنید و همچنین در بالای جزیره محل قرارگیری لوستر‌ها قرار دهید.

در قسمت نشیمن می‌توانید از دکور‌هایی برای قرار‌گیری محل تلویزیون قرار دهید.

برای دکوراسیون آپارتمان در ارومیه همچنین در حمام‌ها با استفاده از شیشه‌های جدا کننده محل قرار گیری دوش حمام را از روشویی حمام جدا کنید.

در قسمت پذیرایی با قرار دادن شومینه‌ای لاکچری در قسمت میانی سالن فضای‌ای لوکس را به آپارتمان بیاورید.

ساخت آپارتمان کوچک در ارومیه

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت شهر‌ها و همچنین افزایش قیمت‌ها آپارتمان‌ها ساخت آپارتمان‌های کوچک در ارومیه رونق گرفته است. برای طراحی آپارتمان در ارومیه ببهتر است به متراژ‌ها کوچک نیز اهمیت دهید زیرا امروزه خواهان زیادی پیدا کرده است.

ساخت آپارتمان‌های 100 متری در ارومیه

ساخت آپارتمان‌ها 100 متری در ارومیه نیاز به نقشه ای دقیق دارد چرا که در این نوع از آپارتمان‌ها به دلیل کوچک بودن معمولا با کمبود نور مواجه هستیم بنابراین نقشه این نوع از آپارتمان‌ها در ارومیه بسیار مهم است تا بتوان نیاز‌های مشتریان را برآورده کرد همچنین علاوه بر آن باید حدودا 30 متر از متراژ را به 2 اتاق خوا اختصاص داد بنابراین بهتر است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره ما در این زمینه صحبت کنید.

هرینه ساخت آپارتمان در ارومیه

هزینه ساخت آپارتمان در ارومیه با توجه به متراژ و متریال استفاده شده در ساختمان بسیار متفاوت است . همچنین امکانات ساختمان به موازات هزینه‌ها را بیشتر خواهند کرد از برای مثال طراحی استخر در ارومیه باعث افزایش قیمت ساخت آپارتمان در ارومیه خواهد شد بنابراین قیما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مشاوره ساخت آپارتمان در ارومیه

شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها بعد از شنیدن خواسته های شما یک قیمت حدودی تعیین می‌کنند و بعد از طراحی اولبه یک قیمت بسیار نزدیک به قیمت پایانی مشخص خواهد شد و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد ساخت آپارتمان با این قیمت را دارید یاخیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی آپارتمان در اردبیل ، تبریز و شیراز در ارومیه نبز یک تیم قوی معماری گردآورده و شما برای اطلاعات بشتر می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای ما در این زمینه کمک بگیرید تا یاری‌گر شما در طراحی آپارتمان در ارومیه باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *