طراحی رستوران در اردبیل

ساخت-رستوران-در-اردبیل

 

طراحی رستوران در اردبیل به صورت لاکچری یا سنتی با توجه به سلیقه شما قابل انجام است. همچنین بازسازی ملک و مغازه جهت احداث رستوران در اردبیل انجام می‌شود.

اردبیل از جمله شهرهای زیبا و فوق العاده در شمال غرب کشور است و شما برای طراحی و ساخت رستوران در اردبیل نیاز به یک تیم معماری متخصص دارید. طراحی رستوران از نمای خارجی رستوران تا طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران فاکتور مهمی برای جذب مشتری و کلاس کاری شما دارد.

رستوران‌ها جزو فضای عمومی محسوب می‌شوند و طراحی فضا های عمومی در هر شهر بسیار مهم است معماری و سبک رستورانی که در اردبیل قصد احداث آن را دارید نشان دهنده فرهنگ و معماری شهر است و نقش پر رنگی در معرفی اردبیل به عنوان یک شهر اصیل دارد. متاسفانه شاهد آن هستیم که کمتر به طراحی رستوران به صورت تخصصی می‌پردازند و گاها دفاتر معماری در اردبیل همان رستورانی را طراحی می‌کنند که به طور مثال در بندرعباس طراحی کرده‌اند و این گونه عدم هماهنگی ها باعث زشت شدن فضای شهر می‌شود و در نداشتن مشتری و سیستم مارکتینگ نیز بسیار موثر است.

طراحی نمای رستوران در اردبیل

نمای رستوران اولین بخشی است که مشتری می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به رستوران شما بیاید یا خیر بنابرین بخشی مهمی از طراحی رستوران طراحی نمای آن است. استفاده از متریال به روز و لاکچری برای نمای یک رستوران لاکچری یا نمای سنتی و شیک برای یک رستوران سنتی یا گاها تلفیق این دو سبک با توجه به نیاز کاربری شما متفاوت است.

همچنین موقعیت جای که در اردبیل قصد احداث رستوران دارید در انتخاب تم رستوران و نمای آن بسیار مهم است. به طور مثال در داخل یک خیابان پهن در مناطق شیک اردبیل طراحی یک رستوران لاکچری با نمای مدرن پیشنهاد می‌شود و در مناطق شلوغ با بافت معماری قدیمی و اصیل ساخت رستوران سنتی با نمای کلاسیک پیشنهاد می‌شود.

نما-رستوران-اردبیل-لاکچری-سنتی

طراحی دکوراسیون رستوران در اردبیل

طراحی دکوراسیون رستوران در اردبیل و طراحی داخلی رستوران بسیار مهم است. برای طراحی داخلی استفاده از چیدمان و فضاهای سرو غذا می‌تواند حضور مشتری را در رستوران شما تداوم بخشد. شاید برای شما هم پیش آمده که وقتی داخل یک رستوران می‌شوید پیش خود بگویید چقدر می‌توانست از فضای موجود استفاده بهتری ببرد اینجاست که نقش یک تیم معماری مشخص می‌شود.

استفاده از پوشش گیاهی و آب به صورت حوضچه یا برکه مانند به خصوص در طراحی دکوراسیون رستوران سنتی نقش ویژه‌ای دارد.

جاگذاری میزها ، در نظر گرفتن بهترین مکان برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه ، ورودی بهینه و شیک و … همه از نظر اصول طراحی رستوران در اردبیل مهم بوده و تیم طراحی با پیشنهادات خود و در نهایت سلیقه شما می‌توانند بهترین فضای داخلی را برای شما داشته باشند.

برندینگ رستوران

رستوران به عنوان یک شغل خدماتی که با صورت مستقیم با مردم سرو کار دارد باید از احاظ مارکتینگ بسیار قوی باشد چرا که رغیب های بسیاری در این صنعت وجود دارند و راضی نگه داشتن مردم به شکلی که همیشه از شما به نیکی یاد کنند نیازمند دانش است.  یکی از المان های بسیار موثر ساخت فضای شیک و خاص برای سرویس دهی است اما این کار به تنهایی فایده ای ندارد قطعا برخورد شما با مشتری و همچنین کیفیت خدمات شما همه در برندینگ رستوران و موفق بودن شما موثر است.

مهندسی تاسیسات رستوران

پیش بینی شیرهای گاز ، آب و قدرت کنتور برق همه در طراحی رستوران بسیار مهم است گاها افراد بدون در نظر گرفتن این فاکتورها اقدام به ساخت رستوران در اردبیل می‌کنند و بعدها هزینه گزافی برای رفع ایراد و اضافه کردن آن ها به فضای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی می‌شوند پیشنهاد ما به شما این است از همان ابتدا با یک تیم تاسیسات که با تیم طراحی هماهنگ است این فاکتورها را لحاظ کنید و همچنین نورپردازی و جاگذاری پریزهای برق برای فضای سرویس دهی به مشتریی را نیز با هماهنگی با این دو تیم پیش بینی کنید.

ساخت رستوران سنتی در اردبیل

رستوران‌های سنتی یک فضای عمومی خاص برای هر شهر است و قطعا از لحاظ گردشگری نیز مسافرین زیادی را با به شهر شما می‌کشاند. شما به عنوان یک صاحب رستوران وظیفه دارید سنت و فرهنگ شهرتان را به مسافرین نشان دهید و همچنین فضای آرام و دلپذیری را برای همشهری هایتان فراهم کنید از این رو طراحی رستوران سنتی در اردبیل بهتر است با توجه به تاریخ و فرهنگ این شهر و استفاده از معماری سنتی اردبیل به شکل نماد نیز در آن استفاده شود.

راه اندازی رستوران سنتی در تبریز

چرا طراحی رستوران در اردبیل توسط بوم‌استودیو

تیم بوم استودیو با سابقه طولانی در طراحی و ساخت رستوران در سراسر کشور به خصوص ساخت رستوران در تبریز در اردبیل نیز یک تیم معماری قوی گرد آورده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. رستوران برکه، کافه رستوران کازابلانکا ، کافه رستوران دوک و … همه مثال‌هایی از پروژه های است که تیم بوم استودیو با توجه به سلیقه کارفرما به صورت سنتی و مدرن انجام شدند و شما نیز در اردبیل می‌توانید کار طراحی و ساخت رستوران خود را با خیال آسوده به تیم با تجربه ما بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *