طراحی آپارتمان در شیراز

طراحی-آپارتمان-در-شیراز

طراحی آپارتمان در شیراز از طراحی دکوراسیون داخلی خانه تا صفر تا صد طراحی و اجرا همراه با مشاوره رایگان آنلاین قیمت ساخت آپارتمان و خدمات بازسازی توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

طراحی آپارتمان در شیراز با توجه به فرهنگ و تاریخ بی نظیر این شهر و همچنین معماری بومی همراه با مدرن بودن شیراز در صنعت و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر به اصول طراحی و ساخت آپارتمان در شیراز بپردازیم و همچنین خدمات تیم بوم استودیو را در این ضمینه معرفی کنیم.

طراحی مجتمع مسکونی در شیراز

طراحی مجنمع مسکونی در شیراز با توجه به جمعیت روز افزون و همچنین نیاز مردم به خصوص جوانان به مسکن بسیار محبوب است. شما برای طراحی مجتمع مسکونی در شیراز به عنوان یک واحد مسکونی با کاربری شخصی در یم فضای جمعی نیاز به رعابت اصول طراحی آپارتمان در شیراز را دارید تا از ازدحام و مزاحمت احتمالی ساکنین برای یکدیگر جلوگیری کنید.

در طراحی مجتمع مسکونی در شیراز علاوه بر نکات طراحی آپارتمان برای فضای دکوراسیون داخلی ، طراحی فضا های جمعی و عبور و مرور مثل پارکینگ ، سالن انتظار ، آسانسور و راه پله ، راهرو ها  و… حائز اهمیت است. مجتمع مسکونی یاس از جمله نمونه پروژه های انجام شده توسط بوم استودیو در این زمینه است.

طراحی خانه در شیراز

طراحی خانه در شیراز به چند بخش کلی تقسیم می‌شود.

  • طراحی پلان معماری خانه
  • طراحی سازه و مجوز ساخت
  • اجرا
  • انتخاب متریال
  • طراحی داخلی و نما
  • دکوراسیون داخلی

شما برای ساخت صفر تا صد واحد های مسکونی در شیراز موارد فوق را باید انجام دهید. البته در صورت پروژه بازسازی مورد تخریب هم به آن اضافه می‌شود. شما هم میتوانید صفر تا صد این موارد را از بوم استودیو بخواهید و هم می‌توانید هر بخش را به صورت جداگانه درخواست کنید. به طور مثال برای بازسازی داخلی یک آپارتمان در شیراز یا طراحی پلان و اجرا با کارفرمای دیگر دست شما در طراحی خانه در شیراز کاملا باز است. مقاله طراحی ویلا در شیراز برای خانه های ویلایی را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

ساخت آپارتمان در شیراز

ساخت آپارتمان در شیراز با توجه به موقعیت استراتژیک این شهر و همچنین پیشرفته بودن در کنار سنت یک چالش جذاب بوده و از نظر معماری مثلا با طراحی آپارتمان در اردبیل متفاوت است. قطعا مشاوره گرفتن از یک تیم معماری با تجربه در این ضمینه می‌تواند خیال شما را ازنتیجه نهایی راحت کند. ساخت آپارتمان لاکچری با طرح های مدرن که بهترین استفاده را از فضای در اختیار را داشته باشید ارزش ملک شما را چندین برابر می‌کند و همچنین از نظر استفاده نیز آپارتمان شما را کاربردی می‌کند.

 

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان در شیراز

طراحی-دکوراسیون-آپارتمان-در-شیراز

طراحی دکوراسون داخلی آپارتمان در شیراز با یک هزینه معقول میتواند آپارتمان شما را نو کند و به قدری خانه شما در شیراز جذاب شود که خود نیز دیگر آن را نشناسید. طراحی دکوراسیون داخلی خانه در شیراز شامل:

  • طراحی و اجرا کف پوش
  • نورپردازی آپارتمان
  • رنگ آمیزی و کاغذ دیواری
  • طراحی فضا های داخلی
  • طراحی آشپزخانه
  • طراحی اتاق خواب
  • تی وی وال
  • طراحی سالن و پرده و …

اگر توسط یک تیم متخصص در ضمینه معماری داخلی با مشورت و دانستن سلیقه شما انجام شود در راندمان کیفیت خانه شما بسیار موثر است و دیگر نیازی نیست آپارتمان خود را عوض کنید. همچنین بازسازی دکوراسیون داخلی آپارتمان شما در شیراز به ارزش ملک شما بسیار می‌افزاید و در واقع این هزینه یک جور پس انداز است.

معماری داخلی خانه شیراز

طراحی-داخلی-آپارتمان-در-شیراز

طراحی داخلی خانه در شیراز هم میتواند از ابتدا باشد و  طراحی داخلی و فضاهای اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه سالن و … توسط یک تیم متخصص معماری طراحی و اجرا شود و هم اگر قصد بازسازی طراحی داخلی آپارتمان خود در شیراز را دارید می‌توانید از ما کمک بگیرید.

قیمت ساخت آپارتمان در شیراز متری چند ؟

قیمت طراحی آپارتمان در شیراز به فاکتور های بسیاری مثل متراژ ، متریال ، طرح و انتظارات کارفرما و … بستگی دارد اما شما با مشاوره رایگان طراحی آپارتمان در شبراز می‌توانید از هزینه ساخت آپارتمان در شیراز متری چند به صورت حدودی مطلع شوید و بعد از طراحی اولیه یک بازه قیمتی بسیار نزدیک به اتمام پروژه مشخص می‌شود و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد ساخت آپارتمان با این قیمت را دارید یا خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

مشاوره ساخت آپارتمان در شیراز

بوم استودیو با سال ها تجربه در ضمینه خدمات معماری شامل طراحی وبلا ، طراحی روف گاردن ، طراحی کافی شاپ و رستوران و … در شهر شیراز یک تیم معماری فوق العاده و هماهنگ با معماران برجسته کشور گرد آورده و شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره آنلاین هزینه ساخت آپارتمان در شیراز دریافت کنید. در صورت توافق بعد از بازدید مهندسین بومی ما از ملک شما روند کار بسیار ساده بوده و از نتیجه اطمینان خواهید داشت.

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز و به طور کلی بازسازی خانه نیازمند بازدید و سنجش است. بازسازی شامل دو بخش بازسازی مقاومت و ایمنی و بازسازی ظاهری و زیبایی است.

در بخش بازسازی سازه امکان تخریب دیوارهای باربر و اجزای اصلی سازه باید سنجیده شود و تا حد لزوم از آن جلوگیری شود اما در تخریب و بازسازی اجزا و فضا های داخلی و یا زیبا سازی و بازسازی و نازک کاری دست شما کاملا یاز است و می‌توان با یک هزینه معقول آپارتمان خود را شیک و کارآمد تر کنید.

ساخت آپارتمان مشارکتی در شیراز

ساخت آپارتمان مشارکتی در شیراز به منظور نوسازی آپارتمان های قدیمی بیشتر مرسوم است. اگر قصد تخریب و نوسازی آپارتمان خود در شیراز را دارید موافقت کلیه مالکین و مجوز های شهرداری شبراز لازم است. میزان سهم هر فرد از آپارتمان جدید و انتظارات همه مالکین قبل از ساخت آپارتمان مشارکتی از مهمتریت نکات است. شما میتوانید همچنین یک جلسه با تیم معماری و مالکین ترتیب دهید تا به یک توافق کلی دست پیدا کنید و از حدود هزینه با خبر شوید.

طراحی آپارتمان کوچک در شیراز

آپارتمان کوچک در شیراز به خصوص برای جوانان بسیار محبوب است. برای طراحی آپارتمان‌های با متراژ کم نکته کلیدی هنر معمار پروژه و طراحی بهینه است تا از حداقل فضا بیشترین استفاده را کند و آپارتمان نقلی شما در شیراز از نظر طراحی برای فردی که قصد زندگی در آن را دارد راحت باشد. به طور مثال طراحی یک آپارتمان 70 متری در شیراز می‌تواند به گونه ای باشد که از یک آپارتمان 100 متری هم کاربردی تر باشد.

ساخت-سوئیت-شیراز

ساخت سوئیت در شیراز

طراحی سوئیت در شیراز با توجه به جنبه های گردشگری شیراز و همچنین دانشجویان و جوانان بسیار می‌تواند بسیار درآمدزا باشد و قطعا ساخت یک سوئیت با امکانات بازار را به سمت ملک شما خواهد کشاند.

ساخت برج در شیراز

ساخت برج در شیراز با هدف مسکونی یا تجاری و یا تلفبق هر دو متفاوت است. قطعا طراحی وساخت برج های عظیم نیازمند تخصص و تجربه بالایی است که هر دفتر معمولی معماری در شیراز توان انجام آن را ندارد. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در ضمینه طراحی و اجرا برج های مسکونی و تجاری نظیر آماده خدمت رسانی به مردم فهیمد شیراز است. پروژه برج حیات تنها نمونه ای از پروژه های انجام شده توسط بوم استودیو است.

ساخت-شهرک-گلستان-صدرا-شیراز

ساخت برج در شهرک گلستان شیراز

شهرک گلستان شبراز از جمله شهرک های فوق العاده برای طراحی و ساخت برج است. موقعیت بی نظیر این شهرک برای احداث واحدهای مسکونی در شهرک گلستان شیراز یک فرصت سرمایه گذاری بی نظیر است.

طراحی مجتمع مسکونی در شهرک صدرا شیراز

طراحی مجتمع مسکونی در شهرک صدرا شیراز با توجه به رو به پیشرفت بود این شهرک می‌توانید یک انتخاب عالی باشد.

انبوه سازی در شهرک استقلال شیراز

با توجه به افزایش جمعیت و نیاز جوانان انبوه سازی در شیراز پتانسیل بالایی دارد و شهرک استقلال شیراز برای این منظور از جمله انتخاب های هوشمندانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *