طراحی رستوران در شیراز

طراحی-رستوران-در-شیراز

طراحی رستوران در شیراز صفر تا صد از دکوراسیون رستوران تا نما ، بازسازی و ساخت رستوران در شیراز، سنتی یا لاکچری، بزرگ یا کوچک در شیراز توسط بوم استودیو قابل انجام است.

شیراز از جمله شهرهای زیبا و تاریخی ایران است که از نظر گردشگری نیز شهر بسیار پرطرفداری در ایران محسوب می‌شود. رستوران در شیراز به عنوان یک فضای عمومی از نظر معماری شهری مهم است.

راه اندازی رستوران در شیراز

برای طراحی رستوران در شیراز باید در نظر داشته باشید که فضای رستورانی که قصد راه اندازی آن در شیراز را دارید با راه اندازی رستوران در تبریز یا طراحی رستوران با اردبیل متفاوت است. استفاده از متریالی که با فضای شهری و همچنین کسب و کار شما مرتبط باشد ، حفظ جنبه فرهنگی تاریخی شهر و معرفی شهر به گردشگران از دیگر اصول طراحی رستوران در شیراز است.

قیمت طراحی رستوران در شیراز

قیمت طراحی رستوران در شیراز با توجه به متراژ و نوع کاربری و متریال مد نظر متفاوت است اما شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها بعد از بررسی ملک شما یک حدود قیمت برای شما برآورد می‌کنند و در صورت تایید بعد از طراحی اولیه تا حدود زیادی قیمت کارشناسی به هزینه ساخت رستوران در شیراز نزدیک بوده و باز شما تصمیم می‌گیرید که با این هزینه قصد طراحی و احداث رستوران در شیراز را دارید یا خیر.

 

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

نمای رستوران شیراز

نمای رستوران در شیراز اولین چیزی است که یک مشتری را جذب می‌کند به همین منظور شما برای طراحی نمای رستوران باید دقت و حتی هزینه بیشتری خرج کنید. استفاده از المان‌های تاریخی فرهنگی در رستوران های سنتی و یا شیشه های بلند و ساده در رستوران های مدرن و لاکچری پیشنهاد می‌شود.

همچنین نمای رستوران شما باید متناسب با بافت منطقه باشد و برای طراحی رستوران در تبریز یا طراحی رستوران در ارومیه شما برای طراحی نما با شیراز باید متفاوت عمل کنید.

بازسازی رستوران در شیراز

بازسازی رستوران در شیراز یا بازسازی یک ملک تجاری جهت احداث رستوران بسیار بستگی به ملک مد نظر دارد گاها نیاز است در بسیاری از قسمت ها تخریب و بازسازی کامل انجام شود و در بعضی قسمت‌ها تنها با نازک کاری مجدد یا پارتیشن بندی ساده می‌توان حداکثر استفاده را از آن قسمت رستوران برد.

همچنین در صورت قدیمی بودن سازه ممکن است در قسمت‌هایی از نظر عمرانی و مقاومت امکان تخریب نداشته باشیم و کارشناسان پیشنهادات معماری خود را جهت بهبود فضای ملک شما جهت راه اندازی یک رستوران لاکچری در شیراز با شما در میان خواهند گذاشت.

طراحی رستوران مدرن در شیراز

طراحی رستوران مدرن در شیراز با توجه به بروز بودن این شهر و همچنین رستوران های مشابه بسیار رقابتی بوده و همچنین محلی که قصد ساخت رستوران در شیراز را دارید نیز در موفقیت شما مهم است.

به طور کلی خیابان های پهن در مناطق گران قیمت شیراز برای ساخت رستوران مدرن مناسب تر هستند و در طراحی رستوران لاکچری در شیراز از نظر اصول راه اندازی رستوران بیشتر پیشنهاد می‌شود. بسیاری از رستوران های مدرن به صورت کافه رستوران بوده و شما می‌توانید مقاله طراحی کافی شاپ در شیراز را نیز مطالعه کنید.

طراحی-رستوران-لاکچری-در-شیراز

ساخت رستوران لاکچری در شیراز

برای طراحی و ساخت رستوران لاکچری در شیراز استفاده از متریال جدید و ساده ، درب ورودی شیک، میز و مبل های راحتی مدرن و طراحی داخلی رستوران و نورپردازی مناسب رستوران از نکاتی هستند که حتما باید در  ابتدا مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی رستوران سنتی در شیراز

طراحی رستوران سنتی در شیراز با توجه به فرهنگ و تاریخی بودن این شهر جوابگو بوده و می‌تواند برای مسافرین نیز جذاب باشد. در واقع شما به عنوان یک گردشگر احتمالا رستوران های مدرن را در شهر خود نیز تجربه کرده اید و بیشتر گردشگران علاقه دارند غذای سنتی محل جدیدی که به آنجا سفر کرده اند را تست کنند و همچنین از المان های سنتی و تاریخی شهر در رستوران سنتی در شیراز بهره ببرند.

بخش مهم دیگر دوستی تمامی قشرهای ساکن در شیراز با سنت این شهر است و محققین در مطالعه رفتار مردم در قبال رستوران ها متوجه شدند بیشتر خانواده ها رستوران سنتی را برای میل غذا ترجیح می‌دهند. رستوران برکه از جمله نمونه پروژهای موفق تیم ما در این ضمینه است.

معماری-رستوران-سنتی-در-شیراز

معماری رستوران سنتی در شیراز

برای معماری رستوران سنتی در شیراز شما می‌توانید از معماری سنتی شیراز در قسمتی از رستوران یا نما استفاده کنید و همچنین احداث حوضچه و آبنما و تخت های سرو غذا در کنار سالن با میز و صندلی ، کاشیکاری بخشی از دیواره ها یا سخره مصنوعی از دیگر نکاتی است که در طراحی رستوران سنتی در شیراز قابل اجرا است.

دکوراسیون داخلی رستوران در شیراز

دکوراسیون داخلی رستوران در شیراز یکی از بخش‌های تخصصی و مهم برای بالابردن کیفیت و افزایش مشتری است. پیش بینی فضاهای مناسب برای رفاه مشتریان ، رعایت فواصل میزها ، جای درست پذیرش و صندوق به گونه‌ای که مزاحمتی برای افراد داخل رستوران ایجاد نکند، کانتر مجزا غذاهای برون بر و داشتن سالن انتظار در رستوران‌های بزرگ ، جاگذاری درست سرویس بهداشتی به گونه ای که مزاحمتی ایجاد نکرده و علاوه بر دسترس بودن از دید عمومی مخفی باشد، ترکیب رنگ و نورپردازی و … همه در طراحی دکوراسیون رستوران در شیراز مهم است.

ازدحام و خلوت رستوران

یکی از بخش‌های بسیار مهم که کمتر در طراحی رستوران کارفرمایان و یا همکاران محترم به آن توجه می‌کنند ممکن است در فضایی تراکم کمی داشته باشیم اما حس ازدحام داشته باشیم که این از نظر مارکتینگ رستوران بسیار بد است و در قسمت دیگر تراکم بالایی داشته باشیم اما حس ازدحام به مشتری منتقل نشود که از نظر تحقیقات مارکتینگ رستوران مردم این فضاها را دوست دارند و به رستوران های خلوت از نظر روانشناسی ترجیح می‌دهند. برای رعایت اصول ازدحام و خلوت رستوران مشاوره با یک تیم طراحی و معماری مجرب بسیار میتواند در روند موفقیت و فروش شما در آینده مفید باشد.

ازدحام-و-خلوت-رستوران

تاسیسات رستوران

بخش مهمی در طراحی رستوران اصولی بودن تاسیسات رستوران و پیش‌بینی نیاز ها از همان ابتدای طراحی است به طور مثال داشتن برق فشار قوی برای دستگاه های مختلف آشپزی ، جاگذاری درست انشعبات گاز و برق در آشپزخانه ، هواکش و تهویه هوای مناسب برای سالن و آشپزخانه ، داشتن پریز برق برای میز ها جهت رفاه مشتریان و … همه از نکاتی هستند که اگر از همان ابتدا با تیم معماری هماهنگ باشد از هزینه‌های مجدد یا غیر کاربردی بودن رستوران یا زشت شدن نمای رستوران جلوگیری می‌کند.

شرکت های راه اندازی رستوران یا معماری ؟

شما برای طراحی و ساخت رستوران در صورت مشاوره با یک تیم متخصص معماری از هزینه‌های ثانویه جلوگیری خواهید کرد و همچنین در روند کاری شما و افزایش مشتری در آینده چندین قدم جلو خواهید بود. متاسفانه شرکت‌های راه اندازی رستوران در شیراز کمتر به بخش معماری رستوران توجه می‌کنند و یا با دفاتر نا معتبر معماری جهت معماری رستوران برای احداث رستوران همکاری می‌کنند. پیشنهاد ما این است اگر قصد طراحی و ساخت یک رستوران به صورت اصولی را دارید حتما با یک تیم معماری معتبر مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *