طراحی استخر در اردبیل

طراحی-استخر-در-اردبیل

طراحی استخر در اردبیل ، ساخت استخر مدرن و لاکچری در اردبیل سرپوشیده و روباز ، استخر باغ ویلا با مشاوره رایگان و قیمت عالی توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

استخر از جمله ورزش‌های مورد علاقه مردم در سفر محسوب می‌شود و همچنین جزو آپشن‌هایی است که به قیمت ملک شما می‌افزاید.

برای طراحی استخر در اردبیل ابتدا بهتر است به این موضوع توجه کنید که آیا محل مورد نظر برای ساخت استخر مناسب است یا خیر؟ سپس بعد از آن نوبت به نقشه کشی استخر می‌شود که در خصوص نقشه کشی کارشناسان ما بر اساس علایق شما استخر را به صورت روباز، سرپوشیده و… طراحی می‌کنند.

اردبیل از جمله شهر‌های بسیار زیبای ایران است که شما با طراحی استخر در اردبیل می‌توانید از زیبایی این شهر استفاده و لذت ببرید. می‌توانید با ساخت استخر شیشه‌ای در روف ساختمان‌ و ویلای خود از منظره شهر و کوه‌های این شهر آرامش را در زندگیتان به جریان در بیندازید.

ساخت استخر خانگی در اردبیل

همانطور که بالاتر گفته شد از جمله شهر‌های زیبای ایران که در آن می‌توانید به ساخت استخر خانگی فکر کنید اردبیل است. طراحی استخر روباز شخصی در اردبیل می‌تواند زیبایی ها و طبیعت زیبای این شهر را چندیدین برابر کند طراحی استخر در اردبیل از جمله امکاناتی است که علاوه بر تفریح و سرگرمی باعث افزایش قیمت ملک شما نیز می‌‌شود.

ساخت استخر سرپوشیده خانگی در اردبیل

ساخت-استخر-سرپوشیده-اردبیل

در طراحی استخر سرپوشیده خانگی در اردبیل ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که هدف شما از ساخت استخر سرپوشیده چیست؟

بسیار از افراد علاقه به استخر‌های سر باز دارند زیرا در استخر‌های سرباز شما از آفتاب کنار استخر استفاده می‌کنید ولی اصلا نباید این موضوع را از یاد ببرید که اگر هدف شما این است که در طول سال از محیط استخر خود استفاده کنید اصلا نباید استخر سرباز را انتخاب کنید.

اگر قصد تفریح در استخر سرپوشیده خود را دارید، می‌توانید در کنار استخرتان از سونا و جکوزی نیز استفاده کنید تا در استخرتان لحظاتی شاد را داشته باشید. اما اگر هدفتان ورزش به صورت حرفه ای است بهتر است معماری و طراحی استخر در اردبیل به گونه‌ای که نیاز شما است باشد. به طور کلی بهتر است  طراحی استخر سرپوشیده در اردبیل را در طبقات هم کف باشد زیرا در این صورت خرابی کمتری در طول زمان به ساختمان شما وارد می‌کند.

طراحی استخر روباز در اردبیل

طراحی-استخر-خانگی-اردبیل

طراحی استخر روباز در اردبیل به عوامل زیادی بستگی دارد.

رنگ استخر

از اولین عامل‌ها در طراحی استخر در اردبیل انتخاب رنگ استخر است که معمولا رنگ استخر را به تبعیت از رنگ دریا‌ها به رنگ آبی طراحی می‌کنند. تا با تابیدن نور خورشید به سطح آن زیبایی ساختمان شما را چندین برابرشود.

پوشش گیاهی استخر

همچنین در هنگام ساخت استخر روباز بهتراست به پوشش گیاهی اطراف استخر نیز توجه کنید زیرا استفاده از محیط سبز و طراحی پوشش گیاهی می‌تواند استخر شما را در تابستان‌های گرم دیدنی‌تر و لذت‌ بخش‌تر کند.

نور پردازی استخر

حال نوبت به نورپردازی استخر در شب می‌رسد که طراحی نورپردازی استخر جلوه استخر شما در تمامی ساعت‌های روز حفظ می‌کند و همچنین با استفاده از لامپ‌های  LED در داخل دیواره‌های استخر  می‌توانید تجربه شنا در زیر نور ماه در شب را نیز داشته باشید.

ساخت سونا در اردبیل

برای طراحی سونا در اردبیل اول بهتر ایت این را بدانیم که سونا از چوب درخت‌های نرم ساخته می‌شود که برای طراحی سونا در اردبیل می‌توانید از اتاقک‌های اماده موجود در بازار نیز استفاده کنید.

معمولا ارتفاع اتاقک سونا 2.14 سانتی‌متر  ارتفاع دارد همچنین برای گرم نگه داشتن دما اتاقک باید از سنگ‌های گرم کننده و هیتر‌‌ها استفاده شود. همچنین برای چوب‌های اتاقک آن را باید با توجه به ابعاد اتاقک و نقشه‌ اتاقک سفارش دهید.

معماری-سونا-اردبیل

ساخت جکوزی در اردبیل

برای ساخت جکوزی در اردبیل ابتدا باید نقشه و مکان ساخت جکوزی در اردبیل بررسی شود سپس به عایق بندی می‌رسد که در جکوزی یک شیر آب گرم و سرد قرار داده می‌شود تا دمای گرم لذت بخش آن را با استفاده از سلیقه شخصیتان تنظیم کنید و سپس نوبت  به آب بندی و کاشی کاری می‌شود.

معماری-جکوزی-در-اردبیل

اصول طراحی استخر در اردبیل

اصول طراحی استخر در ارومیه بسیار مهم  و دارای اهمیت است برای مثال بهتر است این را بدانید که  در طراحی استخر در ارومیه حداقل عمق مورد نیاز 1 متر و حداقل فضای مورد نیاز برای یک نفر در استخر 5 متر مکعب است.

اما از مهمترین اصول طراحی استخر در اردبیل کشیدن نقشه برای استخر است که بعد از نقشه کشی نوبت به ساخت استخر در اردبیل می‌رسد در ابتدا باید گودبرداری کنید و سپس نوبت به بتن ریزی دیوار‌ها و کف استخر و در انتها انتخاب کاشی مناسب  استخر است که با توجه به سلیقه شخصی و هزینه شما انتخاب می‌شود .

طراحی استخر باغ ویلا در اردبیل

طراحی استخر باغ ویلا در اردبیل چون در دید افراد قرار می‌گیرد باید در کنار آن محوطه سازی ویژه ای انجام شود تا زیبایی را نماینگر باشد. تفاوت استخر باغ وبلا با طراحی استخر در همین موضوع است در غیر این صورت تمامی مراحل باید یکی یکی طی و انجام شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله طراحی وبلا در اردبیل را نیز مطالعه کنید.

ساخت-استخر-باغ-ویلا-اردبیل

هزینه طراحی استخر در اردبیل

هزینه ساخت استخر در اردبیل یه عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به وجود سرسره‌های آبی استخر جکوزی و … اشاره نمود اما به طور کلی برای ساخت استخر یکسری مراحلی باید زی شود از جمله پی ریزی استخر، بسترسازی، دیوارکشی، لوله کشی، عایق بندی کف و دیواره ها، طراحی و مدل سازی و …. که این‌ها هر کدام هزینه‌هایی جدا دارد و پس از طی تمامی این مراحل نوبت به کاشیکاری و زیبایی استخر می‌شود با توجه به هزینه شما و سلیقه شما هزینه طراحی استخر در اردبیل متفاوت است. اما برای کاهش هزینه‌های آن می‌توانید استخر‌های کوچک و دنج بسازید برای اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع می‌توانید با کارشناسان بوم استادیو در تماس باشید.

مشاوره رایگان طراحی استخر اردبیل

برای مشاوره ریگان طراحی استخر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها با توجه به استخری که مد نظر دارید یک قیمت حدودی به شما می‌دهند. البته که در صورت موافقت و طراحی اولیه یک بازه قیمتی دقیق نزیدک به هزینه پایانی استخر مشخص می‌شود و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد ساخت استخر با این قیمت را دارید یا خیر. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در ضمینه طراحی استخر در تبریز اکنون یک تیم معماری قوی در اردبیل گردآورده و آماهد خدمت رسانی به شما عزیزان است.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *