طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز

طراحی-دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز ، انواع سبک‌ها همراه با نکات و مشاوره رایگان توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز اولین و مهمترین قدم صحبت با مشتری است. تا سلیقه و علایق مشتری را با سبک مد نظرش تطبیق داد که این صحبت در طراحی دکوراسیون داخلی در منزل در شیراز باید نیز قبل از انجام هر کاری باید انجام شود.

اصول طراحی داخلی در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی به معنای هماهنگ سازی بین نور و وسیله‌ها و دیگر المان‌های موجود است که به صورت هنرمندانه چیده شده باشد. طراح داخلی شغل متفاوتی با معمار دارد ولی این شغل از زیر رشته‌های رشته معماری است و به شما در به طور هنرمندانه کمک می‌کند. قطعا موقعیت جغرافیایی و فرهنگ در این امر نیز دخیل است و به طور مثال طراحی داخلی دکوراسیون در اردبیل با شیراز متفاوت است.

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز دارای انواع متفاوتی است که از مهمترین و به روز‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک، طراحی دکوراسیون کلاسیک و طراحی دکوراسیون داخلی مدرن اشاره کنیم که امروزه دارای طرفداران زیادی است. شما با مشاوره از کارشناسان دکوراسیون داخلی بوم استودیو می‌توانید زیبایی دکوراسیون را به فضای خود دعوت کنید.

انواع دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز دارای سبک‌های متفاوتی است همانطور که گفته شد با توجه به سلیقه مشتری انتخاب و طراحی می‌شود اما  ما در این نقاله به مهمترین و پرطرفدار‌ترین شاخه‌های می‌پردازیم:

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز از به روز‌ترین طراحی‌های دکوراسیون در عصر امروز است. در ابتدا در این نوع طراحی پس از صحبت با مشتری و درک سلیقه و علایق آن نوبت به طراحی می‌رسد. معمولا از دلایل انتخاب این طراحی دکوراسیون در شیراز می‌توان به سادگی و بی آلایش بودن این طرح اشاره کرد. که همین امر باعث آرامش در فضای مورد نظر شما می‌شود.

دکوراسیون-مدرن-شیراز

رنگ در دکوراسیون

ابتدا با رنگ‌پردازی این سبک از طراحی آشنا می‌شویم در رنگ‌پردازی مدرن معمولا از رنگ‌های خنثی به ویژه در محیط آشپزخانه استفاده می‌شود زیرا این نوع از رنگ باعث ایجاد خطای دید و  بزرگ دیده شدن فضا می‌شود.

طراحی پنجره

همچنین در طراحی دکوراسیون مدرن در شیراز معمولا از پنجره‌های بزرگ بهتر است استفاده شود تا زیبایی شهر شیراز را به منزلتان بیاورید.

انتخاب متریال

همچنین متریال استفاده شده در دکوراسون مدرن شیشه و استیل است که این متریال از سبک‌های جدید دکوراسیون پیروی می‌کند.

نورپردازی داخلی

در نورپردازی این سبک از نور‌های دیواری و LED کوچک استفاده می‌شود که معمولا  در این سبک از خط‌های صاف و غیر منحنی استفاده می‌شود که نمایانگر سادگی و زیبایی هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک در شیراز

دکوراسیون نئو کلاسیک در شیراز به سبک‌ خانه‌های رومی و یونانی است. طراحی دکوراسیون داخلی نئو‌کلاسیک هم سادگی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن  را دارد هم سلطنت طلبی طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک  را در خود تجلی می‌کند. در حقیقت در این طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است از شلوغی‌های طراحی کلاسیک جلوگیری کرد.

طراحی-داخلی-نئوکلاسیک-شیراز

معمولا متریال استفاده شده در این طراحی سنگ‌های طبیعی واستیل و چوب‌های طبیعی است تا هم علاوه بر سادگی اولیه تجملات را درخود حفظ کند.

معمولا دیوار‌های طرح نئوکلاسیک بسیار بلند و با شکوه است .که همین عمل موجب زیبایی فضا می‌شود. از مهمترین قسمت‌های دکوراسیون نئوکلاسیک در شیراز می‌توان به پارچه‌های استفاده شده در وسایل فضای مورد نظر اشاره کرد. که معمولا از پارچه‌های ساده که تکه‌ای از ابریشم آن ابریشم دوزی است استفاده می‌شود.

در مورد رنگ‌پردازی این سبک نیز باید گفت که این سبک نیز قالبا از  رنگ خنثی پیروی می‌کند که با رنگ‌های تیره مثل زرشکی و… ترکیب می‌شود.

طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

همانطور که اشاره شد از تجملاتی‌ترین سبک‌های دکوراسیون ، معماری کلاسیک است.

معماری-داخلی-کلاسیک-شیراز

  • در فضای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک از رنگ‌های گرم و روشن مثل زرد و کرم  و طلایی و… استفاده می‌شود.
  • برای کف معمولا از سنگ‌های مرمر استفاده می‌شود و اگر فضا دارای شومینه باشد آن را به صورت چوبی یا سنگی می‌سازند.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز سقف‌ها به رنگ سفید در می‌آیند و آن را با گچ‌بری‌ها شاهانه تزئین می‌کنند.
  • معمولا متریال استفاده شده در سبک کلاسیک چوب‌های به رنگ ماهگونی و استیل به رنگ طلایی است.
  • در دکوراسیون کلاسیک طراحی معمولا از کاغذ دیواری در قسمت‌هایی از آن استفاده می‌شود. همچنین در دیوارها‌ نیز گچ بری‌های شاهانه  به چشم می‌خورد.

طراحی داخلی کلاسیک ولیعصر-اوحدی از جمله پروژه‌های بوم استودیو در این سبک است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در شیراز

طراحی دکوراسیون منزل در شیراز به شما کمک می‌کند که سبک مورد علاقه خود را زندگی کنید. برای مثال اگر از عاشقان طرح‌های ساده هستید به سمت طرح مینیمال می‌روید یا اگر از طرفداران طرح‌های شاهانه هستید قطعاٌ بهترین انتخاب برای شما طرح‌های کلاسیک هست.

به طور کلی منزل‌ها به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده‌اند مانند اتاق‌های خواب، آشپزخانه، پذیرایی و… مقاله طراحی آپارتمان در شیراز را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

برای مثال در هنگام چیدمان نشیمن باید به این نکته توجه کنید که از مبلمان راحتی که مناسب با طرح انتخابی شماست استفاده شود همچنین از لوستر‌های مناسب با این قسمت و …

معمولا در طرح‌های مدرن از میز‌های تلویزیون دیواری و فرش‌های دستباف مدرن استفاده می‌شود.

چیدمان-ویلا-منزل-شیراز

در طراحی دکوراسیون خانه در شیراز یکی از مهمترین قسمت‌های منزل آشپزخانه است. باید آشپزخانه به گونه‌ای چیده شود تا علاوه بر آن که فضای کافی برای آشپزی داشته باشید، تمامی وسایل مورد نیازتان دم دستتان باشد تا راحتر بتوانید کار کنید. همچنین کابینت‌ها باید با توجه به انتخاب شما طراحی و چیده شود.

شما پس از ساعات طولانی به اتاق خواب خود می‌روید تا در آنجا به استراحت بپردازید. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب بسیار مهم است زیرا این مکان باید آرامش بخش باشد.

برای رنگ اتاق خواب بهتر است رنگی را انتخاب کنید که برای شما آرامش را به همراه بیاورد.

همچنین در نورپردازی آن به این نکنه توجه کنید که قسمت مطالعه اتاق خواب را به گونه‌ای طراحی کنید که مملو از روشنایی باشد.

در طراحی سرویس‌های بهداشتی بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید زیرا رنگ‌های روشن نشان دهنده پاکی سرویس بهداشتی شماست.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز با توجه به متریال انتخابی شما و همچنین سلیقه شما متفاوت است. هر چه متراژ کوچکتر باشد هزینه شما نیز کاهش پیدا می‌کند. برای مثال برای استفاده از چوب‌های طبیعی با توجه به جنس چوب و سلیقه شما متفاوت است.

برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص هزینه‌های طراحی دکوراسیون‌ داخلی در شیراز می‌توانید با کارشناس ما تماس بگیرید تا شما را در این راه راهنمایی کنند.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

مشاوره طراحی داخلی شیراز

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی ویلا در شیراز ، طراحی کافی شاپ ، روف گاردن ، باشگاه و … آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شیراز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *