طراحی کلینیک در اردبیل

طراحی-کلینیک-دراردبیل

طراحی کلینیک در اردبیل ، طراحی درمانگاه و مطب دندانپزشکی توسط بوم استودیو همراه با نکات و مشاوره قیمت موضوع این مقاله است.

طراحی کلینیک در اردبیل بسیار دارای اصول و قواعدی است که نیاز به یک فرد خبره دارد. تا در طراحی کلینیک‌های متفاوت از جمله طراحی مطب در اردبیل، ساخت درمانگاه در اردبیل، کلینیک زیبایی ، کلینیک دندانپزشکی  و… کمک کننده باشد تا کلینیک اصولی طراحی شود.

معمولا کمتر پیش می‌آید کلینیک در اردبیل اصولی باشد زیرا معمولا محیط‌های درمانی بسیار مضطرب‌کننده و خسته کننده است. زیرا ساعت‌های زیادی در اتاق‌های انتظار کلینیک سپری خواهید کرد. به این دو نیاز در تمامی‌ کلینیک‌ها باید توجه شود. تا هم محیطی دوست‌داشتی را برای بیماران به وجو آورد و هم اشتیاق آن‌ها به آمدن به مطب افزایش پیدا کند.

طراحی مطب در اردبیل

در طراحی مطب در اردبیل باید ابتدا قوانین مربوط به مطب را بدانید. مانند طراحی مطب در ساختمان‌های مسکونی و آپارتمان در اردبیل ممنوع است. و همچنین قبل طراحی حتما باید مجوز و پروانه بهداشت داشته باشید.

در طراحی مطب در اردبیل وجود سرویس‌های بهداشتی بسیار حساس است و دارای اصولی است. برای مثال بهتر در انتخاب سنگ‌های آن از جنس‌هایی استفاده کنید که آلودگی کمتری از محیط را به خود می‌گیرند.

از مهمترین نکاتی که در طراحی مطب و درمانگاه در اردبیل حتما باید به آن توجه شود آن است. که باید بدانید حوزه فعالیتی مطب چیست تا تمامی طراحی را بر اساس آن صورت بگیرد.

دکوراسیون-سالن-مطب-اردبیل

دکوراسیون کلینیک در اردبیل

طراحی دکوراسیون کلینیک در اردبیل بسیار مهم است زیرا اگر دکوراسیون مناسبی داشته باشید حس بهتری را به بیماران القا خواهید کرد. در مقاله طراحی دکوراسیون در اردبیل بیشتر به این مورد اشاره کردیم.

چیدمان

اولین مرحله انتخاب وسایل برای دکوراسیون کلینیک در اردبیل است. برای مثال اگر در ساخت کلینیک در اردبیل دارای محیط کوچکی هستید. بهتر است از صندلی‌های کوچک و مناسب محیط استفاده کنید و از مبلمان‌های بزرگ استفاده نکنید.

رنگ

در دکوراسیون کلینیک در اردبیل بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. زیرا این رنگ‌ها علاوه بر آن که محیط را بسیار دوست‌داشتی و آرامش بخش می‌کند و همچنین باعث کاهش اضطراب بیمار در طول درمان می‌شود.

اتاق انتظار

در دکوراسیون کلینیک در اردبیل اتاق انتظار را فراموش نکنید. زیرا این اتاق بیماران زمان‌ بسیاری در آن می‌گذارند تا نوبتشان فرا برسد بنابراین شما باید این اتاق را در طراحی درمانگاه در اردبیل به گونه‌ای طراحی کنید تا بیماران در طول زمان انتظار احساس خستگی و اضطراب نکنند.

خلاقیت

در طراحی دکوراسیون مطب در اردبیل حتما به سن بیماران نیز توجه کنید برای مثال در کلینیک‌های دندان پزشکی در اردبیل کودکان می‌توانید از اسباب بازی‌های متنوع و تلویزیون‌های کارتون استفاده کنید. زیرا کودکان معمولا دارای صبر زیادی نیستند بنابراین سرگرم کردن آن‌ها بسیار مهم است. کلینیک بوعلی مثال خوبی از نمونه پروژه های طراحی ما در این زمینه است.

طراحی کلینیک زیبایی در اردبیل

امروزه تقاضا کلینیک‌های زیبایی در اردبیل بسیار در حال افزایش است بنابراین با ساخت کلینیکتان در اردبیل می‌توانید بیماران زیادی را به کلینیک خود جذب کنید.

طراحی-کلینیک-زیبایی-اردبیل

از مهمترین نکات که در طراحی کلینیک زیبایی در اردبیل باید به آن توجه شود این است که در طراحی کلینیک در اردبیل  بهتر است که حالت مطب و رسمی نداشته باشد بلکه باید حالت غیر‌رسمی داشته باشد. تا احساس اضطراب مطب را به بیماران منتقل نکند.

در انتخاب وسایل اتاق‌ انتظار کلینیک در اردبیل برای طراحی مطب این را بدانید که بهتر از جدید ترین متود‌های دکوراسیون استفاده کنند تا از حس رسمی بودن خارج شوند.

در خصوص رنگ کلینیک زیبایی  در اردبیل این نکته را بدانید که بهتر است از پالت رنگ‎‌های متنوع استفاده کنید تا احساس راحتی را به مطب خود بیارید.

همچنین بهتر است در طراحی کلینیک زیبایی و درمانگاه در اردبیل از نور طبیعی برای زیبایی آن استفاده کنید. مقاله طراحی نما در اردبیل را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

طراحی کلینیک دندان پزشکی در اردبیل

طراحی کلینیک دندان پزشکی دارای ضوابطی هست که این ضوابط باید رعایت شود این ضوابط شامل گرفتن مجوز هست، این که در ساخت کلینیک باید به این نکته توجه کنید که در کلینیکتان در 800 متری هیچ مرکز بهداشتی دیگری نباشد، حداقل متراژ مورد نیاز برای  طراحی کلینیک در اردبیل باید 150 متر باشد و … به طور کلی محیط‌ دندان پزشکی بسیار استرس زا هست بنابراین بهتر است در طراحی مطب در اردبیل محیط آن را به زیبا‌ترین شکل بسازید. در مقاله طراحی مطب دندانپزشکی کامل‌تر به این موارد پرداختیم.

اولین بخش ازکلینیک دندان پزشکی در اردبیل اتاق انتظار هست که این اتاق باید به صورتی طراحی شود تا علاوه بر ایجاد آرامش باید میز منشی نیز در آن قرار داشته باشد. همچنین رفت و آمد در این بخش باید بسیار راحت باشد. در بخش درمان باید به این نکته توجه کرد که هر بخش درمان 11 متر است همچنین این نکته که باید تمامی این بخش قابلیت شست و شو وضد‌عفونی داشته باشد. در طراحی کلینیک در اردبیل باید این نکته را در سر داشته باشید. که فضای داخلی کلینیک خیلی باید به فضای خانه نزدیک باشد تا احساس خوبی را به بیماران منتقل کند. طراحی مطب دندانپزشکی دکتر سلطانی از جمله نمونه پروژه های ما در این زمینه است.

طراحی-مطب-دندانپزشکی-اردبیل

طراحی درمانگاه در اردبیل

طراحی درمانگاه در اردبیل بسیار اصولی و خاص است که حتما باید زیر نظر یک کارشناس خبره انجام شود برای مثال قسمت ورودی درمانگاه باید دارای فضای بزرگ باشد تا رفت و آمد به بهترین شکل انجام شود. معماری داخلی باید دارای عایق‌های صوتی با کیفیت باشد. باید دارای فیلتر‍‌های هوای بسیار مناسب باید تا هوا به در آن جریان پیداکند، همچنین نور و رنگ در طراحی درمانگاه در اردبیل باید به صورتی باشد تا آرامش را به بیمارارن هدیه دهد.

قیمت طراحی کلینیک در اردبیل

قیمت طراحی کلینیک در اردبیل با توجه به طراحی و زمینه که کلینیک قسط کار کردن داخلش داره بسیار متفاوت است. که برای طراحی کلینیک در اردبیل نیاز به یک فرد خبره در این زمینه دارید که کارشناسان ما در این راه کمک کننده شما هستند و برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت طراحی کلینیک در اردبیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه ساخت و  طراحی کلینیک و داروخانه و معماری درمانگاه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز اردبیل در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *