طراحی کلینیک در ارومیه

طراحی-کلینیک-در-ارومیه

طراحی کلینیک در ارومیه طراحی مطب دندانپزشکی یا زیبایی همراه با نکات دکوراسیون درمانگاه و داروخانه لاکچری در ارومیه موضوع این مقاله است.

اصول و ضوابط طراحی کلینیک در ارومیه

اصول و ضوابط طراحی کلینیک و مطب در ارومیه شامل طراحی پلان درمانگاه ، طراحی دکوراسیون مطب ، استانداردهای لازم جهت اجرای یک مکان پزشکی و درمانی استاندارد می‌باشد. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی مطب و کلینیک و داروخانه و … آماده خدمت رسانی به مردم ارومیه است.

طراحی مطب در ارومیه

طراحی مطب و کلینیک در ارومیه با توجه به این یک یک فضای درمانی عمومی از درجه اهمیت بالایی از نظر سازه ای برخوردار است. نیازمند مشاوره با کارشناسان خبره جهت طراحی و اجرا دارد. همچنین طراحی دکوراسیون مطب و کلینیک در ارومیه از ارزش بالایی برای لاکچری ‌تر کردن و لوکس کردن مطب یا کلینیک شما دارد.

طراحی کلینیک دندانپزشکی در ارومیه

طراحی کلینیک دندانپزشکی در ارومیه از آنجا که مطب دندانپزشکی های لوکس تصاویر بهتری در ذهن مخاطبین می‌گذارند. و راحت‌تر به شما و دانش پزشکیتان اعتماد می‌کنند حائز اهمیت است.

متاسفانه شاهد این هستیم که معمولا یک واحد آپارتمان فرسوده را به عنوان کلینیک دندانپزشکی انخاب می‌کنند. و بدون بازسازی یا دکوراسیون خاصی شروع به فعالیت می‌کنند. شما به عنوان یک بیمار تا چه اندازه به داندانپزشک خود در ارومیه که حتی یک مطب شیک و لوکس ندارد و ارزشی برای کار خود قائل نیست اعتماد خواهید کرد ؟ در مقاله طراحی دکوراسیون داخلی مطب بیشتر به این موارد اشاره کردیم و مطب دندانپزشکی سلطانی از جمله نمونه پروژه های موفق ما  در این زمینه است.

طراحی-کلینیک-دندانپزشکی-در-ارومیه

دکوراسیون کلینیک در ارومیه

دکوراسیون کلینیک در ارومیه به اندازه طراحی پلان و طراحی کلی با ارزش است. این هنر تیم معمار شماست که از فضای موجود شما بهترین کاربری را بیرون بکشد. در مقاله طراحی دکوراسیون در ارومیه نیز به طور کامل نکات طراحی داخلی را بررسی کردبم.

دکوراسیون-کلینیک-در-ارومیه

کف سازی

کف مطب و درمانگاه در ارومیه معمولا بیشترین تصویر را حافظه مخاطب بعد از مراجعه به کلینیک شما می‌گذارد. استفاده از سنگ های بزرگ سفید یا پارکت در کف سازی کلینیک در ارومیه مرسوم است.

رنگ

استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش نظیر آبی و سبز برای احساس آرامش بیماران در طراحی درمانگاه در ارومیه توصیه می‌شود. همچنین رنگ های سفید و قهوه‌ای و خاکستری میتواند طراحی کلینیک شما در ارومیه را بسیار لوکس و لاکچری کند.

نورپردازی

نورپردازی مناسب مطب در ارومیه همان قسمت گم شده پازل مطب های با طراحی نسبتا مناسب است که لوکس به نظر نمی‌رسند. در واقع با یک نور پردازی شیک می‌توانید طراحی  کلینیک خود در ارومیه را بسیار لاکچری کنید. از طرف دیگر رنگ های سبز و آبی که جهت آرامش توصیه شد و شاید مورد پسند شما در رنگ آمیزی دیوارها نبود در نورپردازی می‌تواند به مطب یا درمانگاه شما در ارومیه اضافه شود.

ساخت درمانگاه در ارومیه

ساخت درمانگاه در ارومیه نیازمند اخذ مجوز های شهرداری و معماری است. که با توجه به ملک شما و مشاوره اصولی تیم با تجربه ما بسیار ساده‌تر خواهد شد. در یک درمانگاه اصولی توجه به ریز نکات معماری برای عدم حس ازدحام و همچنین سهولت بیماران بسیار کلیدی است. بعد از طراحی پلان و ساخت دکوراسیون زیبا درمانگاه در ارومیه به عنوان پوسته ظاهری دقیقا وجه تمایز یک درمانگاه با کیفیت با یک درمانگاه معمولی در ارومیه است.

ساخت-درمانگاه--در-ارومیه

دکوراسیون داروخانه در ارومیه

دکوراسیون داروخانه در ارومیه با توجه به متراژ و فضایی که در اختیار دارید باید به بهترین شکل طراحی شود. در واقع یک دفتر معماری کاربلد در ارومیه از حداقل فضای شما یک داروخانه شیک و کاربردی می‌‎سازد. مقاله طراحی دکوراسیون داروخانه را نیز مطالعه فرمایید.

قفسه بندی

قفسه بند مناسب داروخانه در ارومیه در روند سرعت پیدا شدن دارو و خدمت رسانی به مراجعین بسیار حائز اهمیت است.

صندوق داروخانه

ایجاد یک فضای اختصاصی برای صندوق جهت جلوگیری از حس ازدحام و سهولت در ثبت سفارش از دیگر نکات اساسی در طراحی دکوراسیون داروخانه در ارومیه است.

هزینه طراحی کلینیک در ارومیه

هزینه طراحی کلینیک و  مطب در ارومیه با توجه به متراژ ، کاربری ، نوع سبک و انتظاراتی که دارید متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود قیمت روز طراحی و ساخت کلینیک در ارومیه آگاه شوید. همچنین پس از بازدید و طراحی اولیه یک هزینه بسیار نزدیک به هزینه پایانی مشخص می‌شود و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی و ساخت درمانگاه یا مطب با این قیمت را در ارومیه دارید یاخیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

ساخت کلینیک زیبایی در ارومیه

کلینیک های زیبایی در ارومیه چطور می‌توانند خود زیبا نباشند ؟ این سوالی است که در ذهن افرادی که جهت خدمات زیبای به کلینیک های ساده و فرسوده مراجعه می‌کنند پیش می‌آید. در واقع خارج از توانایی های شما در ارائه خدمات زیبایی به عنوان یک خدمات لوکس، داشتن یک کلینیک لاکچری در بالابردن سطح شما بسیار موثر است. طراحی کلینیک زیبای در ارومیه شامل  اتاق انتظار مناسب ، سالن های جدای لیزر ، پوست و مو ، همراه با نورپردازی و دکوراسیون زیبا همگی نیازمند مشاوره با یک تیم معماری کاربلد و با تجربه در این زمینه است.

طراحی-کلینیک-زیبایی-در-ارومیه

 

بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی مطب در اردبیل و طراحی کلینیک در تبریز با پروژه های بسیار نظیر طراحی کلینیک بوعلی یک انتخاب مناسب برای طراحی و ساخت درمانگاه و کلینیک در ارومیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *