خرید آپارتمان در باهچه لی اولر Bahçelievler استانبول با بوم ائوی

خرید آپارتمان در باهچه لی اولر Bahçelievler استانبول

خرید آپارتمان در باهچه لی اولر Bahçelievler استانبول ترکیه همراه فرصت سرمایه گذاری با امکان اقامت ترکیه و فروش و معرقی تیم بوم ائوی موضوع این مقاله است.

بوم ائوی

تیم بوم تحت برند بوم استودیو ، خدمات معماری ، طراحی ، ساخت انواع ویلا ، کافی شاپ ، آپارتمان ، رستوران و … را به خصوص در شهر های تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، شیراز و تهران ارائه می‌دهد. بوم با پروژه های جاه طلبانه و خاص معرف مردم ایران است. اکنون بوم در نظر دارد تحت برند بوم ائوی خدمات فروش آپارتمان در ترکیه به ویژه فروش آپارتمان در باهجه لی اولر ترکیه را ارائه دهد.

باهچه لی اولر (باغچه لی اولر) Bahçelievler

باهچه لی اولر (باغچه) Bahçelievler در قسمت اروپایی استانبول زیبا قرار دارد. منطقه باهچه لی اولر از جنوب با منطقه باکرکوی و از غرب با منطقه کوجوک چکمجه و از شمال با منطقه باجیلار همسایه است. همچنین اتوبان E5 استانبول از شمال این منطقه میگذرد.

بهترین محلات باهچه لی اولر برای خرید آپارتمان

باهچه لی اولر شامل محلات فوزی چاکماک ، سیاوش پاشا ، ینی بوسنا ، جمهوریت ، شیرین اولر ، هوریت ، سوغانلی ، ظفر ، چوپان چشمه ، کوجا سینان و … است. دسترسی باغچه لی اولر بسیار عالی است و همچنین از نظر حمل و نقل عمومی خطوط مترو ، تراموای و اتوبوس تندرو در این منطقه وجود دارد.

کارخانه کوکاکولا

یکی از قدیمی ترین کارخانه های شرکت کوکاکولا در این منطقه قرار دارد. همچنین شهرک های تجاری و صنعتی زیادی در باغچه لی اولر وجود دارند.

سرمایه گذاری در باهچه لی اولر استانبول

سرمایه گذاری در باهچه لی اولر Bahçelievler با خرید آپارتمان از آنجا که باهچه لی اولر از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف استانبول بی ‌نظیر است و همچنین از جمله مناطق خوش قیمت استانبول محسوب می‌شود، بسیار پیشنهاد می‌شود. شما با سرمایه گذاری در منطقه باهچه لی اولر استانبول شانس گرفتن اقامت ترکیه را نیز خواهید داشت. باهچه لی اولر هم از نظر سرمایه گذاری و هم زندگی یکی از بهترین منطقه ها برای خرید ملک است.

 

خرید آپارتمان لاکچری در باهچی لی اولر

خرید آپارتمان لاکچری در باهچه لی اولر Bahçelievler با امکانات ویژه نظیر سالن بدنسازی ، استخر ، لابی امن و … همه با بوم ائوی امکان پذیر است. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین فایل های این منطقه را با شما به اشتراک بگذارند. آپارتمان های لاکچری در باهچه لی اولر به عنوان یک منطقه فعال از نظر اقتصادی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در ترکیه است.

 

فروش آپارتمان در باهچه لی اولر استانبول ترکیه

برای مشاهده فایل ها ، مقلات مربوط به سایت دوم ما یعنی بوم ائوی مراجعه کنید.

بوم ائوی

کدپستی: ۵۱۵۷۷۵۳۷۱۴      شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰

فاکس: ۰۴۱۳۳۳۳۲۹۳۰      شماره موبایل: ۰۹۲۲۳۶۵۴۰۶۹

فروش آپارتمان تراس دار در باغچه لی اولر استانبول

فروش آپارتمان تراس دار در باهچه لی اولر Bahçelievler استانبول از آنجا که آپارتمان های با ویو و چشم انداز زیبا بسیار محبوب تر هستند. هم از نظر هوش اقتصادی برای سرمایه گذاری در باغچه لی اولر هم برای زندگی بسیار پیشنهاد می‌شود. آپارتمان های بالکن دار در باغچی لی اولر بسیار محبوب هستند.

خرید آپارتمان استخر دار در باهچه لی اولر

خرید آپارتمان استخر دار در باهچه لی اولر Bahçelievler یک کلاس ویژه به آپارتمان شما می‌دهد. آپارتمان استخردار در باهچه لی اولر استانبول ترکیه حس یک زندگی لاکچری در یک کشور اروپایی را کاملا منتقل می‌کند. همچنین از نظر فروش آپارتمان در باهچی لی اولر در آینده ارزش بالاتری خواهد داشت.

آپارتمان-استخر-دار-در-باهچه-لی-اولر-بوم-ائوی

خرید آپارتمان ۴ خوابه (۳+۱) در باغچه لی اولر

فایل های آپارتمان در ترکیه معمولا به این صورت مرسوم است که فضا های آپارتمان هر کدام یک خواب محسوب می‌شود. منظور از آپارتمان (۳+۱) در باهچه لی اولر یک فضای هال یا نشیمن همراه با سه اتاق خواب مجزا است. اگر قصد خرید آپارتمان سه خوابه یا ۲ خوابه یا … در باهچه لی اولر استانبول ترکیه را دارید این موضوع را حتما با کارشناسان ما هنگام تماس مطرح کنید تا تمامی فایل های ۳ خوابه دو خوابه یا … را به شما معرفی کنند.

قوانین خرید آپارتمان در باغچه لی اولر استانبول ترکیه

قوانین خرید آپارتمان در باهچه لی اولر استانبول با توجه به این که شما در یک کشور دیگر قصد سرمایه گذاری دارید. نیازمند کارشناسان مورد اطمینان است. تیم بوم ائوی با سال ها تجربه در زمینه فروش آپارتمان در ترکیه و همچنین ساخت و طراحی انواع واحد های مسکونی و تجاری تحت برند بوم‌استودیو از معرفی تا اتمام خرید آپارتمان در کنار شما خواهد بود.

خرید آپارتمان با دید جنگل در باهچی لی اولر

خرید آپارتمان با ویو و دید جنگل در باهچی لی اولر همانند فروش آپارتمان با ویو شهر در باغچی لی اولر محبوب است. تصور کنید در آپارتمان لاکچری خود در استانبول ترکیه ، در یک کشور اروپایی چشم انداز فضای سبز را خواهید داشت.

چرا خرید ملک در باهچی لی اولر؟

خرید آپارتمان و ملک در باهچه لی اولر با دارا بودن دسترسی عالی به تمامی مناطق استانبول ، بیمارستان های مجهز نظیر بیمارستان خصوصی مدیکال پارک ، بیمارستان دولتی باغچه لی اولر، دانشگاه های معتبر و مراکز تحصیل عالی نظیر دانشگاه اقصاد مارمارا ، دانشگاه معتبر آنادولو ، مراکز خرید لوکس نظیر مرکز خرید غدیر خاص ، استارسیتی اوت لت ، مترو پورت ، امور پلازا و همچنین طبیعت و فضا های گردشگری و تفریحی بسیار از نظر زندگی و همچنین سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

سخن پایانی

تیم بوم ائوی مفتخر است با سال ها تجربه بدون واسطه شما را در استانبول ترکیه صاحب خانه کند. تیم بوم تحت برند بوم استودیو در طراحی و ساخت ویلا و آپارتمان در سراسر ایران به خصوص تبریز ، شیراز ، اردبیل ، ارومیه و تهران معرف مردم عزیز ایران قرار دارد. بوم در نظر دارد با برند بوم ائوی با همان اعتبار بوم استودیو برای فروش آپارتمان در استانبول ترکیه اقدام کند. اگر قصد خرید آپارتمان در استانبول ترکیه را دارید انتخاب بوم ائوی بسیار انتخاب مناسبی است. در قسمت مقالات بوم ائوی می‌توانید اطلاعات مربوط به هر منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول ترکیه را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *