طراحی استخر در ارومیه

طراحی-استخر-در-ارومیه

طراحی استخر در ارومیه ، ساخت استخر خانگی لوکس در ارومیه سرپوشیده و روباز برای ویلا و باغ با هزینه مناسب توسط بوم استودیو انچام می‌شود.

ارومیه از جمله شهر‌های ‌استان آذربایجان غربی است که هوای بسیار دلپذیر دارد. شما در تابستان می‌توانید از هوای گرم این استان استفاده کنید. و در استخر خود آفتاب بگیرید و در زمستان این شهر با توجه به سرد شدن هوا با رعایت نکات تاسیسات استخر یکی از مناسب‌ترین لوکشین‌ها برای ساخت استخر در ارومیه می‌باشد.

 

ضوابط طراحی استخر ویلا در ارومیه

رعایت ضوابط طراحی استخر برای ویلا در ارومیه می‌تواند ملک شما در ارومیه را بسیار کاربردی و با ارزش کند. قطعا یک ویلا استخر دار در ارومیه از ارزش بالاتری برخوردار بوده و همچنین از نظر کاربردی و دلپذیر بودن برای گذراندن وقت در تعطیلات همراه با دوستان و خانواده دلپذیرتر است. شما برای ساخت استخر بهتر است با یک تیم معماری کاربلد در این زمینه مشورت کنید. تا با رعایت اصول طراحی استخر از هزینه های آینده جلوگیر کنید.

ارتفاع سقف

برای استخر های سربسته ارتفاع سقف استخر، از کف استخر تا بام محاسبه می‌شود. این ارتفاع اگر به صورت استاندارد باشد، حداقل 6 متر در نظر گرفته می‌شود.

عمق استخر

عمق استخر برای ویلا 2 متر بوده مگر اینکه عرض استخر بیشتر شود و به 50 متر نزدیک شود تا برای شیرجه به 3 تا 6 متر برسد.

طول و عرض استخر

عرض استخر برای استخر ویلایی 12 تا 50 متر است و برای آپارتمان معمولا 6 تا 9 متر در نظر گرفته می‌شود.

 

ساخت استخر خانگی در استان ارومیه

همانطور که گفته شد ارومیه از جمله شهر‌های ایران است که طراحی استخر خانگی در ارومیه می‌تواند، بسیار به لاکچری شدن فضای شما کمک کند. همچنین با توجه به علایق شما استخر‌ها را می‌توان به شیوه های متفاوت طراحی کرد.

طراحی استخر سرپوشیده ویلایی در ارومیه

استخر-سرپوشیده-خانگی-ارومیه

طراحی استخر سرپوشیده ویلایی در ارومیه قبل از هر چیز نیازمند فضا است. برای ساخت استخر سرپوشیده اگر در ابتدای طراحی پلان آپارتمان یا ویلا برای آن جایی تعیین کرده باشید راحت است اما اگر چنین فضایی را در اختیار ندارید یا بخشی از پارکینگ را می‌خواهید به استخر اختصاص دهید، بهتر است ابتدا ملک شما توسط کارشناسان معماری بازدید شود تا امکان احداث استخر سرپوشیده در آن سنجیده شود.

طراحی استخر روباز در باغ ویلا ارومیه

استخر-روباز-ویلایی-ارومیه

طراحی استخر روباز در باغ ویلا ارومیه از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و چالش های استخر سرپوشیده را دیگر در ساخت این گونه استخر ها ندارید. نکته مهم در طراحی این استخرها محوطه سازی و حاشیه استخر روباز است و همچنین با توجه به سرد شدن ویژه هوا در زمستان در شهر ارومیه باید از یخ زدگی تاسیسات استخر جلوگیری شود و به خوبی عایق کاری اجرا شود. همچنین اگر برای آبگرم تاسیسات لازم را داشته باشید استخر شما بسیار کاربردی تر و جذابتر نیز می‌شود. مقاله طراحی باغ در ارومیه نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.

 

طراحی استخر کوچک در ارومیه

طراحی استخرهای کوچک در ارومیه می‌تواند به منظور زیبا سازی ویلا ، استخر کودکان ، کاهش هزینه ، آب درمانی و جکوزی باشد. با هر هدفی که قصد طراحی استخر کوچک در ارومیه را دارید بهتر است اصول طراحی استخر را در ساخت آن رعایت کنید تا صرفا یک استخر غیر کاربردی را در ملک خود نداشته باشید که در بیشتر فصول خالی است.

طراحی-استخر-کوچک-ارومیه

طراحی جکوزی خانگی در ارومیه

طراحی جکوزی خانگی در ارومیه به ویژه جکوزی آبگرم بسیار محبوب است. با توجه به این که زمستان های ارومیه گاها بسیار سرد می‌شود. داشتن یک جکوزی آبگرم به خصوص در فضاهای باز مثل روف گاردن در ارومیه یا باغ و یلا بسیار جذاب است. تصور کنید در یک روز سر زمستانی به همراه دوستان خود در جکوزی شخصی ویلا با آپارتمانتان در حال گذراندن وقت هستید. رعایت عایق بندی جکوزی به خصوص در طراحی برای بام از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ساخت-جکوزی-ارومیه

هزینه ساخت استخر در ارومیه

هزینه ساخت استخر در ارومیه به متراژ ، نوع کاربری و متریال و عوامل بسیار دیگری بستگی دارد. برای استعلام هزینه می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها با توجه به خواسته شما یک قیمت حدودی مشخص می‌کنند و در صورت موافقت بعد از بازدید و طراحی اولیه استخر در ارومیه یک قیمت نزدیک به قیمت پایانی مشخص خواهد شد و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد ساخت استخر با این قیمت را دارید یا خیر.

 

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

طراحی استخر ارزان در ارومیه

ساخت استخر ارزان به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. بلکه این هنر تیم معماری است که با کمترین هزینه بهترین طرح را به شما تحویل دهد. پرهیز از استفاده از متریال های خیلی گران قیمت ، اندازه و حذف امکانات اضافی می‌تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند و از آنجا که زیبایی در سادگی است در لوکس شدن ویلا شما در ارومیه هم نقش بسازیی دارد.

مشاوره طراحی استخر ارومیه

اگر تصمیم به ساخت استخر در ارومیه را دارید بهتر است با یک تیم معماری مشورت کنید تا امکان خواسته شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید سنجیده شود. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه خدمات معماری مثل طراحی استخر در تبریز ، طراحی استخر در اردبیل و … در شهر ارومیه نیز دارای یک تیم قدرتمند بوده و آماده خدمت رسانی به مردم فهیم این شهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *