طراحی بالکن و تراس در اردبیل

طراحی-تراس-و-بالکن-در-اردبیل

طراحی بالکن و تراس در اردبیل نکات طراحی و ساخت ، ایده های ناب معماری و مشاوره قیمت و طراحی توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

طراحی بالکن و تراس در اردبیل با توجه به این که اردبیل دارای هوای مطلوب و بارانی در بسیاری از فصول است. تا حد زیادی شاعرانه است. اما خارج از آن داشتن یک فضای با هوای آزاد در آپارتمان یا ویلا در اردبیل از نظر رفاهی و کاربردی بسیار ویژه است.

طراحی تراس در اردبیل

طراحی مناسب تراس و بالکن در اردبیل نیازمند مشاوره گرفتن از یک تیم معماری خبره در این زمینه است. برای طراحی پلان تراس در اردبیل شما باید به موقعیت تراس ، زاویه تابش نور ، متراژ و … دقت کنید. این که با توجه به فضایی که در اختیار دارید تا چه اندازه بتوانید تراس و بالکن خود را کاربردی کنید هنر تیم معماری و طراحی شماست.

ساخت بالکن در اردبیل

ساخت بالکن و تراس در اردبیل نیز به مانند طراحی آن نیازمند توجه ویژه است. استفاده از متریال متناسب با سبکی که مد نظر دارید. دقت در اجرا و … همه باعث می‌شود شما از نتیجه پایانی ساخت بالکن در اردبیل رضایت داشته باشید.

طراحی بالکن آپارتمان در اردبیل

ساخت آپارتمان‌ها در اردبیل با افزایش جمعیت و زندگی شهری همواره در حال افزایش است. آپارتمان ها با توجه به فضای بسته ای که دارند، تراس و بالکن در آنها یک مزیت ویژه محسوب می‌شود. طراحی یک تراس و بالکن برای آپارتمان در اردبیل می‌تواند ملک شما را بسیار خاص کند. تصور کنید در یک روز پاییزی یا زمستانی در حالی که چای می‌نوشید و مطالعه می‌کنید. از بارش باران در تراس یا بالکن آپارتمان خود در اردبیل لذت ببرید.

طراحی-بالکن-آپارتمان-در-اردبیل

در مقاله طراحی آپارتمان در اردبیل بیشتر در مورد نکات طراحی و ساخت آپارتمان اشاره کردیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

طراحی بالکن ویلا در اردبیل

طراحی بالکن ویلا در اردبیل با توجه به این ویلای شما احتمالا دارای فضای سبز است، استفاده بالکن به عنوان بخش میانی بین حیاط و ویلا بسیار کاربردی است.

طراحی-تراس-ویلا-در-اردبیل

باربیکو در تراس

احداث باربیکیو در داخل تراس و بالکن از دیگر نکات محبوب داشتن یک تراس مجهز در اردبیل است. این باربیکیو می‌تواند دلیل جمع صمیمی شما و دوستانتان در داحل ویلا شما در اردبیل باشد.

میز صبحانه

داشتن یک میز در داخل تراس و بالکن در اردبیل از جمله محبوب ترین فضاهای هر ویلا است. به خصوص برای صرف صبحانه همچین میزی در هوای آزاد حال و هوای آدم را تازه می‌کند.

در مقاله طراحی ویلا در اردبیل بیشتر به طراحی و ساخت ویلا پرداختیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

طراحی بالکن مدرن در اردبیل

طراحی بالکن مدرن در اردبیل آپارتمان یا ویلای شما را بسیار لوکس و لاکچری تر می‌کند. در مقاله طراحی نما در اردبیل نیز به سبک مدرن اشاره کردیم. بهتر است تراس یا بالکن شما در اردبیل با نمای سازه شما هماهنگ باشد. برای طراحی مدرن تراس در اردبیل استفاده از خطوط صاف و سادگی دو اصل مهم هستند.

متریال تراس مدرن در اردبیل

متریال تراس مدرن در اردبیل میتواند از جنس استیل ، شیشه ، چوب و … باشد. نکته مهم در طراحی تراس مدرن ظرافت و خلاقیت است.

طراحی-بالکن-تراس-مدرن-در-اردبیل

درب های شیشه ای

درب های شیشه ای بلند کشویی همان چیزی است که تراس شما را به یک تراس اروپایی در اردبیل تبدیل می‌کند. استفاده حداکثری از نور و لذت بردن از باران با این درب های شیشه ای دوچندان خواهد شد.

طراحی تراس سنتی در اردبیل

طراحی تراس سنتی در اردبیل با توجه به متریال موجود در اردبیل به خصوص چوب رواج دارد. یک تراس سنتی می‌تواند صاحب یک تخت هم بشود. صرف غذا و چای بر روی تخت های سنتی در فرهنگ ایرانیان رایج است. استفاده از عناصر مینیمال صنایع دستی نیز برای طراحی یک بالکن سنتی در اردبیل پیشنهاد می‌‌شود.

طراحی دکوراسیون تراس اروپایی در اردبیل

طراحی دکوراسیون تراس به اندازه طراحی پلان تراس مهم است. در واقع در صورت مشورت گرفتن از یک معمار باتجربه و به روز شما می‌توانید تراس خود را بسیار زیباتر و لوکس تر کنید. به طوری که تراس و بالکن قبلی خود را هرگز به یاد نیاورید. طراحی دکوراسیون داخلی یک هنر معماری است.

فضای سبز و گل‌کاری

ایجاد فضای سبز در تراس و بالکن و گل و گیاه بسیار محبوب است. استفاده از گلدان های آویزی و گل های رنگی تراس شما را بسیار خاص می‌کند و علاوه بر استفاده تفریحی نمای بسیار زیبایی به ویلا یا آپارتمان شما می‌دهد. در مقاله طراحی روف گاردن در ارومیه بیشتر به این موارد اشاره کردیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

هزینه طراحی تراس و بالکن در اردبیل

هزینه طراحی تراس و بالکن در اردبیل با توجه به متراژ ، سبک مورد نظر ، انتظارات شما و متریال متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما بیشتر از این قیمت ها مطلع شوید. همچنین بعد از بازدید و طراحی اولیه می‌توان یک قیمت نزدیک به هزینه پایانی ساخت بالکن در اردبیل بدست آورد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

مردم تبریز با ما در زمینه طراحی بالکن آشنایی کامل دارند. تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه عمران و معماری به ویژه طراحی تراس های شیک و زیبا آماده خدمت رسانی به مردم عزیز اردبیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *