طراحی تالار و آتلیه در تبریز

طراحی-تالار-و-آتلیه-در-تبریز

طراحی و ساخت تالار و باغ پذیرایی و آتلیه عروسی در تبریز همراه با ضوابط طراحی و مجوزها و مشاوره قیمت توسط تیم بوم استودیو موضوع این مقاله است.

تبریز به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شهرهای ایران نیازمند تالار های مجلل و لاکچری برای ضیافت های مردم است. اگر قصد طراحی وساخت تالار پذیرای ، باغ‌تالار و آتلیه عروسی در تبریز را دارید. مشاوره گرفتن از یک تیم متخصص در این زمینه پیشنهاد می‌شود. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه معرف مردم عزیز تبریز هست. ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با ضوابط و ایده ها و چالش های طراحی تالار در تبریز آشنا شویم.

ضوابط طراحی تالار پذیرایی در تبریز

ضوابط طراحی تالار پذیرای در تبریز علاوه بر پیش شرط بودن برای اخذ مجوز ساخت تالار عروسی و پذیرای در تبریز است. در اصولی بودن تالار شما و تجربه یک ضیافت در مکان با لول بالا را برای شما ارمغان می‌آورد. ضوابط طراحی آتلیه عروسی در تبریز علاوه بر قوانین شهرداری مثل آتشنشانی ، ایمنی ، پلان و … شامل پیرو بودن از سبک و نما و شیک بودن باغ تالار شما در تبریز  نیز می‌شود.

طراحی داخلی تالار عروسی در تبریز

طراحی داخلی تالار عروسی در تبریز و دکوراسیون داخلی آتلیه عروسی شامل نورپردازی ، انتخاب متریال ، طراحی پلان ، طراحی دلخواه استخر ، چیدمان ، آلاچیق و پرگولا ، سالن غذا خوری ، جلوگیری از حس ازدحام و … می‌شود.

طراحی-داخلی-تالار-عروسی-در-تبریز

نورپردازی

تورپردازی در طراحی دکوراسیون آتلبه در تبریز بسیار نقش مهمی دارد. شما با نورپردازی مناسب و طراحی چند منظوره با توجه به نیاز مشتری های خود بسته به ضیافتی که قصد اعطای میزبانی آن به شما را دارند. می‌تواند در انتخاب تالار شما از بین تالار های موجود بسیار تاثیر گذار باشد.

سبک

سبکی که قصد طراحی داخلی تالار در تبریز را دارید شامل کلاسیک ، مدرن ، نئوکلاسیک و … همه وابسته به طراحی نما و ایده کلی شما دارد. در سبک کلاسیک استفاده از گچ بری های ضخیم ، رنگ سفید و طلایی و ستون های بزرگ بیشتر به چشم می‌خورد.

استخر

اگر در ساخت باغ آتلیه شما دارای استخر باشد، بسیار تالار شما در تبریز را لاکچری می‌کند. در مقاله طراحی استخر در تبریز بیشتر به نکات معماری استخر پرداختیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

ریز فضاهای تالار عروسی در تبریز

ریز فضاهای تالار عروسی در تبریز همه باید اصولی طراحی و ساخته شوند تا شما دارای یک باغ ویلا لاکچری جهت استفاده تالار شوید. این ریز فضا ها شامل سالن غذاخوری ، محوطه باغ تالار ، آشپزخانه  و… می‌شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سالن غذا خوری آتلیه در تبریز

طراحی سالن غذا خوری آتلیه در تبریز یکی از اصلی ترین فضاها در طراحی تالار در تبریز است. قطعا بیشترین توجه مهمانان به سالن غذا خوری است. شام عروسی همواره چالش های زیادی در سطح برگزاری آن دارد. خارج از این صحبت ها در مبحث معماری طراحی پلان مناسب برای جلوگیری از حس ازدحام که در مقاله طراحی رستوران در تبریز نیز به آن اشاره کردیم می‌تواند سالن غذاخوری آتلیه شما در تبریز را بسیار کاربردی تر و جذاب تر کند.

طراحی-سالن-غذا-خوری-تالار-در-تبریز

طراحی آشپزخانه تالار

طراحی آشپزخانه الزامی نیست اما اگر قصد ساخت آن را دارید و می‌خواهید علاوه بر سرو، تهیه غذا را نیز تالار شما داشته باشد. باید به بهترین شکل طراحی شود. راحتی برای سالن داران ، دور بودن از دید مهمانان ، تهویه مناسب جهت جلوگیری از بوی غذا در سالن ، تاسیسات مناسب آب ، گار ، برق جهت پخت و پز و… اگر در همان ابتدا با مشورت با یک تیم معماری انجام شود. از چالش های آینده تالار شما بسیار کم خواهد کرد.

طراحی محوطه تالار در تبریز

طراحی محوطه تالار در تبریز به خصوص برای باغ آتلیه ها قسمتی است که بیشتر زمان مهمانان در آن سپری می‌شود. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی محوطه به صورت تخصصی قطعا انتخاب هوشمندانه ای برای تالار شما خواهد بود.

طراحی باغ آتلیه در تبریز

ساخت باغ تالار در تبریز بسیار در بین مردم محبوب است. داشتن یک باغ ویلا لاکچری جهت برگذاری ضیافت های مختلف نیازمند طراحی و معماری ویژه است. تا در فضای رقابتی تالار ها در تبریز حرفی برای گفتن داشته باشد. مقاله دیوارکشی باغ و زمین در تبریز را نیز پیشنهاد می‌کنیم مطالعه فرمایید.

طراحی-باغ-آتلیه-عروسی-در-تبریز

طراحی سالن تالار سر پوشیده

ساخت سالن برای تالار های سرپوشیده در تبریز  هم می‌تواند به مانند ویلاهای مجلل باشد و هم صرفا سالن های پذیرایی ، بعضی از باغ تالار ها حتی طراحی سوله را برای این امر می‌پسندند. در هر صورت با توجه به خواسته شما بوم استودیو می‌تواند به شما کمک کند تا یک سالن لوکس و متفاوت در تبریز داشته باشید.

طزاحی-سالن-سرپوشیده-عروسی-تبریز

نما تالار عروسی در تبریز

همانطور که در مقاله طراحی نما در تبریز نیز اشاره کردیم. نما اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان با آن روبه رو خواهند شد. این نما چه برای آپارتمان در تبریز باشد، چه فضای کار و یا باغ و ویلا از اهمیت بالایی در زیبایی شهری ، کلاس ساختمان و همچنین رونق تجاری سازه شما دارد.

هزینه طراحی و ساخت تالار در تبریز

هزینه طراحی و ساخت تالار در تبریز با توجه به کاربری آتلیه عروسی ، تالار پذیرایی یا باغ تالار و همچنین متراژ ، سبک و متریال و انتظاراتی که دارید کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود قیمت طراحی و ساخت تالار در تبریز مطلع شوید. البته بعد از بازدید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی طراحی تالار در تبریز و ساخت آتیله مشخص خواهد شد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

ساخت تالار عروسی در جاده ائل گلی

جاده ائل گلی از جمله قسمت های محبوب برای تالار و آتلیه عروسی در تبریز است. اگر قصد طراحی و ساخت باغ تالار در این منطقه را دارید. انتخاب شما درست است.

ساخت آتلیه عروسی در بستان آباد

بستان آباد از جمله مناطق محبوب دیگر به ویژه برای باغ آتلیه ها است. در مقاله طراحی ویلا در بستان آباد نیز به آن اشاره کردیم.

 

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و معماری و ساخت در تبریز ، باسمنج ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ،ارومیه ، شیراز و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. همچنین در قسمت پروژه ها یا اینستاگرام ما می‌توانید نمونه کارهای مختلف ما را نیز مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *