طراحی دفتر کار در ارومیه

طراحی-دفتر-کار-در-ارومیه

طراحی دفتر کار در ارومیه ، بازسازی اداری دکوراسیون دفتر یا ساختمان اداری همراه نکات معماریبا مشاوره قیمت توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

ارومیه از جمله شهرهای با موقعیت ویژه کسب و کار است. بازرگانی ، هولدینگ های تجاری و اداری و دفاتر بیمه و خدمات در این شهر بسیار رقابتی فعالیت می‌کنند. اگر به دنبال یک دفتر کار لاکچری هستید. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی اداری و تجاری یک انتخاب هوشمندانه است.

طراحی اداری ارومیه

طراحی اداری در ارومیه جهت ساخت دفتر کار نیازمند رعایت اصول طراحی دفتر کار در ارومیه است. این اصول یک ضوابط کلی جهت اخذ مجوز های شهرداری و تجاری دارد. علاوه بر آن داشتن یک سبک معماری و پیروی از آن در تمامی اجزا به گونه ای که هماهنگی خاصی ایجاد کند. در روند جذب مشتری و همچنین بالابردن کلاس کاری شما بسیار موثر است.

طراحی-اداری-ارومیه

بازسازی دفتر کار در ارومیه

بازسازی دفتر کار در ارومیه بسیار رایج است. دفاتر کار فرسوده بسیاری در ارومیه وجود دارد که از تمامی پتانسیل خود استفاده نمی‌کنند. با مشاوره گرفتن از یک تیم معماری متخصص دفتر کار خود را به گونه ای بازسازی کنید که مشتری های شما متوجه رشد و تغییر بیزینس شما بشوند.

همچنین اگر مغازه یا ساختمان مسکونی را جهت احداث دفتر در نظر دارید. برای طراحی اداری و تغییر کاربری نیاز به یک تیم معماری کاربلد دارید.

طراحی فضای کار اشتراکی در ارومیه

نیاز به ساخت فضای کار اشتراکی در ارومیه با توجه به جمعیت جوان این شهر و بیزنس های کوچک و همچنین رشد فریلنسری بسیار احساس می‌شود. طراحی فضای کار اشتراکی عموما به این شکل است که یک ملک شخصی را بازسازی می‌کنند. اما به صورت تخصصی نیز می‌توان این فضا را طراحی و اجرا کرد. همچنین برای کارگاه ها و انبار نیز طراحی سوله رواج دارد.

طراحی-فضای-کار-اشتراکی-در-ارومیه

پارتیشن بندی میز های موجود برای اجاره به کسانی که قصد کار در فضای کار اشتراکی شما دارند. ایجاد امکانات رفاهی مثل طراحی کافی شاپ در فضای کار اشتراکی و سرویس های بهداشتی ، اتاق جلسات و … همه اگر زیر نظر یک تیم خبره معماری صورت بگیرد در روند موفقیت شما تاثیر گذار است. در مقاله طراحی فضای کار اشتراکی در تبریز بیشتر به این وارد اشاره کردیم و آن مقاله را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

دکوراسیون دفتر کار در ارومیه

دکوراسیون دفتر کار در ارومیه شامل کف سازی ، دیوارها ، تغییرات در پلان ، استفاده حداکثری از فضا ، چیدمان و مبلمان ، نورپردازی و … می‌شود.

دکوراسیون-اداری-تجاری-ارومیه

کفپوش اداری

کفپوش در طراحی دفتر کار در ارومیه بسیار تاثیر گذار است. طبق تحقیقات ارباب رجو ها هنگام ورود به دفتر اولین قسمتی که توجه آنها به آن جلب می‌شود کف دفتر اداری یا تجاری شما در ارومیه است. استفاده از سنگ ، پارکت و … با توجه به سبکی که قصد طراحی آن را دارید و همچنین سلیقه شما توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

نورپردازی

نورپردازی مناسب روح دفتر کار شما در ارومیه است. البته علاوه بر زیبای استفاده از نور استاندارد در عملکرد پرسنل برای انجام کار نیز موثر است. نورپردازی حرفه ای برای سالن ساختمان اداری در ارومیه یا دفتر کار و اتاق جلسات کلاس دفتر کار یا ساختمان اداری شما را چند لول بالاتر خواهد برد.

رنگ آمیزی دیوار

رنگ آمیزی دیوار دفتر کار در ارومیه یا کاغذ دیواری و حتی اکسنت وال ها و ترمو وال ها دفتر کار شما را لوکس خواهد کرد. با توجه به سبکی که مد نظر دارید نظیر کلاسیک ، مدرن ، نئوکلاسیک ، مینیمال و … دیوار های دفتر کار شما قابلیت تغییر دارند.

چیدمان و مبلمان

چیدمان مناسب و مبلمان برای دفتر کار شما به خصوص اگر ارباب رجو زیادی دارید حائز اهمیت است. انتخاب اکسسوری های نمادین ، گلدان های زیبا مناسب و میز و صندلی های راحت در دکوراسیون دفتر کار در ارومیه نقش اساسی دارد.

هزینه طراحی دفتر کار در ارومیه

هزینه طراحی و ساخت دفتر کار در ارومیه با توجه به متراژ ، سبکی که مد نظر دارید و متریال و خواسته‌های شما کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از حدود قیمت طراحی و ساخت مطلع شوید. در صورت تمایل پس از بازدید و طراحی اولیه یک هزینه منطقی برای طراحی یا بازسازی دفتر کار در ارومیه برآورد خواهد شد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

طراحی نما محل کار و دفتر اداری در ارومیه

نما همانطور که در مقاله طراحی نما در ارومیه گفته شد اولین قسمتی است که مشتریان شما با آن مواجه خواهند شد. برای نمای دفتر یا ساختمان اداری خود هزینه کنید چرا که در برندینگ و معرفی شما بسیار موثر است.

طراحی ساختمان اداری در ارومیه

طراحی ساختمان اداری در ارومیه با توجه به این که ساختمان شما نیازمند رعایت نکات ایمنی خاص و ضوابط ویژه است. حتما نیاز به مشاوره با یک تیم معماری دارد. علاوه بر آن تیم بوم استودیو با سال ها تجربه و پروژه های موفق نظیر ساختمان اداری تجاری دولت انتخاب مناسبی است. اگر قصد تغییر کاربری آپارتمان مسکونی در ارومیه به تجاری با اداری را دارید نیز تیم بوم استودیو در کنار شما خواهد بود.

طراحی-ساختمان-اداری-ارومیه

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی دفتر کار در تبریز ، طراحی دفتر کار در اردبیل و پروژه های بیشمار تجاری و اداری و حتی درمانی نظیر طراحی کلینیک در سراسر ایران اکنون در ارومیه نیز یک نگاه ویژه برای بالا بردن سطح معماری دفاتر کار دارد. ما معتقدیم مردم عزیز ارومیه لایق بهترین ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *