طراحی روف گاردن در ارومیه

طراحی-روف-گاردن-در-ارومیه

طراحی روف گاردن در ارومیه صفر تا 100 ، روف گاردن ارزان ، روف گاردن لاکچری در ارومیه یا کلاسیک و ساده توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

ارومیه به عنوان یک شهر مدرن در معماری و گردشگری نیاز به روف گاردن و فضای سبز شخصی را برای زیبا سازی شهری و همچنین استفاده شخصی احساس می‌کند. در این مقاله قصد داریم با طراحی روف گاردن در ارومیه و انواع و چالش های پیش رو بیشتر آشنا شویم.

قیمت طراحی روف گاردن در ارومیه

قیمت طراحی روف گاردن در ارومیه بستگی به متراژ ، نوع کاربری ، انتظارات مشتری و متریال و … دارد. اما شما با مشاوره رایگان با تیم بوم استودیو می‌توانید از قیمت اولیه طراحی روف گاردن خود در ارومیه آگاه شوید و پس از تایید و طراحی اولیه توسط گروه طراحی تا حد زیادی قیمت مشخص شده به قیمت پایانی نزدیک خواهد بود و همچنین دست شما در انتخاب متریال و طرح برای کاهش هزینه ساخت روف گاردن در ارومیه باز خواهد بود.

قیمت-طراحی-روف-گاردن-در-ارومیه

روف گاردن ارزان در ارومیه

روف گاردن ارزان در ارومیه به معنی بی کیفیت بودن یا بد ساخت بودن آن نیست. گاهی شما با انتخاب متریال ارزان تر و صرف نظر کردن از طراحی های پیچیده یا امکانات اضافی می‌توانید یک روف گاردن لاکچری داشته باشید و از آن لذت ببرید. نکته اصلی برای درک این قضیه این است که زیبایی در سادگی است.

روف-گاردن-ارزان-در-ارومیه

سقف روف گاردن

ایجاد سقف برای روف گاردن به صورت سبک برای سایه بان و همچنین محافظت در برابر باران و برف از جمله نکاتی است که برای طراحی روف گاردن در ارومیه باید به آن توجه کنید. ایجاد ستون های چوبی با سقف باز و استفاده از پوشش گیاهی مثل گیاه پیچک از جمله سقف های مدرن و زیبا در روف گاردن محسوب می‌شود.

پرگولا-روف-گاردن-ارومیه

کف سازی روف گاردن

کف سازی روف گاردن از چند منظر مورد توجه است. زیبایی ، استحکام در برابر بارش و همچنین نفوذ ریشه گیاهان که همه با مشورت با گروه معماری تخصصی در زمینه روف گاردن قابل پیش بینی و طراحی است.

برای کف سازی ابتدا زیر سازی کلی و عایق بندی سقف انجام می‌شود و برای روسازی می‌توان از تنوع سطح برای کاهش هزینه و همچنین کاربردی بودن استفاده کرد. به طور مثال فضایی که قصد استفاده برای نشستن است و احتمالا مسقف است از پارکت چوبی و برای بخشی که برای باربیکیو یا فضای دیگر است ساده باشد.

کف-سازی-بام-سبز-در-ارومیه

انواع روف گاردن در ارومیه

شما برای طراحی روف گاردن با توجه به موقعیت و فضای ملکی که در اختیار دارید ، نوع کاربری و بودجه گزینه های متفاوتی دارید که پیشنهاد ما مشاوره با یک تیم معماری کار بلد و خلاق در این ضمینه است.

طراحی روف گاردن کوچک در ارومیه

روف گاردن کوچک در ارومیه با توجه به موقعیت ملک شما ، پس از مشاهده توسط کارشناسان قابل اجرا است. ساخت روف گاردن کوچک علاوه بر بالا بردن ارزش ملک شما می‌تواند یک فضای فوق العاده به ملک شما اضافه کند و شما از آن برای تفریح در کنار دوستان و خانواده استفاده کنید. در مقاله روف گاردن کوچک بیشتر در این مورد توضیح داده ایم.

روف گاردن ساده یا کلاسیک

روف گاردن ساده یا کلاسیک در واقع تعریف خواصی ندارد و در واقع داشتن یک فضای سبز در بام به صورت ساده و بدون معماری های پیجیده را می‌توان در این دسته قرار داد.

طراحی روف گاردن لاکچری در ارومیه

طراحی لاکچری روف گاردن در ارومیه با استفاده از متریال شیک و امکانات رفاهی مثل جکوزی ، باربیکیو ، آلاچیق و … ارزش ملک شما را چند برابر خواهد کرد و همچنین شما احتمالا بخش زیادی از وقت خود را در این فضا برای استراحت ، مطالعه و تفریح خواهید گذراند.

طراحی گرین روف در ارومیه

در مبحث بام سبز یا گرین روف در ارومیه باید ابتدا توجه داشته باشید که گرین روف با روف گاردن متفاوت است. و در واقع ایجاد فضای سبز برای پوشش بام فارق از امکانات رفاهی خاص با دید ها مختلف مثل زیبایی ، استفاده از گیاهان خوراکی به ویژه در رستوران ها ، جلوگیری از اتلاف انرژی ، عایق صدا و… همه از جمله مواردی است که با ساخت گرین روف و بام سبز در ارومیه می‌توانید از ان بهره مند شوید.

خدمات روف گاردن در ارومیه

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در ضمینه طراحی ویلا و باغ و همچنین خدمات جانبی نظیر روف گاردن آماده است که به مردم عزیز ارومیه جدیدترین خدمات روف گاردن را ارائه دهد. طراحی روف گاردن در تبریز ، طراحی روف گاردن در اردبیل و حتی طراحی روف گاردن در شیراز همگی از خدمات دیگر بوم استودیو در شهرهای دیگر ایران است.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *