طراحی کافی شاپ در اردبیل

طراحی-کافی-شاپ-در-اردبیل

طراحی کافی شاپ در اردبیل ، طراحی کافه کوچک یا بزرگ در اردبیل ، کافی شاپ لاکچری در اردبیل، طراحی داخلی کافه در اردبیل لوکس و اقتصادی قابل انجام است.

اردبیل ازجمه شهرهای زیبای ایران در آذربایجان غربی بوده و این شهر از نظر مدرن بودن و همچنین گردشگری و توریستی نقطه مهمی برای ساخت کافی شاپ ها و رستوران ها است. تنوع سلیقه و همچنین فرهنگ و تاریخ غنی این شهر مبحث طراحی و معماری فضا های عمومی مثل کافی شاپ و رستوران را در این شهر مهم تر میکند.

قیمت طراحی کافی شاپ در اردبیل

قیمت طراحی کافی شاپ در اردبیل تا حد زیادی بستگی به متراژ ، نوع کاربری و انتظارات کارفرما دارد اما در صورت تمایل به ساخت کافی شاپ در اردبیل شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنها بعد از کسب اطلاعت اولیه از شما یک بازه قیمتی برای هزینه طراحی و ساخت کافی شاپ در اردبیل به شما می‌دهند و در صورت توافق بعد از بازدید و طراحی اولیه قیمت محاسبه شده بسیار نزدیک به قیمت پایانی خواهد بود و باز شما تصمیم می‌گیرید که قصد طراحی و ساخت کافی شاپ در اردبیل را با این هزینه دارید یا خیر.

 

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

طراحی کافه باغ در اردبیل

طراحی کافه باغ در اردبیل با توجه به نیاز به فضای سبز ئ حس دلنشین سرو قهوه و میان وعده در یک تراس یا بغ در اردبیل بسیار محبوب است. برای طراحی کافه باغ در اردبیل به صورت اصولی شما نیاز به یک تیم طراحی مجرب دارید تا حداکثر استفاده را از ملک خود برای راه اندازی کافه در اردبیل داشته باشید. همچنین استفاده از دو فضای باز کافی شاپ در اردبیل و همچنین سالن مجزا بسته کافه از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. بسیاری از این کافه ها بصورت کافه رستوران بوده و شما می‌توانید مقاله طراحی رستوران در اردبیل را نیز مطالعه کنید.

طراحی-کافه-باغ-در-اردبیل

طراحی کافه مدرن در اردبیل

کافی شاپ‌های مدرن در اردبیل با توجه به به روز بودن این شهر و رقابت با شهرهای اطراف بسیار رقابتی بوده و شما برای ساخت کافی شاپ لاکچری نیاز به استفاده از متریال لوکس و شیک ، نور پردازی مناسب ، المان های چیدمان میز و صندلی ، ساخت لوکس بار و آشپزخانه قابل رویت مشتری و مخفی کردن آشپزخانه ای که قصد نمایش آن به مشتری را ندارید و برای پخت و پز یا آماده سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد دارید.

نمای کافی شاپ در ساخت کافه مدرن از جمله مهم‌ترین نکات در کنار طراحی لاکچری و لوکس سالن کافه در اردبیل است.

طراحی کافی شاپ سنتی در اردبیل

طراحی کافی شاپ سنتی با توجه به فرهنگ و تاریخ غنی شهر  اردبیل و همچنین بحث گردشگری بسیار مهم است. بر اساس مطالعات بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در بازدید از شهرهایی که به آنجا سفر کرده اند از کافی شاپ ها و رستوران های سنتی آن شهر بازدید کنند. همچنین در طراحی کافه سنتی سنتی در اردبیل استفاده از حوض و آبنما ، تخت های نشیمن سنتی ، داشتن تراس به صورت دلخواه از دیگر نکاتی است که همه در طراحی کافه میتوانید از تیم طراح و معماری درخواست کنید تا آنها با بررسی و برآورد اولیه امکان اجرا و هزینه آن را به شما اطلاع دهند.

طراحی داخلی کافی شاپ در اردبیل

دکوراسیون داخلی کافی شاپ در اردبیل شامل انتخاب و اجرای کف پوش مناسب ، رنگ آمیزی و نور پردازی دیوارها و سقف ، میز بار شیک و کانتر لوکس کافه در اردبیل ، مشاوره انتخاب میز و صندلی و مبل و … در مبحث طراحی داخلی کافه و طراحی دکوراسیون کافه اگر همه توسط یک تیم معماری حرفه ای انجام شود در روند فروش و مارکت کسب و کار شما در اردبیل موثر است.

انتخاب چند فضا در کافه به طور مثال فضایی با نشیمن مبل و کاناپه ، فضایی برای میز و صندلی های کلاسیک و حتی محلی برای استعمال دخانیات و… به صورت هم زمان از جمله طراحی های داخلی محبوب در کافی شاپ ها بوده و هماهنگی این عناصر به شکلی که مزاحمتی برای هم ایجاد نکنند و همجنین انواع طیف مشتری را راضی نگه دراد هنر تیم طراحی بوده و تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در ساخت کافی شاپ در شهرهای مختلف ایران به خصوص طراحی کافی شاپ در تبریز آماده خدمت رسانی به مردم فهیم اردبیل است.

طراحی-داخلی-کافه-اردبیل

تاسیسات کافه اردبیل

مهندسی تاسیسات کافی شاپ در طراجی کافه در اردبیل نقش مهمی در آینده کافی شاپ شما دارد. پیش بینی تاسیسات برق ، آب ، گاز و هماهنگی با تیم طراحی برای محل قرار گیری آن ها در آشپزخانه ، داشتن پریز های برق در کنار میزهای سالن کافه با مشورت با تیم دکوراسیون کافه در اردبیل و … در همان ابتدای طراحی میتواند در هزینه های شما در آینده صرفه جویی کند.

معماری نمای کافه در اردبیل

معماری نمای کافی شاپ در اردبیل با توجه به این که مشتریان اولین چیزی که آنها را برای آمدن به کافه شما جذب میکند همان نما است بسیار مهم است. در طراحی نمای کافه در اردبیل توجه به نوع کاربری کافه که به صورت مدرن یا سنتی است ، محیط اطراف و محل احداث کافه و … اهمیت دارد.به طور مثال قطعا طراحی کافی شاپ در شیراز با طراحی کافی شاپ در اردبیل مخصوصا به شکل سنتی متفاوت است و شما باید از فرهنگ و معماری شهر خود استفاده کنید تا اصالت معماری شهر حفظ شود.

بازسازی مغازه برای کافی شاپ در اردبیل

بازسازی مغازه جهت راه اندازی کافی شاپ از جمله مباحث مهم در مارکت غذایی امروزه همه ی شهر ها بوده و شما برای بازسازی یک مغازه جهت احداث کافی شاپ نیاز به بررسی پتانسیل ملک از نظر امکان بازسازی دارید. بازسازی داخلی شامل تعویض کف پوش، رنگ آمیزی مجدد و دکوراسیون کافی شاپ در اردبیل به سهولت توسط تیم قوی معماری ما قابل انجام است و برای بخش های عمرانی و فنی نیز با بررسی ملک پیشنهادات و امکان بازسازی توسط مشاورین انجام شده و در هر بخش در صورت نیاز به تخریب و یا بازسازی با مشورت با شما انجام می‌شود. کافه پاتیو ، کافه کازابلانکا ، کافه راما و … تنها نمونه های از طراحی کافی شاپ توسط بوم استودیو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *