طراحی تالار و آتلیه در اردبیل

طراحی-تالار-و-آتلیه-در-اردبیل-

طراحی و ساخت تالار پذیرایی و آتلیه عروسی در اردبیل همراه محوطه و سالن لاکچری و ساده همراه مشاوره قیمت توسط تیم بوم استودیو موضوع این مقاله است.

اردبیل از جمله شهرهای زیبا و سرسبز ایران است. داشتن طراحی سالن های مجلل ، باغ تالار و آتلیه در این شهر بسیار رایج است. شما برای داشتن یک تالار متفاوت و لاکچری نیازمند مشاوره با یک تیم متخصص معماری در این زمینه هستید.

طراحی تالار در اردبیل

طراحی تالار در اردبیل دارای اصول و ضوابط خاص خود است. سبکی که قصد طراحی تالار و آتلیه در اردبیل را دارید در پروژه شما بسیار موثر است. طراحی تالار در اردبیل شامل طراحی محوطه ، طراحی سالن ، دکوراسیون آتلیه و … می‌شود. در مقاله طراحی محوطه در اردبیل بیشتر به نکات طراحی محوطه اشاره کردیم و این مقاله را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

با توجه به موقعیت و شرایط ملک شما تیم بوم استودیو بهترین طراحی را با توجه به زاویه نور ، استفاده حداکثری از فضا و … را انجام می‌دهد.

طراحی آتلیه عروسی در اردبیل

طراحی آتلیه عروسی در اردبیل از طراحی پلان آتلیه گرفته تا بازسازی ویلا در اردبیل برای استفاده تجاری و پذیرایی صفر تا صد توسط بوم استودیو انجام می‌شود.

ساخت آتلیه و تالار  عروسی در اردبیل چه در فاز طراحی پلان و تاسیسات چه در فاز دکوراسیون داخلی در صرفه جویی شما در هزینه در آینده و قابل رقابت بودن شما با تالارهای عروسی در اردبیل موثر است.

 

طراحی داخلی تالار در اردبیل

دکوراسیون تالار و آتلیه در اردبیل شامل نورپردازی ، محوطه سازی ، انتخاب وسایل و چیدمان و … همه توسط ما انجام می‌شود.

دکوراسیون-آتلیه-و-تالار-در-ادربیل

نورپردازی

نورپردازی تالار و آتلیه ملک شما را برای پذیرایی از میهمانان بسیار جذاب می‌کند. انتخاب چند نوع پلن نورپردازی و انتخاب توسط شما با توجه به نوع مهمانی که قصد پذیرایی دارید. زیبا سازی باغ و استخر در اردبیل و … همه در لاکچری بودن تالار شما موثر است.

متریال

همه چیز از سبکی که مد نظر دارید شروع می‌شود. به طور مثال در سبک های کلاسیک استفاده از گچ بری های ضخیم ، رنگ سفید و طلایی و ستون های بزرگ استفاده می‌شود. در سبک مدرن استفاده از رنگ های خنثی ، پنجره های قدی ، درب های ریلی و … رواج دارد.

مبلمان و چیدمان

انتخاب میز و صندلی و همچنین مبلمان در صورت هماهنگی با سبک معماری آتلیه شما در اردبیل ، کلاس کاری تالار شما را بسیار افزایش خواهد داد. در این قسمت تیم دکوراسیون آماده مشاوره و طراحی چند سبک متفاوت و انتخاب توسط شما است.

طراحی تالار عروسی در اردبیل

طراحی و ساخت تالار عروسی در اردبیل با توجه به این که مراسم عروسی در اردبیل معمولا بسیار مجلل برگذار می‌شود بسیار حائز اهمیت است. شما با ساخت یک تالار و آتلیه عروسی لاکچری در اردبیل می‌توانید پذیرای مردم عزیز اردبیل باشید. تا علاوه بر کسب درآمد به مردم شهر خود نیز خدمت کنید.

طراحی-تالار-عروسی-در-اردبیل-

محوطه سازی تالار پذیرایی در اردبیل

محوطه سازی تالار پذیرایی توسط ما در اردبیل با توجه به این که یکی از تخصص های بوم استودیو ساخت محوطه است. یک انتخاب هوشمندانه است. بوم استودیو علاوه بر اردبیل با سال ها تجربه در زمینه طراحی تالار در تبریز و شیراز و ارومیه خود را به عنوان یک برند معتبر معماری مطرح کرده است.

محوطه تالار شما در اردبیل با توجه به این که احتمالا بخش زیادی از مراسم میهمانان در این مکان برگزار می‌شود. باید توجه بیشتری را به خود اختصاص دهد. استفاده حداکثری از فضا هنر تیم معماری شما خواهد بود.

قیمت طراحی و ساخت تالار و آتلیه در اردبیل

قیمت طراحی و ساخت تالار و آتلیه در اردبیل با توجه به متراژ ، سبکی که مد نظر دارید و خواسته های شما کاملا متفاوت است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از هزینه حدودی روز باخبر شوید. در صورت تمایل بعد از بازدید و پلان اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی ساخت تالار و آتلیه در اردبیل مشخص خواهد شد. البته شما می‌توانید با تغییرات دلخواه این هزینه را افزایش یا کاهش دهید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

طراحی باغ تالار در اردبیل

طراحی و ساخت باغ آتلیه در اردبیل با توجه به این که اکثریت مردم در اردبیل اجاره باغ برای عروسی را می‌پسندند محبوب است. باغ شما پتانسیل تبدیل شدن به یک باغ لوکس و لاکچری را در هر سطح فعلی که باشد را دارد. تیم بوم بوم استودیو با غ شما را تبدیل یه یک باغ تالار شیک خواهد کرد به طوری که خود نیز آن را نشناسید.

طراحی-باغ-تالار-در-اردبیل

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی رستوران در اردبیل ، طراحی تالار و آتلیه در تبریز ، طراحی روف گاردن در اردبیل و … معرف مردم عزیز شمال غرب ایران هست. البته که پروژه های ما در تمامی ایران اجرا شده اما تمرکز ما بر روی این مناطق بیشتر بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *