طراحی محوطه در ارومیه

طراحی-محوطه-در-ارومیه

طراحی محوطه در ارومیه همراه با نکات و اصول محوطه سازی و مشاوره ساخت محوطه موضوع این مقاله است. ارومیه از جمله شهرهای سرسبز ایران است. محوطه سازی برای ویلا و آپارتمان یا باغ بسیار در این شهر محبوب است.

اصول محوطه سازی در ارومیه

اصول طراحی محوطه در ارومیه با توجه به سبک و انتظاراتی که دارید متفاوت است. انتخاب فضایی از محوطه و طراحی باقی اجزا حول آن از جمله نکات طراحی محوطه های اصولی در ارومیه است. به طور مثال در محوطه ها استخر دار می‌توان استخر را به عنوان قسمت اصلی در نظر گرفت. در این سبک شما تمرکز را بر روی ساخت استخر در ارومیه قرار می‌دهید و مابقی اجزا مثل قسمت نشیمن، باغ و باغچه ، مسیر عبور و باربیکیو و آلاچیق را با توجه به معماری استخر طراحی می‌کنید.

البته شما می‌توانید در رعایت اصول محوطه سازی در ارومیه قسمت نشیمن یا باغ را نیز به عنوان قسمت اصلی معماری محوطه خود در ارومیه در نظر بگیرید. یا توجه را به صورت یکسان در ساخت محوطه در ارومیه به هر 3 قسمت معطوف کنید.

طراحی محوطه ویلا در ارومیه

طراحی محوطه ویلا در ارومیه با توجه به این که بخش مهمی از ویلا شما مربوط به طراحی حیاط و محوطه است. بهتر است از یک تیم متخصص معماری مشاوره بگیرید. البته طراحی محوطه آپارتمان نیز با توجه به این که یک فضای پرجمعیت شخصی است نیز دارای نکات خاص خودش است و در مقاله طراحی آپارتمان در ارومیه به بخشی از آن اشاره کردیم. طراحی محوطه ویلا شما در ارومیه می‌تواند از سبک طراحی کلی ویلا شما الهام بگیرد. به طور مثال در طراحی محوطه ویلا های کلاسیک از عناصر کلاسیک مثل ستون های رومی ، گچ‌بری‌های ضخیم و رنگ سفید و طلایی استفاده می‌شود. همچنین همانطور که در مقاله طراحی نما در ارومیه گفته شد، انتخاب متریال باید با توجه به سبک مورد علاقه شما انجام شود.

طراحی-محوطه-ویلا-در-ارومیه

در مقاله طراحی ویلا در ارومیه نیز به نکات طراحی و ساخت ویلا اشاره کردیم و می‌توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید.

طراحی محوطه باغ در ارومیه

طراحی محوطه باغ در ارومیه با توجه به این که باغ های شخصی در ارومیه بسیار رایج هستند. با راهنمایی گرفتن از یک دفتر معماری متخصص در این زمینه می‌توانید باغ خود را از نظر رفاهی بسیار کاربردی‌تر کنید. طراحی مناسب محوطه باغ در ارومیه همانطوز که در مقاله طراحی باغ در ارومیه نیز اشاره کردیم بسیار در کاردبردی بودن و لذت شما از ملک شخصیتان تاثیر گذار است.

طراحی-محوطه-باغ-در-ارومیه

نورپردازی باغ در ارومیه

طراحی مناسب نورپردازی محوطه باغ در ارومیه بسیار در نتیجه پایانی موثر است. شما با استفاده از نورهای مخفی و تزیینی می‌توانید زیبایی محوطه باغ خود را چند برابر کنید. همچنین استفاده از پروژکتورهای بزرگ با زاویه تابش مناسب می‌تواند محوطه باغ شما در شب را به طور کامل روشن کند. انتخاب چند پلن برای نورپردازی باغ و قرار دادن کلید دسترسی برای انتخاب وضعیت روشنایی باغ با توجه به موقعیت از دیگر نکات نورپردازی در طراحی محوطه در ارومیه است.

محوطه سازی رستوران در ارومیه

رستوران های دارای فضای سبز از جمله محبوب ترین رستوران ها در ایران هستند. به خصوص برای شهر توریستی ارومیه که مسافران ترجیح می‌دهند غذای خود را در رستوران هایی میل کنند که از هوای دلپذیر ارومیه بهره ببرد. در مقاله طراحی رستوران در ارومیه  نیز به این مورد اشاره کردیم. تیم بوم استودیو متخصص ساخت رستوران های سنتی و مدرن به ویژه محوطه های این کسب و کار ها است.

دکوراسیون محوطه در ارومیه

دکوراسیون محوطه در ارومیه بسیار به اجزا و سبکی که مد نظر دارید بستگی دارد. در مقاله طراحی دکوراسیون در ارومیه به اصول طراحی دکوراسیون اشاره کردیم و در ادامه به برخی از قسمت های اصلی دکوراسیون محوطه در ارومیه می‌پردازیم.

دکوراسیون-محوطه-ارومیه

پلان محوطه

در طراحی دکوراسیون محوطه در ارومیه طراحی پلان و انتخاب نقشه توسط معماران و به تایید رسیدن توسط کارفرما از جمله کلیدی ترین قسمت ها است. در پلان اولیه قبل از اجرا ما تمامی کارهایی که قرار است برای محوطه سازی در ارومیه انجام دهیم را پیاده سازی می‌‎کنیم و همواره نظر شما را خواهیم پرسید. بعد از تصویب طرح پیاده سازی آن به صورت کامل و دقیق را تضمین می‌دهیم.

متریال

متریال در هزینه و نتیجه حرف اول را می‌زند. پیدا کردن متریال مناسب برای محوطه شما با توجه به بودجه و سبکی که مد نظر دارید هنر تیم معماری محوطه شما در ارومیه است. نکته ای که بسیاری از دفاتر معماری در ارومیه از زیر آن شانه خالی می‌کنند.

دکوراسیون باربیکیو

باربیکیو در محوطه های تفریحی شخصی در ارومیه اینقدر مهم است که برای آن یک تیتر جدا در نظر گرفته ایم. قطعا داشتن یک باربیکیو مناسب و زیبا در گوشه‌ای از باغ و ویلا همان چیزی است که شما و دوستانتان را بارها به ویلا یا باغ شخصیتان می‌کشاند.

آلاچیق و پرگولا

داشتن آلاچیق و پرگولا به ویژه آلاچیق هایی که عایق هستند به خصوص در زمستان های ارومیه برای طراحی محوطه کاربردی تفریحی حیاتی است. دکوراسیون و طراحی فوق لاکچری همچین فضاهایی را با قیمت مناسب به ما بسپارید. می‌توانید مقاله طراحی روف گاردن در ارومیه را نیز مطالعه فرمایید.

محوطه سازی لاکچری در ارومیه

محوطه های لاکچری در ارومیه با انتخاب متریال مناسب ، نورپردازی شیک و تفکیک فضا و … به وجود می‌آیند. برای لاکچری کردن و خاص کردن محوطه باغ و ویلا خود در ارومیه باید تیم معماری ریز بین باشد. به تمامی پتانسیل های محوطه شما توجه کند. و بهترین طراحی را انجام دهد. بعد از طراحی در پیاده سازی طرح و اجرا نیز باید دقیق و تمیز کار کند تا نتیجه پایانی رضایت بخش باشد.

هزینه طراحی محوطه در ارومیه

هزینه طراحی محوطه در ارومیه با توجه به متراژ ، سبک و متریال کاملا متفاوت است. اما شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بعد از مشخص شدن خواسته شما و اطلاعات اولیه از متراژ ملک شما کارشناسان ما یک قیمت حدودی برآورد می‌کنند. البته بعد از بازدید و طراحی اولیه می‌توان یک قیمت بسیار نزدیک به قیمت پایانی تخمین زد و باز شما تصمیم می‌گیرید. که قصد طراحی وساخت محوطه در ارومیه را با این قیمت دارید با خیر.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه معماری آماده خدمت رسانی به مردم عزیر ارومیه است. مقالات طراحی محوطه در شیراز و اردبیل را نبز می‌توانید مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *