طراحی تی وی وال در شیراز

طراحی-تی-وی-وال-در-شیراز

طراحی تی وی وال در شیراز یا دیوار تلویزیون ، اکسنت وال و ترمو وال نکات معماری و ایده‌های جذاب همراه با مشاوره قیمت و کارشناسی معماری موضوع این مقاله است.

تی‌وی‌وال یا همان دیوار تلویزیون دارای انواع متفاوتی است. با توجه به سبک‌های متفاوت دکوراسیون منزل ساخته می‌شود. و باعث زیبایی و چشم‌نوازی بخش نشیمن منزل می‌شود. مانند طراحی تی‌وی‌وال چوبی در شیراز , …

طراحی اکسنت وال در شیراز

طراحی اکسنت وال در شیراز نیز همانند تی وی وال است. اکسنت به معنای دیوار ویژه و متمایز است. یک دیوار در یک فضا را می‌توانید با رنگ آمیزی و دیزاین متفاوت خاص کنید. این سبک از معماری در دکوراسیون های داخلی امروزه بسیار محبوب است.

طراحی-اکسنت-وال-در-شیراز

طراحی ترمو وال در شیراز

ترمو وال در واقع همان اکسنت وال یا تی وی وال است با این ویژگی که متریال استفاده شده برای آن از جنس چوب ترمو بوده و این سبک از دیوار نمای بسیار زیبای به منازل شما می‌دهد.

متریال

معمولا در طراحی تی وی وال در شیراز از متریال متفاوتی از جمله چوب، سنگ‌های مرمر، چوب‌های MDF که هم زیبایی چوب را دارند. و هم متریال استفاده شده آن‌ها ارزان هست، کناف، آجر و… استفاده می‌شود.

اما اصول استفاده از این متریال در طراحی اکسنت وال و تی‌وی‌وال بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می‌کند تا یک تی‌وی‌وال لاکچری در شیراز را داشته باشید.

برای نمونه در طراحی اکسنت وال برای خانه‌های نقلی و کوچک معمولا از متریال از جنس چوب استفاده نمی‌شود. زیرا چوب باعث ایجاد خطای دید می‌شود و محیط را کوچکتر جلوه می‎‌دهد. اما این نکته را در نظر بگیرید که چوب به دلیل آن که عنصر طبیعی است احساس ارامش را به محیط هدیه می‌دهد.

همچنین استفاده از اجر در طراحی تی‌وی‌وال را فراموش نکنید زیرا شما می‌توانید از اجر‌های رنگ سفید نیز استفاده کنید. که خود باعث افزایش فضا و آرامش می‌شود.

انواع

همانطور که می‌دانید طراحی تی وی وال در شیراز دارای انواع متفاوتی است. که شامل طراحی تی‌وال کلاسیک در شیراز و طراحی تی‌ وی وال مدرن در شیراز می‌باشد.

طراحی تی وی وال کلاسیک در شیراز

در طراحی تی‌ وی وال کلاسیک در شیراز بهتر است در خانه‌های به طرح‌های سلطنتی استفاده شود زیرا این سبک به سبک رومی نیز معروف است. برای مثال در متریال این سبک معمولا از سنگ‌ استفاده می‌شود. و همچنین در طراحی تی‌وی‌وال کلاسیک در شیراز از خطوط منحنی که دارای پیچیدگی بیشتر استفاده می‌شود.

همچنین اگر شما از علاقمندان سبک کلاسیک هستید می‌توانید از طراحی تی وی وال با چوب استفاده نمایید. منتها در این طراحی باید از چوب‌هایی به رنگ تیره استفاده کنید. در مقاله طراحی نما در شیراز نیز به این سبک اشاره کردیم.

طراحی-تی‌وی‌وال-کلاسیک-در-شیراز

طراحی تی وی وال مدرن در شیراز

اگر شما نیز از عاشقان طرح‌های ساده در طراحی تی‌وی وال در شیراز هستید بهتر است انتخاب شما طراحی تی وی وال مدرن در شیراز باشد. زیرا در این طراحی معمولا از متریال ساده‌تری نسبت به طراحی‌های دیگر استفاده می‌شود. که این متریال دارای قیمت پایین‌تری نیز هست که با انتخاب این سبک می‌توانید در هزینه‌ها نیز صرفه جویی نمایید.

همچنین معمولا در طراحی تی‌وی‌وال مدرن در شیراز از طرح‌هایی با خطوط ساده‌تر و صاف‌تر استفاده می‌شود. که زیبایی را در سادگی دو چندان می‌کند همچنین این طراحی تی‌وی‌وال ساده و شیک در بین جوانان دارای طرفداران بیشتری می‌باشد. در مقاله طراحی تراس و بالکن در شیراز نیز تا حدودی به سبک مدرن اشاره کردیم.

طراحی-تی-وی-وال-مدرن-در-شیراز

اصول طراحی تی وی وال در شیراز

همانطور که می‌دانید قبل از هر کاری باید حتما به اصول طراحی تی وی وال در شیراز توجه کرد زیرا به طور کلی تلویزیون‌ها بخشی از خانه هستند که افراد ساعات زیادی را مشغول استفاده از آن هستند. اگر تی‌وی‌وال شما اصولی طراحی نشده باشد. ممکن است در طولانی مدت به چشم شما که یکی از مهمترین اندام‌های حیاتی بدن است لطمه وارد کند.

در هنکام طراحی این بخش باید به سه بخش محل نشتن، سطح دید و فاصله دید توجه کرد.

اگر محیط نشیمنتان بزرگ هست بهتر است یک دیوار را به زراحی تی‌وی‌وال در شیراز اختصاص دهید. و اگر محیط کوچکی دارید کنج‌های دیوار ‌ها معمولا بهترین انتخاب برای این بخش می‌باشد.

اگر نشیمن شما دارای پنجره است بهتر است تلویزیون شما از پنجره دور باشد. زیرا وجود نور باعث کاهش سطح دید و خستگی چشم می‌شود.

همچنین شما برای قرار دارد تلویزیون باید به این نکته توجه کنید که که تلویزیون باید در سطحی قرار بگیرد که سر شما هم تراز با تلویزیون باشد تا به گردن و ستون فقرات فشار وارد نشود.

معمولا چون تلویزیون در بخش نشیمن خانه قرار می‌گیرد بهتر که در هنگام انتخاب صندلی راحت‌ترین صندلی را برای این بخش استقاده کنید و محل قرار گیری صندلی ‌ها به صورتی باشد تا افرائ با کمترین چرخش گردن تلویزیون را ببنند.

و همچنین در هنگام طراحی این بخش از شلوغ کردن تی وی وال جداً خودداری فرمایید زیرا باعث حواس پرتی بینندگان در هنگام تماشا می‌شود برای مثال قرار دادن ویترین و کتابخانه در اطراف تلویزیون.

اصول-معماری-تی‌وی‌وال-در-شیراز-دکور

قیمت طراحی تی وی وال در شیراز

قیمت طراحی تی وی وال در شیراز به ملاک‌های بسیاری مرتبط است برای مثال هر یک از طراحی تی‌وی‌وال چوبی در شیراز، طراجی تی‌وی‌وال سنگی در شیراز و طراحی تی‌وی‌وال کناف در شیرازو… به دلیل ان که دارای متریال متفاوتی است قیمت ان نیز متفاوت است.

معمولا تی‌وی‌وال‌هایی از جنس سنگ دارای هزینه بالاتری هستند تا تی‌وی‌وال‌هایی که از جنس MDF و دیگر مواد هستد. شما برای اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی تی‌وی‎وال و اکسنت وال در شیراز می‌توانبد با کارشناسان حرفه ما در این بخش ارتباط برقرار کنید تا شما را دراین راه راهنمایی کنید.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

 

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی تی‌وی‌وال ، دکوراسیون داخلی در شیراز ، طراحی آپارتمان و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *