طراحی تراس و بالکن در شیراز

طراحی-تراس-و-بالکن-در-شیراز

طراحی و ساخت تراس و بالکن در شیراز همراه با نکات و اصول و ضوابط و ایده‌های جذاب و مشاوره معماری و قیمت موضوع این مقاله است.

شیراز از جمله شهرهای زیبا و خوش آب و هوا است. داشتن یک تراس یا بالکن زیبا می‌تواند جلوه ویژه ای به ملک شما بدهد. همچنین از نظر کاربردی نیز ویلا یا آپارتمان شما را داری یک فضای باز اختصاصی می‌کند. که می‌توانید از آن لذت ببرید.

طراحی تراس در شیراز

طراحی تراس بالکن در شیراز به صورت کارآمد و اصولی به صورت شیک و لاکچری نیازمند یک تیم معماری متخصص در این زمینه است. ساخت تراس و بالکن در شیراز شامل طراحی صفر تا صد ، بازسازی تراس یا دکوراسیون می‌شود.

پلان تراس

طراحی پلان اولیه بالکن و تراس در شیراز کلیدی ترین بخش برای داشتن یک تراس رویایی است. تیم طراحی بوم استودیو آماده مشاوره به شما و انتخاب از بین بیش از 1000 طرح جذاب و یا طراحی اختصاصی برای بالکن و تراس شما است.

انتخاب متریال

متریال مورد استفاده در تراس و بالکن شما نقش پر رنگی در کیفیت و البته هزینه تراس شما دارد. این متریال باید همسو با سبک بالکن شما انتخاب شود.

سبک معماری

سبک های زیادی برای طراحی وجود دارد از طراحی تراس کلاسیک گرفته که بسیار تجملی است. تا سبک مدرن که بسیار ساده و در عین حال شیک است. انتخاب سبک طراحی تراس و بالکن در شیراز تا حد زیادی به نما خانه شما در شیراز بستگی دارد.

اصول طراحی بالکن و تراس در شیراز

اصول طراحی بالکن و ضوابط طراحی تراس در شیراز اگر به شکل کامل رعایت شود. شما دارای یک تراس کاربردی و لاکچری خواهید شد. انتخاب زاویه مناسب تابش خورشید برای طراحی تراس ، ارتفاع سقف در بالکن و پنجره و درب های تراس همگی در نتیجه نهایی موثر است.

هزینه طراحی بالکن و تراس در شیراز

هزینه طراحی بالکن و تراس در شیراز با توجه به متراژ ، سبک مورد نظر و متریال مورد استفاده و انتظاراتی که دارید متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از هزینه حدودی ساخت تراس در شیراز مطلع شوید.البته  پس از بازدید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی مشخص خواهد شد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

صفحه ما در اینستاگرام را دنبال کنید

ساخت بالکن در شیراز

ساخت بالکن و تراس در شیراز جلوه بی نظیری به ملک شما می‌دهد. علاوه بر آن شما می‌توانید همراه با دوستان و آشنایان خود اوقات دلنشینی را در آن تجربه کنید. همچنین ساخت تراس در شیراز اگر دلنشین باشد برای مطالعه روزانه و صرف چای هم مناسب است. اگر کمی ذوق شاعرانه دارید به شما قول می‌دهم شاید بیشتر زمان خود را در تراس رویایی خود که توسط بوم استودیو ساخته شده خواهید گذراند.

بالکن لاکچری در شیراز

ساخت یک بالکن لاکچری و لوکس در شیراز ملک شما را متمایز میکند. همانطور که در مقاله طراحی روف گاردن در شیراز نیز گقته شد. لاکچری بودن و زیبایی بودن در سادگی است. متریال هماهنگ و نورپردازی نقش ویژه ای در تراس های لاکچری و طراحی تراس های شیک و زیبا دارند.

بالکن آپارتمان در شیراز

ساخت آپارتمان در شیراز با توجه به افزایش جمعیت و تمایل به زندگی شهری بسیار رو به افزایش است. آپارتمان ها به دلیل فضای نسبتا بسته ای که دارند خلاء یک فضای باز شخصی را بسیار احساس می‌کنند. از این رو ساخت تراس و بالکن در آپارتمان در شیراز امری ملموس ‌تر از ساخت تراس در طراحی ویلا در شیراز به حساب می‌آید. الیته چه ویلا هایی که توجه ویژه ای به تراس و بالکن دارند و در این مورد در مقاله طراحی ویلا در شیراز به طور کامل صحبت کردیم.

طراحی-تراس-آو-بالکن-پارتمان-در-شیراز

دکوراسیون تراس در شیراز

دکوراسیون تراس و بالکن در شیراز بسیار در کیفیت و زیبایی آن موثر است. دکوراسیون تراس و بالکن در شیراز اگر توسط یک تیم معماری خبره انجام شود بسیار با یک تراس معمولی متفاوت است. در مقاله طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز بیشتر در مورد دکوراسیون و چیدمان صحبت کردیم و این مقاله ارنیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

دکوراسیون-تراس-بالکن-شیراز

باربیکیو

داشتن باربیکیو در تراس حجت لذت را برای شما تمام خواهد کرد. چه چیزی جذاب تر از آن که در کنار خوانواده داخل تراس شخصی خود مشغول کباب کردن سبزیجات یا گوشت باشید. انتخاب محل مناسب جهت احداث باربیکیو در دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است.

گیاه

استفاده از گل و گیاه و فضای سبز در تراس و بالکن همان چیزی است که شیراز را به آن می‌شناسند. گلدان های آویزی همراه با گیاهان رونده نظیر پیچک بسیار در نمای تراس شما در شیراز موثر است.

نشیمن

فضای مناسب نشیمن از راحتی تا ترکیب رنگ گرفته تا نورپردازی همه در دکوراسیون تراس و بالکن در شیراز موثر است. همچنین داشتن یک میز در تراس یا بالکن جهت صرف صبحانه یا عصرانه بسیار محبوب است.

طراحی تراس مدرن در شیراز

برای طراحی تراس مدرن در شیراز استفاده از درب های شیشه ای کشویی و پنچره های قدی نما زیبایی به ویژه از داخل به ملک شما می‌دهد.همچنین خطوط صاف و معماری مینیمال در این سبک نقش ویژه ای دارند. برای رنگ نیز استفاده از رنگ های خنثی مثل خاکستری، سفید، مشکی و … بسیار محبوب است.

طراحی-تراس-و-بالکن-مدرن-در-شیراز

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت تراس در تبریز و ساخت بالکن در اردبیل، در شیراز نیز یک تیم معماری قوی دارد و کلیه خدمات معماری مثل طراحی روف گاردن در شیراز ، طراحی محوطه و … را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *